avind probleme cu motorul meu (trebe segmentat) m-am gindit sa-i bag si eu ceva in plus ca prea e serie...daca tot sta citeva zile bune...
pe mine ma intereseaza sa urce mai repede, viteza finala e oricum gindita pentru alte tari
![Very Happy](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
ahh, si bani multi nu am/nu bag in motor doar ca sa urce ceva mai bine
![Laughing](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
asa ca vreau sa bag piese din alte GSI'uri:
Galeria din GSI 1.8 (18E)
stiu ca diametru canalelor e cu citiva mm mai mare dar intra pe chiuloasa de 2.0 ? Clapeta si restu trebe preluat de la 1.8 sau pot sa-i pun aia de la 2.0 ? Sau e mai bine (mai simplu) sa maresc eu galeria de 2.0 ? Se simte actiunea ?
Axul cu came (297°) tot din GSI 1.8 (18E)
a mai pus careva pe 2.0 (274°)? cum e la relantiul ? Unde are avantaje, in turatiile joase sau la turatii mari ?
Pistoanele din GSI'ul "spaniol" (20SEH)
20SEH compresie 10.0:1---C20NE 9.2:1 si doar din cauza ca pistoanele astea au afundaturi mai mici...ok dar de unde draq le iau ?
(Am gasit un XE f***t si un 18E cu blocul spart dar SEH'ul e cam rar. Cine are asa ceva la bani mici PM ! )
Injectoarele de la GSI 16V (C20XE)
Au patru gauri...merita ?
Cum e cu regulatorul de presiunea benzinei? Sa ii bag unu cu mai multi bari ? sau alta pompa? Are ceva efect in afara ca creste consumul ?
![Mr. Green](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Evacuarea:
sa scot catul sau nu ? daca il scot bag teava sau il las gol ?
Aceasi intrebare se pune si la intermediara...? Cine a mai facut-o si cu ce efect ?
Si in final, cum draq ii bag aer rece la filtru de aer deschis fara sa-mi intre apa si jeg ?
Ce se mai poate face ieftin ?
Sa schimb ECU'ul de la M4.1 la 1.5 ?
cam atitea pe moment...multumesc pt. rabdare
![Laughing](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)