- mind_hunter
- **
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
alf 08
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2007
- Mesaj Privat
stefyb67, super ca ai bagat poze! pe partea opusa a carburatorului mai este un srub cu varf conic-este cel de aer?
poate cineva sa imi expuna exact pasii care trebuie urmati pentru a regla carburatorul? adica intai umblu la surubul X, apoi la Y, trebuie sa am cota de Z mm intre clapeta de soc si peretele carburatorului ...? si mai ales(sa nu uit): cum reglez cursa pompei de sprit? in capatul tijei se afla un surubel care poate fi strans sau slabit. cat exact, nu stiu.
Multumesc anticipat.
poate cineva sa imi expuna exact pasii care trebuie urmati pentru a regla carburatorul? adica intai umblu la surubul X, apoi la Y, trebuie sa am cota de Z mm intre clapeta de soc si peretele carburatorului ...? si mai ales(sa nu uit): cum reglez cursa pompei de sprit? in capatul tijei se afla un surubel care poate fi strans sau slabit. cat exact, nu stiu.
Multumesc anticipat.
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
salut.carburator solex asemanator am avut pe golf
foarte simplu fata de cel de dacie,in pozele din urma
b esurubul de aer(amestec) si a surbul de benzina
e putin mai mic.dar daca tot ai timp e bine de dat jos
carburatorul si spalat,de suflat cu aer jglerele de sub
capac si de verficat jiglerul care da benzina in camera de
ardere cel cu cioc(daca pica benzina si nu pulverizeaza trebuie
suflat sau chiar inlocuit)e singurul jigler la care am avut
probleme,de verificat cuiul ponton,turul si returul.
o reteta anume a zis cineva inaintea mea,stringi benzina la
maxim dai 2 ture inapoi si apoi reglezi amestecul dar difera de
la o masina la alta.
foarte simplu fata de cel de dacie,in pozele din urma
b esurubul de aer(amestec) si a surbul de benzina
e putin mai mic.dar daca tot ai timp e bine de dat jos
carburatorul si spalat,de suflat cu aer jglerele de sub
capac si de verficat jiglerul care da benzina in camera de
ardere cel cu cioc(daca pica benzina si nu pulverizeaza trebuie
suflat sau chiar inlocuit)e singurul jigler la care am avut
probleme,de verificat cuiul ponton,turul si returul.
o reteta anume a zis cineva inaintea mea,stringi benzina la
maxim dai 2 ture inapoi si apoi reglezi amestecul dar difera de
la o masina la alta.
alf 08
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2007
- Mesaj Privat
ok, dar cum reglez cursa tijei de la pompa de sprit? daca o scurtez prez mult, aceasta tija trage de clapeta de amisie si o forteaza sa ramana deschisa, rezultand turarea motorului la mersul in gol, iar daca o las mai "lunga", imi apar rateuri pe admisie(amestec sarac?) ? sa o reglez cand am carburatorul in fata, demontat, pana cand clapeta atinge usor peretii difuzorului, si o las asa? jetul de la sprit este ok.
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
cursa pompei de spritz se regleaza in functie de nevoie adica daca dai scurt acceleratie si moare poti sa mai destrangisau invers in fuctie de comportamentul masinii asa ca nu-i mare scoala incearca sa ai rezultate si poti sa ni-le impartasesti ca nu-i nimeni invatat tot ce scrie mai sus sunt experienta fiecarui membru al clubului.Iar rateurile pot fi si din aprindere nu-i obligatoriu sa fie din carburator.Verifica chiar vaacum-ul de la delco si el poate fi o cauza
- mind_hunter
- **
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
cred ca stiu ce e chestia aia notata cu 1 ..este un fel de rezistenta care incalzeste carburatorul...l-am tinut 3 secunde pe baterie si am zis ca raman fara degete..e un fel de bujie incandescenta pui contactul si incalzeste corpul carb..banuiesc ca e ff buna iarna and lasi contactul vreo 10 sec si porneste mai rapid...
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
eu nu am asa ceva iar reglajul pompei de sprit se face de la destrans se strange treptat pana cand nu mai pica in nas la o acceleratie scurta atuncidaca o vrei mai nervoasa o strangi cat crezi da sa nu vii ca consuma Iar putin nerv ii poti da si din avans atunci poti cauta bmw pe care sa il pui pe jar
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
cateva poze de carb solex 30/35 pdsi cu diferente in functie de anul de fabricatie ia vedeti si voi cel de pe masina are 28 ani si merge ok iar celalalt am incercat sa il fac da nu am mai avut nervi de el asa ca il tin de piese de schimb
pozele 1-4 sunt carbul de pe masina iar celelalte e carb de pe corsa 87 ambele au la baza acelasi sistem cu mici modificari dar reglajele ar fi cam aceleasi.Problema ca datorita benzinei proaste si a faptului ca parcurgem distante relativ mici intre porniri carburatorul se infunda si se imbacseste da aceea recomand la cca4-6 luni o spalare cu diluant nitro dar atentie dupa ce am demontat absolut tot ce e din plastic sau cauciuc (jiglere cu bila, membrana de la sprit, jiglerul cu oring,absolut tot ce are plastic si eu am omis)dupa spalare se curata cu o lita de cupru care o avem la indemana gaurile alea fine din partea de jos a carburatorului iar reglajele se fac (jiglerul cu oring se strange max si se destrange circa 5-7 ture dupa care se strange jiglerul cu arc pana moare motorulse da inapoi cca 2 ture iar dupa asta se mai poate regla putin jiglerul cu oring dupa ureche.La o functionare normala fara filtru de aer montat absorptia aerului trebuie sa fie zgomotoasa daca nu e atunci se destrange jiglerul cu arc.Cand carb funct bine la tragerea sok-ului motorul trebuie sa se tureze nu sa se inece.
pozele 1-4 sunt carbul de pe masina iar celelalte e carb de pe corsa 87 ambele au la baza acelasi sistem cu mici modificari dar reglajele ar fi cam aceleasi.Problema ca datorita benzinei proaste si a faptului ca parcurgem distante relativ mici intre porniri carburatorul se infunda si se imbacseste da aceea recomand la cca4-6 luni o spalare cu diluant nitro dar atentie dupa ce am demontat absolut tot ce e din plastic sau cauciuc (jiglere cu bila, membrana de la sprit, jiglerul cu oring,absolut tot ce are plastic si eu am omis)dupa spalare se curata cu o lita de cupru care o avem la indemana gaurile alea fine din partea de jos a carburatorului iar reglajele se fac (jiglerul cu oring se strange max si se destrange circa 5-7 ture dupa care se strange jiglerul cu arc pana moare motorulse da inapoi cca 2 ture iar dupa asta se mai poate regla putin jiglerul cu oring dupa ureche.La o functionare normala fara filtru de aer montat absorptia aerului trebuie sa fie zgomotoasa daca nu e atunci se destrange jiglerul cu arc.Cand carb funct bine la tragerea sok-ului motorul trebuie sa se tureze nu sa se inece.
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
cogi, multam si eu de ajutor, insa daca m-a mancat in fund sa umblu la el si nu l-am mai nimerit, o sa trec sapt viitoare pe la garaj sa-mi fac legaturile alea la el, avansu si ce-o mai fi. daca am noroc, il schimb cu unu mai mare ca mi-a mancat zilele asta. ce-i drept, l-am curatat impecabil de nu mai merge nici cat mergea.
daca ajungi prin buc, dau o bere. hai, sa ne auzim cu bn.
daca ajungi prin buc, dau o bere. hai, sa ne auzim cu bn.
wormostar
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1986 12sc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
azi fiind ultima zi de Paste, ca un necredincios si plictisit de mancare, am dat carburatorul meu jos solex 30/35 T si l-am curatat. Am observat ca in membrana de la avans erau mizerii si garnitura de la capacul carburatorului e rupta in doua bucati pe care l-eam pus la loc.
Reglaje gasite
- jigleur de amestec 15 ture "B"
- jigleur cu arc 4 ture "A"
Evident cum am gasit asa am adus reglajele.
Cate ture are jiglerul A?, ca la B am inteles ca trebuie sa dai 2 + sau 5+
Deranjeaza faptul ca e garnitura rupta? chiar daca este pusa exact in aceeasi pozitie?
In pozitia acutala dupa viteza a-3a nu mai are asa putere mare si cand dau a4a merge bine dar cand accelerez se aude un zgomot urat de la carburator; dar tot nu trage cum ar trebui.
Reglaje gasite
- jigleur de amestec 15 ture "B"
- jigleur cu arc 4 ture "A"
Evident cum am gasit asa am adus reglajele.
Cate ture are jiglerul A?, ca la B am inteles ca trebuie sa dai 2 + sau 5+
Deranjeaza faptul ca e garnitura rupta? chiar daca este pusa exact in aceeasi pozitie?
In pozitia acutala dupa viteza a-3a nu mai are asa putere mare si cand dau a4a merge bine dar cand accelerez se aude un zgomot urat de la carburator; dar tot nu trage cum ar trebui.
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
wormostar
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1986 12sc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
daca suiera, ii ceva legat de vacuum sau vreo curea. deci ia si verifica capsula de vacuum de la delcou, pe aia de la carb si pe unde mai ai vacuum.
de asemenea, verifica daca iti ia carbu aer fals. da jos filtru si cu motoru pornit pune mana pe carb, treptat. ar trebui sa ti-o absoarba si motoru sa se opreasca.
daca nu-i de la aer, poate fi de la cureaua de transmisie slabita, uzata etc.
baga capu prin el si asculta cu atentie de unde vine zgomotul. astept un raspuns.
de asemenea, verifica daca iti ia carbu aer fals. da jos filtru si cu motoru pornit pune mana pe carb, treptat. ar trebui sa ti-o absoarba si motoru sa se opreasca.
daca nu-i de la aer, poate fi de la cureaua de transmisie slabita, uzata etc.
baga capu prin el si asculta cu atentie de unde vine zgomotul. astept un raspuns.
wormostar
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1986 12sc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
sal!
deabia am avut timp sa mai bijuteresc la ea, si am scos garnitura de la carburator si ma pregatesc sa o replichez dintr-o bucata de carton de buna calitate (sper sa mearga).
A mai confectionat careva garnitura de carubrator? si cam cat costa garnitura originala ? si daca este gasibila.
Vreau sa ma mai uit si la aprindere si nu pot desface capacul de la delco. Am incercat cu tubulara de 5 si e prea mica si cu 6 este prea mare. Cu ce se poate desface?
deabia am avut timp sa mai bijuteresc la ea, si am scos garnitura de la carburator si ma pregatesc sa o replichez dintr-o bucata de carton de buna calitate (sper sa mearga).
A mai confectionat careva garnitura de carubrator? si cam cat costa garnitura originala ? si daca este gasibila.
Vreau sa ma mai uit si la aprindere si nu pot desface capacul de la delco. Am incercat cu tubulara de 5 si e prea mica si cu 6 este prea mare. Cu ce se poate desface?
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
salutare, in functie de carb un kit de reparatie coste intre 50 si 70 de lei, depinzand si de magazin. vezi ca al padrino are kituri. daca vrei s-o faci pe genunchi, recomand un carton gros sau unul mai subtire pus in 2.
la delcou ai 2 suruburi hexagonale intre 5 si 6, insa cu cant de surubelnita (+). cel putin, asa era la mine. da-mi un semn daca merge.
la delcou ai 2 suruburi hexagonale intre 5 si 6, insa cu cant de surubelnita (+). cel putin, asa era la mine. da-mi un semn daca merge.
wormostar
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1986 12sc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
am facut garnitura la crburator din carton cu ajutorul unor paducele si cutter.
Nu reusesc sa-i reglez relantiul.
Daca iau piciorul de pe acceratie moare motorul imediat si cand, incerc sa ridic piciorul de pe acceleratie incepe sa mearga naspa apoi se opreste. Am dat la maxim relantiul si tot nu tine.
Cand trag socul imi moare motorul din mers si cand pornesc din nou masina, merge cateva secunde bine apoi se opreste brusc.
Am ajuns la capatul puterilor cu masina asta!
Nu reusesc sa-i reglez relantiul.
Daca iau piciorul de pe acceratie moare motorul imediat si cand, incerc sa ridic piciorul de pe acceleratie incepe sa mearga naspa apoi se opreste. Am dat la maxim relantiul si tot nu tine.
Cand trag socul imi moare motorul din mers si cand pornesc din nou masina, merge cateva secunde bine apoi se opreste brusc.
Am ajuns la capatul puterilor cu masina asta!