cabal
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2005
- Mesaj Privat
salut,
avind probleme cu motorul meu (trebe segmentat) m-am gindit sa-i bag si eu ceva in plus ca prea e serie...daca tot sta citeva zile bune...
pe mine ma intereseaza sa urce mai repede, viteza finala e oricum gindita pentru alte tari
ahh, si bani multi nu am/nu bag in motor doar ca sa urce ceva mai bine
asa ca vreau sa bag piese din alte GSI'uri:
Galeria din GSI 1.8 (18E)
stiu ca diametru canalelor e cu citiva mm mai mare dar intra pe chiuloasa de 2.0 ? Clapeta si restu trebe preluat de la 1.8 sau pot sa-i pun aia de la 2.0 ? Sau e mai bine (mai simplu) sa maresc eu galeria de 2.0 ? Se simte actiunea ?
Axul cu came (297°) tot din GSI 1.8 (18E)
a mai pus careva pe 2.0 (274°)? cum e la relantiul ? Unde are avantaje, in turatiile joase sau la turatii mari ?
Pistoanele din GSI'ul "spaniol" (20SEH)
20SEH compresie 10.0:1---C20NE 9.2:1 si doar din cauza ca pistoanele astea au afundaturi mai mici...ok dar de unde draq le iau ?
(Am gasit un XE f***t si un 18E cu blocul spart dar SEH'ul e cam rar. Cine are asa ceva la bani mici PM ! )
Injectoarele de la GSI 16V (C20XE)
Au patru gauri...merita ?
Cum e cu regulatorul de presiunea benzinei? Sa ii bag unu cu mai multi bari ? sau alta pompa? Are ceva efect in afara ca creste consumul ?
Evacuarea:
sa scot catul sau nu ? daca il scot bag teava sau il las gol ?
Aceasi intrebare se pune si la intermediara...? Cine a mai facut-o si cu ce efect ?
Si in final, cum draq ii bag aer rece la filtru de aer deschis fara sa-mi intre apa si jeg ?
Ce se mai poate face ieftin ?
Sa schimb ECU'ul de la M4.1 la 1.5 ?
cam atitea pe moment...multumesc pt. rabdare
avind probleme cu motorul meu (trebe segmentat) m-am gindit sa-i bag si eu ceva in plus ca prea e serie...daca tot sta citeva zile bune...
pe mine ma intereseaza sa urce mai repede, viteza finala e oricum gindita pentru alte tari
ahh, si bani multi nu am/nu bag in motor doar ca sa urce ceva mai bine
asa ca vreau sa bag piese din alte GSI'uri:
Galeria din GSI 1.8 (18E)
stiu ca diametru canalelor e cu citiva mm mai mare dar intra pe chiuloasa de 2.0 ? Clapeta si restu trebe preluat de la 1.8 sau pot sa-i pun aia de la 2.0 ? Sau e mai bine (mai simplu) sa maresc eu galeria de 2.0 ? Se simte actiunea ?
Axul cu came (297°) tot din GSI 1.8 (18E)
a mai pus careva pe 2.0 (274°)? cum e la relantiul ? Unde are avantaje, in turatiile joase sau la turatii mari ?
Pistoanele din GSI'ul "spaniol" (20SEH)
20SEH compresie 10.0:1---C20NE 9.2:1 si doar din cauza ca pistoanele astea au afundaturi mai mici...ok dar de unde draq le iau ?
(Am gasit un XE f***t si un 18E cu blocul spart dar SEH'ul e cam rar. Cine are asa ceva la bani mici PM ! )
Injectoarele de la GSI 16V (C20XE)
Au patru gauri...merita ?
Cum e cu regulatorul de presiunea benzinei? Sa ii bag unu cu mai multi bari ? sau alta pompa? Are ceva efect in afara ca creste consumul ?
Evacuarea:
sa scot catul sau nu ? daca il scot bag teava sau il las gol ?
Aceasi intrebare se pune si la intermediara...? Cine a mai facut-o si cu ce efect ?
Si in final, cum draq ii bag aer rece la filtru de aer deschis fara sa-mi intre apa si jeg ?
Ce se mai poate face ieftin ?
Sa schimb ECU'ul de la M4.1 la 1.5 ?
cam atitea pe moment...multumesc pt. rabdare
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Sunt mai multe modificari descrie se GSI undeva la inceputul forumului...
In afara de pistoane si axa cu came intre SEH si NE difera si ECU-ul plus debitmetrul, nu bag mana in foc pentru instalatia electrica ca se potriveste.
Nici injectoarele de la c20xe nu cred ca te vor ajuta la acest setup deoarece lucreaza la alta presiune, plus ca este posibil ca nici calculatorul(ecu) sa nu trimita impulsuri "acordate" cu timpul lor de raspuns.
Daca reusesti sa mai eliberezi evacuarea cu siguranta vei castiga ceva putere.
ECU-ul de la Motronic 1.5 printre altele optimizeaza mai bine consumul de carburant, nu consider ca este o modificare benefica in sensul cresterii puterii motorului.
P.S. Inca ceva... "putere" nu se prea potriveste cu "ieftin"
In afara de pistoane si axa cu came intre SEH si NE difera si ECU-ul plus debitmetrul, nu bag mana in foc pentru instalatia electrica ca se potriveste.
Nici injectoarele de la c20xe nu cred ca te vor ajuta la acest setup deoarece lucreaza la alta presiune, plus ca este posibil ca nici calculatorul(ecu) sa nu trimita impulsuri "acordate" cu timpul lor de raspuns.
Daca reusesti sa mai eliberezi evacuarea cu siguranta vei castiga ceva putere.
ECU-ul de la Motronic 1.5 printre altele optimizeaza mai bine consumul de carburant, nu consider ca este o modificare benefica in sensul cresterii puterii motorului.
P.S. Inca ceva... "putere" nu se prea potriveste cu "ieftin"
MihaiNFS
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2005
- Mesaj Privat
cabal
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2005
- Mesaj Privat
MihaiNFS a scris:Salut,
Eu am un motor kadett 18E dezmembrat. Daca te intereseaza da un mesaj si vb. Motorul este desfacut si nu am dat pana acum nimic. Pretul cred ca o sa fie destul de avantajos pt tine.
Astept un raspuns
Mihai (0722409013)
Eu am un motor kadett 18E dezmembrat. Daca te intereseaza da un mesaj si vb. Motorul este desfacut si nu am dat pana acum nimic. Pretul cred ca o sa fie destul de avantajos pt tine.
Astept un raspuns
Mihai (0722409013)
mersi, dar 18E il am, SEH'ul e greu de gasit...
@robert
din nou multam fain pt. sfaturi, ce zici de galeria de admisie? sa-o iaz pe aia de la 18E sau sa-o ma maresc pe a mea?
Cat'ul si intermediara o golesc doar sau ar trebui pusa ceva teava?
p.s. stiu ca putere si ieftin nu prea mere, nu ma astept la mai mult de 10 cai in plus, doar vreau sa raspunda mai rapid la acceleratie
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
cabal
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2005
- Mesaj Privat
Senator a scris:
10 cai putere REALI in plus e deja scump.
cabal a scris: stiu ca putere si ieftin nu prea mere, nu ma astept la mai mult de 10 cai in plus, doar vreau sa raspunda mai rapid la acceleratie
10 cai putere REALI in plus e deja scump.
...pistoanele din SEH + axul cu came ( second hand) dau deja 15 cai si nu costa mai mult de 3.000.000Lei
maresc galeria si golesc toba si catul + filtru de aer de la mitsubishi lancer ( 500.000Lei) pe care il modific in filtru de aer deschis mai dau ca. 10 cai
deci 25 de cp pt. vre-o 100€
ti se pare scump ?
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Piesele de SEH fac motorul tau din C20NE un "C20SEH" , e normal ca asta sa nu coste mult. Eu ma refeream la 10 CP peste cei 130 ai SEH-ului. Golirea tobei si catalizatorului nu-ti vor aduce decat eventual senzatia subiectiva de putere din cauza zgomotului si vibratiilor. Mai mult decat atat evacuarea rapida inrautateste curbele de putere si cuplu in cazul unui motor de serie aspirat.
Filtrul de aer deschis nu aduce cai putere, cel putin in cazul motorului tau , incearca sa-l elimini complet si nu vei simti nici o diferenta.
Filtrul de aer deschis nu aduce cai putere, cel putin in cazul motorului tau , incearca sa-l elimini complet si nu vei simti nici o diferenta.
cabal
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2005
- Mesaj Privat
Senator a scris:Filtrul de aer deschis nu aduce cai putere, cel putin in cazul motorului tau , incearca sa-l elimini complet si nu vei simti nici o diferenta.
am incercat mai inainte sa merg fara filtru si sa stii ca ai dreptate, treaba e subjectiva (din cauza szgomotului)
insa imi place cum urla deci tot deschis ramine filtru
cit despre tuning in general, normal ca ai dreptate, se stie ca e scump...dar la motorasul asta exista, doamne ajuta, solutii mai ieftine cit timp nu vrei sa'l faci XE...
ok, deci o sa-m las galeria de admisie in pace si la fel tobele (mai putina munca )
Mai aveti vreun sfat din raionul "tuning pt. saraci" sau "leacuri babesti" pt. C20NE ?
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat