zwz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
Am o Vectra B Caravan 2.0 DTI motor Y20DTH.
De 2 zile am o problema: mi se aprinde check engine in mers.
La pornire totul e ok. Dupa aproximativ 10 - 15 minute de mers se apride check engine si dispare doar daca o turez in mers - nu dispare imediat ci dupa 30-60 secunde de mers mai turat.
De obicei se aprinde la turatii joase, cand stau la semafor etc.
Cand se aprinde check engine se observa o scadere a puterii motorului si nu mai vrea sa treaca de 4000 rpm decat daca o tin peste 2500 - 3000 rpm constant in mers.
Orice sugestie sau sfat este binevenit.
De 2 zile am o problema: mi se aprinde check engine in mers.
La pornire totul e ok. Dupa aproximativ 10 - 15 minute de mers se apride check engine si dispare doar daca o turez in mers - nu dispare imediat ci dupa 30-60 secunde de mers mai turat.
De obicei se aprinde la turatii joase, cand stau la semafor etc.
Cand se aprinde check engine se observa o scadere a puterii motorului si nu mai vrea sa treaca de 4000 rpm decat daca o tin peste 2500 - 3000 rpm constant in mers.
Orice sugestie sau sfat este binevenit.
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
La mine a fost ceva de genu doar ca invers, la turatii ridicate mi se aprindea martorul ala si ma dadea in nas, adica ii taia puterea.
Am fost la nu stiu cate service-uri toti isi dadeau cu parerea, am umblat la toate, am pus pe calculator nimik, pana i-a venit lu unu ideea sa verifice furtunul de aer de la turbina, si cand l-a intors avea o fisura de 5 cm iar la viteze/turatii mari cand turbina avea nevoie de mai mult aer, nu primea deoarece iesea prin crapatura aia, si asa dadea eroare.
Un furtun din ala costa 4,5 mil, sper sa nu ai probleme grave ca daca un furtun e atat, nici nu vreau sa ma gandesc cat sunt celelalte.
Am fost la nu stiu cate service-uri toti isi dadeau cu parerea, am umblat la toate, am pus pe calculator nimik, pana i-a venit lu unu ideea sa verifice furtunul de aer de la turbina, si cand l-a intors avea o fisura de 5 cm iar la viteze/turatii mari cand turbina avea nevoie de mai mult aer, nu primea deoarece iesea prin crapatura aia, si asa dadea eroare.
Un furtun din ala costa 4,5 mil, sper sa nu ai probleme grave ca daca un furtun e atat, nici nu vreau sa ma gandesc cat sunt celelalte.
- ktapet
- **
- 483 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
eu sunt cel cu pompa de injectie, la mine simptomele erau asa: cand se aprindea acel martor, nu mai puteam s-o turez peste 2000 de ture. daca opream si asteptam putin si iar porneam nu se mai aprindea o perioada de timp (nu era ceva contant putea sa se intample peste 10 min. sau peste 3 ore iar) dupa ce se aprindea nu mai aveam putere si scotea fum alb.
aia la service mi-au aratat si explicat care era problema: la pompa de injectie exista un pistonas de avans care se gripa, la reparatie mi-au schimbat toate garniturile din pompa, pistonasul de avans, o parte din furtunurile care sunt p-acolo prin fata si filtrul de motorina. toate astea au costat cam 5 mil. si ceva iar restul pana la 14 mil si ceva a fost manopera, adica 8 mil si ceva. reparatia a durat 2 zile. sunt profesionisti dar scumpi. sunt singurii pe care i-am gasit in bucuresti care se baga la desfacut pompa de injectie.
sfat; du-te la ei (service bosch strada delea noua) sa-ti puna diagnosticul asta costa 700.000 lei, sa-ti zica pretul de reparatie si daca nu-ti convine du-te la altii sa-ti faca operatiunea de reparatie sau mai targuieste-te cu ei am impresia ca au preturi dupa clienti (eu ca prostul cand m-am dus la ei aveam un aparat foto destul de scump de gat, or fi zis ca am super bani si de asta mi-au luat asa de mult).
aia la service mi-au aratat si explicat care era problema: la pompa de injectie exista un pistonas de avans care se gripa, la reparatie mi-au schimbat toate garniturile din pompa, pistonasul de avans, o parte din furtunurile care sunt p-acolo prin fata si filtrul de motorina. toate astea au costat cam 5 mil. si ceva iar restul pana la 14 mil si ceva a fost manopera, adica 8 mil si ceva. reparatia a durat 2 zile. sunt profesionisti dar scumpi. sunt singurii pe care i-am gasit in bucuresti care se baga la desfacut pompa de injectie.
sfat; du-te la ei (service bosch strada delea noua) sa-ti puna diagnosticul asta costa 700.000 lei, sa-ti zica pretul de reparatie si daca nu-ti convine du-te la altii sa-ti faca operatiunea de reparatie sau mai targuieste-te cu ei am impresia ca au preturi dupa clienti (eu ca prostul cand m-am dus la ei aveam un aparat foto destul de scump de gat, or fi zis ca am super bani si de asta mi-au luat asa de mult).
zwz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Pierderile se verifica cu vacummetru, la iesirea din pompa de vacum depresiune 0.7bar. de asemenea se mai verifica pe trasee unde presiunea difera de turatie..
De asemenea se poate crea depresiune in diversele circuite cu ajutorul unei pompe manuale de vacum cu vacum metru si verificarea daca exista scapari.
Daca furtunul de la turbo sa crapat acela costa maxim 150.000 craparea lui duce la nefunctionarea turboului corect sau deloc in toata gama de turatii chiar daca utilizatorul o simte mai bine la turatii ridicate.
De asemenea se poate crea depresiune in diversele circuite cu ajutorul unei pompe manuale de vacum cu vacum metru si verificarea daca exista scapari.
Daca furtunul de la turbo sa crapat acela costa maxim 150.000 craparea lui duce la nefunctionarea turboului corect sau deloc in toata gama de turatii chiar daca utilizatorul o simte mai bine la turatii ridicate.
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
P0190 -
1. Mechanical Fault in Fuel System (Idle Speed)
- Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
(leakage, blockage, compression loss)
- Engine idling
Concerned Terminals: 91, 99, 100, 105
2. Mechanical Fault in Fuel System (Partial Load)
- Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
(leakage, blockage, compression loss)
Note: The fault will only be detected, if engine performance is sufficient.
Concerned Terminals: 91, 99, 100, 105
3. Mechanical Fault in Fuel System (Full Load)
- Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
(leakage, blockage, compression loss)
Engine running in full load range
Note: The fault will only be detected, if engine performance is sufficient.
Concerned Terminals: 91, 99, 100, 105
Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
Check all mechanical components of the concerned system.
Point of breaks / scuff marks at the fuel or injection lines
Plugging, leakage or air in fuel system
Check injection nozzles
Note:
Refer to Service Manual
1. Mechanical Fault in Fuel System (Idle Speed)
- Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
(leakage, blockage, compression loss)
- Engine idling
Concerned Terminals: 91, 99, 100, 105
2. Mechanical Fault in Fuel System (Partial Load)
- Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
(leakage, blockage, compression loss)
Note: The fault will only be detected, if engine performance is sufficient.
Concerned Terminals: 91, 99, 100, 105
3. Mechanical Fault in Fuel System (Full Load)
- Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
(leakage, blockage, compression loss)
Engine running in full load range
Note: The fault will only be detected, if engine performance is sufficient.
Concerned Terminals: 91, 99, 100, 105
Mechanical fault in high-pressure section of injection pump
Check all mechanical components of the concerned system.
Point of breaks / scuff marks at the fuel or injection lines
Plugging, leakage or air in fuel system
Check injection nozzles
Note:
Refer to Service Manual
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
NiceGuy
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am si yo o intrbare unde este situat furtunul de aer pentru turbo(turbina) la matoru de isuzu 1.7?
La mine nu mai trage la 145k/h in treapat a V-a la 3000rpm(nu se aprinde nici un bec), iar dupa ce opresc motoru si-l repornrsc cand pun contactu se aprinde check engine care se stinge abia dupa pornirea motorului.
La mine nu mai trage la 145k/h in treapat a V-a la 3000rpm(nu se aprinde nici un bec), iar dupa ce opresc motoru si-l repornrsc cand pun contactu se aprinde check engine care se stinge abia dupa pornirea motorului.
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
NiceGuy
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
nu se mai stinge la cateva secunde dupa ce pun contactu se stinge in momentu cand porneste motoru.
Filtru motorina + aer au fost shimbate de curand iar check engine ramane aprins dupa ce incerc sa trec de 3000rpm in a V-a. Isi revine daca scot ce le doua mufe de la calculator si-l las 10min cu ele scoase.
Filtru motorina + aer au fost shimbate de curand iar check engine ramane aprins dupa ce incerc sa trec de 3000rpm in a V-a. Isi revine daca scot ce le doua mufe de la calculator si-l las 10min cu ele scoase.
NiceGuy
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat