Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • mme

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1991 C20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2005

  • Mesaj Privat
oameni buni imi spuneti si mie de unde imi pot cumpara sonda lamda la un c20xe?am bagat azi scannerul pe motor si mi-a dat cod eroare 31 si 37...oxigen sensor si am nevoie de ea cat mai repede. Laughing
Skip ads

  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ai facut testul cu motorul oprit?Daca da,31 nu e defectiune-este RPM sensor si-ti arata ca motorul 'sta'.
  • mme

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1991 C20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2005

  • Mesaj Privat
nu .testul l-am facut cu motorul pornit.si mi-a dat 31 si 37.sonda lamda e inghetata pe 250 .....nu stiu exact in ce e masurat..dar normal e sa fluctueze la mine nu se misca.in plus imi da vapori de benzina pe esapament.in rest totul e ok....relantiul este la 960rpm,restul de parametrii sunt normali...aeroterma imi intra putin mai tarziu...pe la 95grade
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Incearca si o curatare a sondei -o dai jos,dai cu niste spray ptr suruburi ruginite prin fantele alea care le vezi ,o lasi putin sa reactioneze dupa care suflii tot pe acolo cu jet de aer de la compresor---in unele cazuri s-ar putea sa aiba efect,oricum o arunci pe asta.Verifica sa nu ai esapamentul intrerupt (gauri) ptr ca daca nu e presiune suficienta pe evacuare sonda nu citeste valorile reale iar in urmatoarea faza se duce catalizatorul ptr ca emisiile se depun pe faguri(in mod normal presiunea impiedica acest lucru-de aceea dupa o remediere a gaurilor din esapament daca ai mers mult timp cu defectiunea,o sa se vada o perioada un fum negru,rezultat al evacuarii resturilor de pe catalizator--daca mergi mult cu treaba asta se infunda de tot catalizatorul iar cand repari,presiunea poate chiar sa sparga celulele------IMPORTANT este ca in aceste cazuri avem de a face cu o spartura sau scapare INAINTE de convertorul catalitic)
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,836
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
uite cum mai zicea cineva :

"E posibil ca sa fie defecta sonda, sau poate e doar imbacsita, si nu mai e destul de sensibil la oxigen. Se poate incerca curatirea ei, daca pui capatul sondei intr-o solutie de acid azotic:apa 1:4 (apa tare?) si o tii acolo cam 10 min. Daca sonda e veche deja (are peste 100k de Km) "
  • mme

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1991 C20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2005

  • Mesaj Privat
tocmai am schimbat toba intermediara cu originala si din intermediarea tzeava pana in spate.din galerie pana in intermediara(incluzand catalizator) nu am nici cea mai mica spartura.deci la 200.000km se duce si sonda aia.ma duc luni sa o cumpar si gata.daca catalizatorul e dus il dau jos si inlocuiesc cu teava .
intradevar da fum pe teava...defapt vapori de benzina nearsa si consumul e cam de 13 in oras..putin cam ridicat...
  • mme

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1991 C20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2005

  • Mesaj Privat
problema rezolvata:D azi am schimbat sonda..apropo e 240ron,bosch.am montat-o azi pe masina si totul e ok.motorul merge mai rotund si relantiul e constant la 960rpm.
  • deleted-17217

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, pana nu de mult,mergeam cu calibra si deodata mi a aparut in bord beculetul galben aprins... am facut la un prieten testul cu agrafa, a rezultat 31 de clipiri ,concluzia probabil sonda lambda.... ca sa fiu 100 % sigur am mers la service , am pus calibra pe scaner si a rezultat ,,open circuit ,, ( cei de la service au zis ca e acelasi lucru , sonda lambda)....
1)Acum nu prea am bani... ce risc daca merg in continuare asa? inca cateva saptamani? (consumul meu este de 14.7 % in Iasi cu tot cu aglomeratie).. va scadea daca schimb sonda?
2)Cat costa o sonda lambda second hand? pt c20ne? dar una noua?

Va multumesc astept raspunsurile voastre Crying or Very sad
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,836
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
13 este sonda lambda.
31 este rpm sezor si apare la testul facut cu motorul oprit.

1. Daca ai catalizator, (desi daca a murit sonda sigur e terminat si ala.) o sa adune toate gazele nearse. Cosnumul trebuie sa scada.
Daca nu ai cat sau daca e terminat si schimbi sonda , recomand sa-ti iei unul nou.
2.Nu se pune sonda second. Una e cam 250 ron
  • BC77JIM

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
http://www.elitecat.cz/Arti...election.aspx?B=0
  • deleted-17217

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
mi am programat masina la service, voi curata injectoarele cu ultra sunete,galeria de admisie,clapeta, pe urma i mai fac un test cu scanner opel , si probabil 99% voi inlocui si sonda lambda,o sa va spun ce am facut

sfaturile dvs. mi au fost de folos
  • ady negoita

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare,daca nu mai pun sonda aia lambda inapoi are ceva masina?ce se poate intimpla?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,836
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
o sa ai o caruta cu 2 usi . care scoate fum si merge prost
  • deleted-17217

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
asa.... am zis ca va zic ce am facut in continuare cu problema sondei:

1) am curatat injectoarele cu ultrasunete - o costat 100 lei la un service , si merge super , a scazut consumul de la 14,7 % in oras, la 12 % in oras:) uhhh ce bucuros sunt si trage mai bine masina

2) am curatat esapamentul, am gasit bucati de catalizator rupt,pietre pamant etc , acuma respira fff bine

La sonda inca nu am umblat ( sar puitea sa nu fie deloc sonda lambda) check engine nu se mai aprinde , o mai las cateva saptamani asa, pe urma o sa duc sa o pun pe calc ( daca mai apar probl)

Acuma totul merge fff bine si sunt bucuros:)
  • S@m0v@ru1_Pr@fu1t

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Felicitari daca merge bine! Very Happy

La sonda lambda am inteles (nu e testat de mine) ca e posibil sa nu dea erori decat in situatii extreme. Deci e posibil sa nu ti se mai aprinda in bord chiar daca sonda nu e in minitile ei. Daca mai ai pe masina tot varianta originala atunci pot sa iti recomand sa o schimbi cu prima ocazie.
  • madarfacar

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Calibra 1991 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
tinere mik23n2, eu am un c20xe si la fel am patit si eu.. cu codurile de tot kktu de la testu agrafa, cu toti marii specialisti de pe forum si nu numai..ia si schimba sonda lambda (eu am dat pe ea 350 ron de la bosch). face toti banii crede-ma. inainte am pus de proba una second hand si dupa cateva zile facea la fel. daca iei un lucru ia-l nou. sonda e toata smecheria la tine. numai bine
  • ady negoita

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2008

  • Mesaj Privat
are dreptate madarfacar care mai inseamna si altceva dar din motive lesne de inteles nu le punem aici1
  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema.e grava k nu reusesc sa-i dau d cap.c simptome are:dak skimbi vitezele cam pana in 3-4000 d ture,e ok.dak ii dai blana,nu mai vrea,se inneaca,da rateuri...poti sa tragi d ea pana la 7000,da super greu...s vede k nu e in mintile ei.am sfi-ul,16v si m-am facut cu un tovaras cu alt sfi si m-a facut praf,dupa ce-i dadea a 2-a,nu-l mai vedeam.plus k scoate mult fum,mai ales la pornire.am fost la tester cu ea si m-a lamurit ''bustean''-a zis k am probleme la circuit potentiometru co(1) si circuit martor mil(2)-pin 22.l-am intrebat kre sunt circuitele astea si cik nu stie.din cate m-am documentat dupa asta,circuitul ala potentiometru,se refera la sonda lambda si matorul mil e check engine-ul,da asta mi s-a aprins doar d vreo 2 ori si s-a stins.unde anume e sonda lambda?nu tr sa fie p galerie,sus,fata-n fata cu radiatorul?
  • BC77JIM

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
cauta pe galeria de evacuare
  • denis iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
da,o caut acolo,da asta sa fie beleaua?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR