Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • sergiucherman

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Valentin622003 a scris:Salut.
Sergiucherman, unde le-ai reparat, o firma un telefon. Multumesc.



Eu le-am reparat in ungaria ,pt ca sunt din oradea si este aproape si au preturi mai bune ca la noi
Skip ads

  • antonio2000

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2008

  • Mesaj Privat
motorul nu merge rotund;intrerupe si nu are demaraj;consuma 6,5-7,5 in oras;nu se poate merge cu masina la viteza constanta-smuceste;injectoarele bat rau;ce ma sfatuiti :sa cumpar injectoare noi sau sa le repar pe cele existente?am incercat de noi dar preturile sunt occidentale! ma puteti ajuta?
  • filcea

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai bani ia unele noi sau sh dar nu le repara ca dai banii degeaba am patit-o eu.
  • koko69

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ai verificat injectoarele de esti asa sigur ca de acolo e problema ?
Te intreb pentru ca si la mine mai zmuceste la viteza constanta ,mai ales cand merg cu a2a sau a3a la 2200 ture,iar daca trec de pragul asta nu mai are nimic ,dar motorul merge rotund nu are nici o intrerupere.
Daca ai bani si eu zic sa cumperi noi.
  • redovidiu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2006

  • Mesaj Privat
..Unde pot repara(verifica) un astfel de injector de pe Z17DTL in Bucuresti?...am fost la un service, deoarece porneste greu la cald, mi-au facut testul cu borcanasele(cel de pe injectorul cu pricina s-a umplut pe jumatate la incercarea de pornire) si mi-au spus ca trebuie schimbat...pret?...1500 RON fara manopera Shocked !...
  • koko69

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Incearca la :
http://www.rune.ro/prod07diesel.html
http://www.dieselservice.ro/
  • antonio2000

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am cautat dar noi sunt destul de scumpe(25 mil-30mil bucata)!stie cineva de unde pot lua mai ieftine?
  • filcea

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pai toate sunt stricate?Daca vrei pot sa i-ti dau o firma care verifica si repara www.carlex.ro intra pe site la ei.
  • antonio2000

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am incercat sa le repar dar unde am fost nu a reusit sa le dea de cap,erau la pistonul1 si la pistonul 2,dar le-a amestecat si nu mai stiu care sunt.nu mai incerc sa le repar,caut noi,daca ma poate ajuta cineva sa le gasesc la un pret bun(maxim 20 de milioane)
  • redovidiu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2006

  • Mesaj Privat
....am rezolvat!...aici: http://express-dizel.pa.ro/ ....reprezentanta BOSCH in Romania, profesionisti, aparatura de service noua toata marca BOSCH, curatenie in tot service-ul...ce mai, aproape occidentali. Am inlocuit injectorul, nu am vrut sa il repar....poate alta data...inca nu au softul pentru recalibrarea returului de la injector, chiar daca se repara....la mine nu a fost problema de duza....asta e usor...si ieftin...se inlociueste si gata!
Oricum, acum porneste la sfert...adica asa cum era cand era noua.
Recomandari:
1. folositi filtru de motorina BOSCH
2. fiti sigur ca ceea ce cumparati este filtru pentru motoarele Commonrail....sunt la fel si cele pentru motoare 2.0 dti...dar cu alta granulatie a hartiei....
3. schimbati filtrul cat de des se poate....financiar, bineanteles... Very Happy
Cost total = 1250 RON (manopera si injector)...pe viitor, cand vor avea softul de care pomeneam mai sus va fi mult mai ieftin....se repara injectoarele defecte, se recalibreaza din ECU...si se obtin aceleasi rezultate. Nu este necesara "rescrierea" (sau oricum altfel s-ar numi) injectorului in ECU...calculatorul stie asta singur.....daca timp de 4 ore de functionare se pastreaza parametri noi pentru un injector, il retine automat....nu este necesara nici o interventie.
Cam asta e....sper sa fie de folos si altora!
  • redovidiu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2006

  • Mesaj Privat
....citeste aici... https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20 ...sper sa fie convenabil...si...unde ai gasit tu preturile alea?....
  • Matei Florin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am avut si eu probleme cu injectoarele. In iarna am fost la sinaia si in timp ce urcam, am simtit ca nu mai trage decat daca o turez. Mai era si problema ca am ajuns la km pt revizie, si asa am bagat-o in service. Pe langa filtrul de motorina care era negru, mi-au pus testerul si au descoperit injectoarele care bagau aiurea. Trebuiau schimbate dar cica e un model care se pot repara la bosch - buc ( eu sunt din pit) si dupa vre0 4 zile mi le-au pus. La relanti masina trepida f rau, nu aveam demaraj, nu aveam nici un bec in bord aprins si nici nu scotea fum negru. I-am dat talpa pe autostrada dar nimic. Dupa revizie si pus injectoarele reglate, nu am mai avut nici o problema. Sa fi fost de la filtru sau de la injectoare, nu stiu exact, dar treaba cu reglatul m-a costat cat un injector nou (14 mil)
  • sergiucherman

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ma bucur sa aud ca ai rezolvat problema si ca ai gasit pe cine trebuia care sa iti rezolve problema , nu numai sa te duca cu presul (ca e aia sau aia , sau poate aia ............ dar nimic concret) si pt un injector nou chiar un e un pret mare , cu tot cu manopera.
  • razvan_mrn

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
cel mai bun sfat incearca www.servicediesel.ro sunt super ok eu am reparat injectoarele la ei a durat 2 zile si ma costat 7 milioane/buc plus ca au dat si garantie 1 an de zile am 8 luni de cand le-am reparat si nu am avut probleme.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut,


Saptamana trecuta am schimbat senzorul de turatii si de vreo 2 zile motorul parca este reactor, este mult mai zgomotos.De dimineata deschid capota si vad linga un injector o pata neagra ( injectorul de sub ECU).

Ce solutii am in aceasta situatie?! Se poate strange injectorul?! Poate acest injector, probabil fiind slabit, sa faca zgomot, sa tacane destul de tare?!
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
injectorul nu se poate stringe,conducta care il alimenteaza da,dar cu mare grija sa nu strici filetul.pata eagra poate fi de la motorina dar si de la ulei are curge pe linga semeringul injectorului.vezi ce este mai intii,motorina sau ulei.privitor la zgomotul masini,intrebarea este:senzorl este original MITSUBISHI sau alta facatura?daca nu este original el poate fi cauza acestei probleme.
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
1.7 edition ( mihai ) mi-a recomandat Opel Shop.Am fost si l-am cumparat original, cel Mitsubishi Isuzu cu cele trei petale pe el 375 lei.Dupa ce l-am schimbat la Bosch Car service, de atunci parca este mai zgomotoasa masina.Mihai mi-a spus ca ar mai putea fi de la electrovalva din pompa de injectie( cea de avans).

Deci am pus senzorul arbore cotit pe original!
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ok cu senzorul.verifica prin diagnoza ca ECU sa citeasca si sa indice corect cele doua turatii,cea de arbore si cea de pompa de injectie.pompa trebuie sa fe juma din cea de la arbore.sa nu cumva sa fie si injectoarele murdare,acum ca ECU citeste si baga motorina cum trebuie sa ai acel fenomen de BATAIE a injectoarelor.citi km are masina?
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
170000 km....mai da-mi o data messul tau ( stiu ca il aveam dar nu imi mai apare)


L-am gasit, am vb si ieri, dar ai iesit imediat
  • kta_007

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ma injectoru poti sa cumperi si sa dai pe ale tale stricate si pui diferenta..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR