....am rezolvat!...aici:
http://express-dizel.pa.ro/ ....reprezentanta BOSCH in Romania, profesionisti, aparatura de service noua toata marca BOSCH, curatenie in tot service-ul...ce mai, aproape occidentali. Am inlocuit injectorul, nu am vrut sa il repar....poate alta data...inca nu au softul pentru recalibrarea returului de la injector, chiar daca se repara....la mine nu a fost problema de duza....asta e usor...si ieftin...se inlociueste si gata!
Oricum, acum porneste la sfert...adica asa cum era cand era noua.
Recomandari:
1. folositi filtru de motorina BOSCH
2. fiti sigur ca ceea ce cumparati este filtru pentru motoarele Commonrail....sunt la fel si cele pentru motoare 2.0 dti...dar cu alta granulatie a hartiei....
3. schimbati filtrul cat de des se poate....financiar, bineanteles...
Cost total = 1250 RON (manopera si injector)...pe viitor, cand vor avea softul de care pomeneam mai sus va fi mult mai ieftin....se repara injectoarele defecte, se recalibreaza din ECU...si se obtin aceleasi rezultate. Nu este necesara "rescrierea" (sau oricum altfel s-ar numi) injectorului in ECU...calculatorul stie asta singur.....daca timp de 4 ore de functionare se pastreaza parametri noi pentru un injector, il retine automat....nu este necesara nici o interventie.
Cam asta e....sper sa fie de folos si altora!