Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Strudel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1979 1.2 S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!

Sunt relativ nou pe forum (in sensul ca am contul de mult, doar ca nu am scris nimic) si as fi interesat sa prezint masina si sa cer niste sfaturi legate de ea. Sper ca am ales bine rubrica unde sa postez.
Ideea ar fi ca am un Opel Kadett Coupe din 1979 cu motor de 1.2 litri, in mare parte original, insa cu multe probleme.
De exemplu: Motorul se supraincalzeste si merge foarte prost, are relanti instabil, nu prea are putere si da multe rateuri. Am incercat sa reglez avansul si m-am lovit de prima problema: cum rotesc motorul pana la PMI si cum imi dau seama ca a ajuns la PMI (nu am vazut vreun fel de insemne pe bloc sau pe fulie, iar la volant nu ma pot uita deloc). Am incercat sa reglez carburatorul, insa am observat ca e de dacia si ca orice as incerca sa ii fac, dupa 5 minute merge la fel.
As avea nevoie de ajutor intrucat nu am gasit piese pentru ea. Caut de ceva vreme un carburator original si nu am reusit sa gasesc, deasemenea caut o joja de ulei originala si nu se gaseste, as avea nevoie si de un parbriz si un geam lateral stanga, etc. Tot la capitolul piese, daca are cineva nevoie, as avea si eu ceva piese de care nu am nevoie.
Multumesc si sper sa se gaseasca cineva care sa aiba raspunsuri Smile

Skip ads

  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in ce sens se supraincalzeste ?si la mine statea apropae de rosu si m-a mancat sa schimb garnitura de chiulasa,
segmenti, cuzineti, chiulasa noua..si dupa toate acestea mi-am dat seama ca poate fi de la radiator(sa fie infundat) sau aia e temperatura normala...verifica platina sa nu fie impuscata..trebuie sa aiba ceva semne pe undeva (incearca pe http://gteschmiede.de/ intra la tipps and tricks apoi la Werkstatthandbuch si downloadeaza manualul; aici ai si motorul de 1.2 care e pe kadett d dar banuiesc ca is la fel; ai poze si poti sa iti dai seama chiar daca e in germana cartea), cu carburatorul de dacia nu prea ai putere dar e simplu si usor de reglat si se pricepe tot omu'; ce intelegi prin relanti instabil?verifica bujiile/ fisele/ capacul delco-ului..s-ar putea sa nu dea scanteie ca lumea..de altfel sa mergi la cineva sa iti regleze carb de dacie..multa bafta..daca gasesc documentatie de kadett c o sa postez aici
  • Strudel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1979 1.2 S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspunsul rapid si pentru informatii. Bujiile abia le-am schimbat, fisele sunt noi (siliconate), platina pare ok, iar carburatorul acesta de dacie nu raspunde la reglaje decat foarte vag. Plus ca de fiecare data cand l-am reglat, dupa 5 - 10 minute de mers, mergea la fel ca inainte de reglaj. Relanti-ul e instabil si prin asta ma refer la faptul ca nu e constant, cand e prea ridicat, cand e prea coborat.
O sa caut un carburator nou, din cate am inteles imi trebuie un solex 30/35 pdsi si o sa il reglez pe acela.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
verifica termostatul pt supraincalzire si carb gasesti pe corsa 86 motor 1.2 doar ca are cateva modificari constructive fata de modelul din 79. Sau de pe kadett 81 motor 1.2 ala e identic dar vezi sa fie motor ohv nu ohc la distributie sus pe axa cu came se blocheaza cu un surub
  • Strudel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1979 1.2 S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cu incalzirea cred ca o rezolv maine. Am sa schimb termostatul si o sa si desfund (in caz ca e infundat) radiatorul. Multumesc mult pentru informatiile legate de carburator, am sa caut. O singura intrebare am: Acele motoare sunt 1.2 S sau 1.2 normal?
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
banuiesc ca is la fel...la kadet-urile de 1.3 difera doar raportul de compresie si capacitatea cilindrica..in rest is cam la fel..cel mai bine e sa identifici motorul tau..eu de ex am in certificat motor de 1.3s dar al meu e 1.3n
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu te baga in amanunte ideea e sa ai delcoul in blocul motor ca la dacie nu in chiulasa ca si la 1.3 ohc. Tu ai motorul care il am si eu pe masina chiar daca e din 1981.DEci diferente mai apar la ele intern adica la lungimea bielei etc dar extern arata la fel si chiar potrivesc si delcoul si carburatorul ce poate sa difere e electromotorul si alternatorul ca la motoarele astea mai vechi nu aveau boala sa modifice asa de mult Razz si service-ul se face cu o surubelnita , o cheie de 13 si cel mult un patent de diagnoza aia era in scutece Laughing
  • Strudel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1979 1.2 S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Motorul l-am identificat: e un motor ohv 1.2S. Are delco-ul montat pe bloc. Azi o sa ii reglez si avansul corect si apoi ramane de vazut ce si cum fac cu carburatorul. Am sa ma duc pe la dezmembrari sa vad daca nu gasesc un Solex.
As mai avea trei nelamuriri:
1) Maine o sa ma apuc de verificat si reglat culbutorii (sunt cam zgomotosi), iar intrebarea mea ar fi daca se mai gasesc garnituri pt capacul de chiulasa, sau daca se potrivesc de pe la alte masini Question
2) Din cate am inteles pe la 80 000 km ar trebui "facuta distributia". Problema e in ce anume consta asta: Schimbat lant de distributie si reglat rolele intinzatoare? Sau e ceva mai mult / mai putin de atat?
3) Masina mea nu are faza lunga ... aveti idee de la ce poate fi? Butonul pare a fi ok, farurile sunt complete... nu stiu ce altceva ar mai putea fi. Intre altele eu nu ma pricep deloc la electrica/electronica, deci ar putea fi orice.
Din nou multumesc pentru toate raspunsurile primite Smile
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cauta o schema electrica si mai verifica odata butonul
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
distributia la 80000 vezi ca tu ai lant te duce o viata pana se rupe si atunci nu pateste nimic motorul eu zic sa nu i-ti bati capu ca ai altele de facut iar la faza lunga nu i-mi aduc aminte prea bine dar cred ca ai sig sau poate fi schimbatorul de faze
  • Strudel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1979 1.2 S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Distributia o las in pace momentan, ca oricum nu face figuri. Despre faza lunga, cred ca e butonul de schimbat faze. Apropo, stiti ce ulei merge in cutia de viteze la kadett-urile astea?
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
eu am bagat mobilube ulei de cutie manuala 1,8l dar tie tre sa i-ti intre mai mult deci poti baga orice ulei de cutie manuala ca cel de cutie automata e mai subtire si curge pe la toate incheieturile ca doar e din '79!
  • Strudel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1979 1.2 S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pana una alta, vreau sa multumesc pentru toate raspunsurile primite si sa imi cer scuze ca nu sunt in vreun fel util pentru forum.
As mai avea inca o intrebare. Am montat un carburator solex 30/35 pdsi. Merge aproximativ ok (trebuie reglat ca lumea). Problema ar fi ca atunci cand pun frana motorul moare...banuiesc ca e din cauza servo franei, dar nu mi se pare normal sa faca asa. Poate aveti vreo idee?
  • bac marius

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1980 12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2007

  • Mesaj Privat
te pot ajuta eu . am avut mult timp kadett c .daca vrei ne putem intalni sa ma uit la masina si in functie de probleme am sa incerc sa iti fac rost de piese .ce mai am eu ce nu iti fac eu rost .oricum fratele meu a dat jos de pe un kadett un motor de 1,2 si vedem dak mai are joja si delcoul + carb. ma gasesti la nr 0723696866
  • magooo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ma intereseaza piese pentru kadett. am inteles ca ai piese. uite nr meu: 0765 250 750/0724 653 544. Poate cumpar ceva de la tine. Am nevoie de multe piese.sal
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
http://forum.anunturi-galat...?f=25&t=25487
  • Strudel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1979 1.2 S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspunsuri si de link. Pentru mangooo si bac marius: am incercat sa sun, dar nu raspunde nimeni Sad , ma puteti gasi la 0749 492 908 sau la strudeldemere@yahoo.com.
In orice caz, am dat anunt si la bursa, dar scriu si aici si cer si niste sfaturi:
Vreau sa montez un motor CIH de 1.7 pe opel-ul meu, din cate am inteles ar fi necesar sa schimb si cutia de viteze si cardanul cu altele de pe manta/ascona. Daca a mai facut cineva asa ceva, sau daca are idee la ce sa am grija sau ce alte adaptari ar mai trebui facute/ nu ar trebui facute ...
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
parerea mea este ca te legi la cap fara sa te doara...probabil nu iti dai seama de cate modificari ai de facut ...gandeste-te ca tablaria nu e conceputa pt cardan ...
  • Strudel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1979 1.2 S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mind_hunter a scris:parerea mea este ca te legi la cap fara sa te doara...probabil nu iti dai seama de cate modificari ai de facut ...gandeste-te ca tablaria nu e conceputa pt cardan ...

Kadett C are tractiune spate, iar din ce m-am uitat si la ascona si la kadett-ul meu, cardanele si cutiile de viteze se aseamana (la prinderi), deci caroseria tine. Acest motor de care zic s-a montat si din fabrica, exact cu acel gen de cutie de viteze. De asta ma si gandeam sa le montez: piese de fabrica, un plus de putere, un plus de cuplu,o cutie de viteze in 5 trepte (sper sa gasesc)...
In teorie modificarea nu e foarte complicata. Am mai avut un rekord C inainte de kadett si avea un motor similar si o cutie de viteze identica cu cea de pe ascona si din ce tin minte, prinderile erau cam la fel.
  • bac marius

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1980 12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2007

  • Mesaj Privat
iti recomand un motor de 1,6 de record din 84 -87 ohc singura problema s ar putea sa o ai la suportul cutiei de viteze care nu se mai monteaza pe locul vechiului suport iar cardanul trebuie modificat iar pt asta exista a firma care le modifica si le si echilibreaza .a mai facut cineva din club o modificare din asta la cardan ,daca gasasc numarul lui de tel ti l dau sa l suni ,el e mai in tema la capitolul asta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR