mme
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina: Calibra 1991 C20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2005
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
mme
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina: Calibra 1991 C20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2005
- Mesaj Privat
nu .testul l-am facut cu motorul pornit.si mi-a dat 31 si 37.sonda lamda e inghetata pe 250 .....nu stiu exact in ce e masurat..dar normal e sa fluctueze la mine nu se misca.in plus imi da vapori de benzina pe esapament.in rest totul e ok....relantiul este la 960rpm,restul de parametrii sunt normali...aeroterma imi intra putin mai tarziu...pe la 95grade
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Incearca si o curatare a sondei -o dai jos,dai cu niste spray ptr suruburi ruginite prin fantele alea care le vezi ,o lasi putin sa reactioneze dupa care suflii tot pe acolo cu jet de aer de la compresor---in unele cazuri s-ar putea sa aiba efect,oricum o arunci pe asta.Verifica sa nu ai esapamentul intrerupt (gauri) ptr ca daca nu e presiune suficienta pe evacuare sonda nu citeste valorile reale iar in urmatoarea faza se duce catalizatorul ptr ca emisiile se depun pe faguri(in mod normal presiunea impiedica acest lucru-de aceea dupa o remediere a gaurilor din esapament daca ai mers mult timp cu defectiunea,o sa se vada o perioada un fum negru,rezultat al evacuarii resturilor de pe catalizator--daca mergi mult cu treaba asta se infunda de tot catalizatorul iar cand repari,presiunea poate chiar sa sparga celulele------IMPORTANT este ca in aceste cazuri avem de a face cu o spartura sau scapare INAINTE de convertorul catalitic)
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
uite cum mai zicea cineva :
"E posibil ca sa fie defecta sonda, sau poate e doar imbacsita, si nu mai e destul de sensibil la oxigen. Se poate incerca curatirea ei, daca pui capatul sondei intr-o solutie de acid azotic:apa 1:4 (apa tare?) si o tii acolo cam 10 min. Daca sonda e veche deja (are peste 100k de Km) "
"E posibil ca sa fie defecta sonda, sau poate e doar imbacsita, si nu mai e destul de sensibil la oxigen. Se poate incerca curatirea ei, daca pui capatul sondei intr-o solutie de acid azotic:apa 1:4 (apa tare?) si o tii acolo cam 10 min. Daca sonda e veche deja (are peste 100k de Km) "
mme
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina: Calibra 1991 C20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2005
- Mesaj Privat
tocmai am schimbat toba intermediara cu originala si din intermediarea tzeava pana in spate.din galerie pana in intermediara(incluzand catalizator) nu am nici cea mai mica spartura.deci la 200.000km se duce si sonda aia.ma duc luni sa o cumpar si gata.daca catalizatorul e dus il dau jos si inlocuiesc cu teava .
intradevar da fum pe teava...defapt vapori de benzina nearsa si consumul e cam de 13 in oras..putin cam ridicat...
intradevar da fum pe teava...defapt vapori de benzina nearsa si consumul e cam de 13 in oras..putin cam ridicat...
mme
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina: Calibra 1991 C20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2005
- Mesaj Privat
- deleted-17217
- *
- 26 mesaje
- din 07 Apr 2008
deleted-17217
- Mesaje scrise: 26
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salutare, pana nu de mult,mergeam cu calibra si deodata mi a aparut in bord beculetul galben aprins... am facut la un prieten testul cu agrafa, a rezultat 31 de clipiri ,concluzia probabil sonda lambda.... ca sa fiu 100 % sigur am mers la service , am pus calibra pe scaner si a rezultat ,,open circuit ,, ( cei de la service au zis ca e acelasi lucru , sonda lambda)....
1)Acum nu prea am bani... ce risc daca merg in continuare asa? inca cateva saptamani? (consumul meu este de 14.7 % in Iasi cu tot cu aglomeratie).. va scadea daca schimb sonda?
2)Cat costa o sonda lambda second hand? pt c20ne? dar una noua?
Va multumesc astept raspunsurile voastre
1)Acum nu prea am bani... ce risc daca merg in continuare asa? inca cateva saptamani? (consumul meu este de 14.7 % in Iasi cu tot cu aglomeratie).. va scadea daca schimb sonda?
2)Cat costa o sonda lambda second hand? pt c20ne? dar una noua?
Va multumesc astept raspunsurile voastre
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
13 este sonda lambda.
31 este rpm sezor si apare la testul facut cu motorul oprit.
1. Daca ai catalizator, (desi daca a murit sonda sigur e terminat si ala.) o sa adune toate gazele nearse. Cosnumul trebuie sa scada.
Daca nu ai cat sau daca e terminat si schimbi sonda , recomand sa-ti iei unul nou.
2.Nu se pune sonda second. Una e cam 250 ron
31 este rpm sezor si apare la testul facut cu motorul oprit.
1. Daca ai catalizator, (desi daca a murit sonda sigur e terminat si ala.) o sa adune toate gazele nearse. Cosnumul trebuie sa scada.
Daca nu ai cat sau daca e terminat si schimbi sonda , recomand sa-ti iei unul nou.
2.Nu se pune sonda second. Una e cam 250 ron
BC77JIM
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
- deleted-17217
- *
- 26 mesaje
- din 07 Apr 2008
deleted-17217
- Mesaje scrise: 26
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2008
- Mesaj Privat
- ady negoita
- **
- 372 mesaje
- din 07 Feb 2008
- Astra 2004 Z16XEP
- Hunedoara
ady negoita
- Mesaje scrise: 372
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- deleted-17217
- *
- 26 mesaje
- din 07 Apr 2008
deleted-17217
- Mesaje scrise: 26
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2008
- Mesaj Privat
asa.... am zis ca va zic ce am facut in continuare cu problema sondei:
1) am curatat injectoarele cu ultrasunete - o costat 100 lei la un service , si merge super , a scazut consumul de la 14,7 % in oras, la 12 % in oras:) uhhh ce bucuros sunt si trage mai bine masina
2) am curatat esapamentul, am gasit bucati de catalizator rupt,pietre pamant etc , acuma respira fff bine
La sonda inca nu am umblat ( sar puitea sa nu fie deloc sonda lambda) check engine nu se mai aprinde , o mai las cateva saptamani asa, pe urma o sa duc sa o pun pe calc ( daca mai apar probl)
Acuma totul merge fff bine si sunt bucuros:)
1) am curatat injectoarele cu ultrasunete - o costat 100 lei la un service , si merge super , a scazut consumul de la 14,7 % in oras, la 12 % in oras:) uhhh ce bucuros sunt si trage mai bine masina
2) am curatat esapamentul, am gasit bucati de catalizator rupt,pietre pamant etc , acuma respira fff bine
La sonda inca nu am umblat ( sar puitea sa nu fie deloc sonda lambda) check engine nu se mai aprinde , o mai las cateva saptamani asa, pe urma o sa duc sa o pun pe calc ( daca mai apar probl)
Acuma totul merge fff bine si sunt bucuros:)
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Suspendat
- 210 mesaje
- din 12 Aug 2005
- Calibra 1993 C20LET
- Bucuresti
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2005
- Mesaj Privat
Felicitari daca merge bine!
La sonda lambda am inteles (nu e testat de mine) ca e posibil sa nu dea erori decat in situatii extreme. Deci e posibil sa nu ti se mai aprinda in bord chiar daca sonda nu e in minitile ei. Daca mai ai pe masina tot varianta originala atunci pot sa iti recomand sa o schimbi cu prima ocazie.
La sonda lambda am inteles (nu e testat de mine) ca e posibil sa nu dea erori decat in situatii extreme. Deci e posibil sa nu ti se mai aprinda in bord chiar daca sonda nu e in minitile ei. Daca mai ai pe masina tot varianta originala atunci pot sa iti recomand sa o schimbi cu prima ocazie.
madarfacar- Suspendat
- 0 mesaje
- din 16 Sep 2007
- Calibra 1991 C20XE
- Neamt
madarfacar- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Neamt
- Masina: Calibra 1991 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2007
- Mesaj Privat
tinere mik23n2, eu am un c20xe si la fel am patit si eu.. cu codurile de tot kktu de la testu agrafa, cu toti marii specialisti de pe forum si nu numai..ia si schimba sonda lambda (eu am dat pe ea 350 ron de la bosch). face toti banii crede-ma. inainte am pus de proba una second hand si dupa cateva zile facea la fel. daca iei un lucru ia-l nou. sonda e toata smecheria la tine. numai bine
- ady negoita
- **
- 372 mesaje
- din 07 Feb 2008
- Astra 2004 Z16XEP
- Hunedoara
ady negoita
- Mesaje scrise: 372
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2008
- Mesaj Privat
- denis iulian
- *
- 29 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Calibra 1992 c20xe
- Constanta
denis iulian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
Am si eu o problema.e grava k nu reusesc sa-i dau d cap.c simptome are:dak skimbi vitezele cam pana in 3-4000 d ture,e ok.dak ii dai blana,nu mai vrea,se inneaca,da rateuri...poti sa tragi d ea pana la 7000,da super greu...s vede k nu e in mintile ei.am sfi-ul,16v si m-am facut cu un tovaras cu alt sfi si m-a facut praf,dupa ce-i dadea a 2-a,nu-l mai vedeam.plus k scoate mult fum,mai ales la pornire.am fost la tester cu ea si m-a lamurit ''bustean''-a zis k am probleme la circuit potentiometru co(1) si circuit martor mil(2)-pin 22.l-am intrebat kre sunt circuitele astea si cik nu stie.din cate m-am documentat dupa asta,circuitul ala potentiometru,se refera la sonda lambda si matorul mil e check engine-ul,da asta mi s-a aprins doar d vreo 2 ori si s-a stins.unde anume e sonda lambda?nu tr sa fie p galerie,sus,fata-n fata cu radiatorul?
BC77JIM
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
- denis iulian
- *
- 29 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Calibra 1992 c20xe
- Constanta
denis iulian
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat