Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • radu91

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1993 2.0i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
buna am un opel vectra '93 motor 2.0i si mi sa ars martorul de la pozitie faza scurta mati putea ajuta va rog cu ceva poze cum sar putea desface sa schimb becul si cat mar costa un bec
Multumesc

Skip ads

  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cand o exista bec pt martor faza scurta promit ca o sa ti-l schimb eu!la opel astra f,vectra a,calibra,etc nu s-a montat asa ceva.singurul martor e cel de faza lunga!
  • radu91

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1993 2.0i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cum sa nu existe ca a mers ii atuci cand puneam pozitia si faza scurta.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
fa si tu un semn pe poza bordului unde spui tu ca trebuie sa fie martorul acesta ca m-ai facut foarte curios Shocked
  • radu91

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1993 2.0i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai acuma nu mai stiu exact dar am sa ma uit cand o sa cobor la masina Wink
  • rave

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Nici eu nu stiu sa fie martor pentru faza scurta. Am un bord in brate acum si nu este nici macar plastic colorat instalat pentru asta (din cate stiu toate bordurile sunt la fel, doar ca unele au becuri in plus in spatele plasticelor colorate, in functie de diversii martori prezenti : abs, centuri, lichid parbriz etc. ). Cand imi iese masina din service o sa ma uit si la bordurile cu turometru, poate au ele. Dar daca zici ca ai avut, un bec costa in jur de 2 lei cu tot cu soclu. Bordul e destul de greu de desfacut.
1. Desfaci masca de la coloana de directie (unde e contactul). Sunt 2 suruburi dedesupt si alte doua chiar in spatele volanului. Daca-l rotesti vezi capacele de la suruburi. Eventual poti scoate si manetele de la stergatoare/semnalizare ca sa ai mai mult spatiu.
2. Desfaci ornamentele de plastic de deasupra si din partea de jos a ceasurilor. Sunt prinse cu cleme deci trebuie doar sa le misti un pic. Sub ele se afla suruburile
3. Desfaci cele 3 suruburi si te chinui sa scoti ceasurile Very Happy . Daca ai mainile subtiri poate poate poti schimba becul fara sa scoti ceasurile de tot. Altfel va trebui sa iti bagi mana printr-o parte, sa scoti mufa de la cablul vitezometrului si cealalta mufa electrica de la bord. Cea de la vitezometru este chiar in dreptul acului. Are o clema metalica pe care trebuie sa o apesi si apoi sa tragi de cablu. Cea electrica este in spatele turometrului si trebuie doar sa o tragi.
  • radu91

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1993 2.0i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ooooooooooo pai de cat sa il stric mai bine il duc la cineva care a mai schimbat ca nu vreau sa se strice Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR