- G_S_C
- OP
- 816 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Prahova
G_S_C
- Mesaje scrise: 816
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Am deschis acest topic deoarece multi suntem confruntati cu aceeasi prb:
Cum ne ferim masinile de soare?
Se stie ca soarele este benefic ptr organism, dar nu in mod exagerat. Schimbarile actuale de clima au "compromis" si tara noastra care avea clima temperata , ajungand pana la cea ecuatoriana.
In aceste conditii, tinand seama de schimbarile climei, stiind ca soarele prin emisia de uv din ce in ce mai accentuata distruge tot , viata ,si obiecte :
Astfel sunt decolorate vopseaua masinii(amplificat de spalatorii care folosesc fel de fel de detergenti, ) care se stie ca nu are acelasi coeficient de dilatare cea si al metalului pe care este aplicata si apar asa zisele ''panze de paianjen'' , cu timpul accentuandu-se efectul, plasticele interioare care ''sufera'' la temperatura inalta(peste 70grd) si distrugandu-se treptat, membrane si protectii cauciucate in aceeasi situatie.
In acest caz, ce putem face ptr a ne proteja masinile de soare: prelate si alte fasuri si orice alta idee!
Voi cum va protejati "fiarele"?
PS: Am cautat si nu am gasit aceasta tema, dar daca m-am inselat, rog un moderator sa inchida.
Cum ne ferim masinile de soare?
Se stie ca soarele este benefic ptr organism, dar nu in mod exagerat. Schimbarile actuale de clima au "compromis" si tara noastra care avea clima temperata , ajungand pana la cea ecuatoriana.
In aceste conditii, tinand seama de schimbarile climei, stiind ca soarele prin emisia de uv din ce in ce mai accentuata distruge tot , viata ,si obiecte :
Astfel sunt decolorate vopseaua masinii(amplificat de spalatorii care folosesc fel de fel de detergenti, ) care se stie ca nu are acelasi coeficient de dilatare cea si al metalului pe care este aplicata si apar asa zisele ''panze de paianjen'' , cu timpul accentuandu-se efectul, plasticele interioare care ''sufera'' la temperatura inalta(peste 70grd) si distrugandu-se treptat, membrane si protectii cauciucate in aceeasi situatie.
In acest caz, ce putem face ptr a ne proteja masinile de soare: prelate si alte fasuri si orice alta idee!
Voi cum va protejati "fiarele"?
PS: Am cautat si nu am gasit aceasta tema, dar daca m-am inselat, rog un moderator sa inchida.
- ririnel
- ****
- 2,078 mesaje
- din 29 Oct 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
ririnel
- Mesaje scrise: 2,078
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
- deleted-15207
- **
- 397 mesaje
- din 16 Feb 2008
deleted-15207
- Mesaje scrise: 397
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
- deleted-16555
- **
- 176 mesaje
- din 21 Mar 2008
deleted-16555
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2008
- Mesaj Privat
- danutz_geo
- **
- 256 mesaje
- din 29 Dec 2007
- Zafira 2001 z16xe
- Bucuresti
danutz_geo
- Mesaje scrise: 256
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Cristy18
- **
- 112 mesaje
- din 06 Jan 2008
- Zafira 2001 Y20DTH
- Brasov
Cristy18
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
- deleted-16555
- **
- 176 mesaje
- din 21 Mar 2008
deleted-16555
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2008
- Mesaj Privat
- pystha
- **
- 222 mesaje
- din 16 Aug 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Brasov
pystha
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2006
- Mesaj Privat
4speed
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2007
- Mesaj Privat
- danutz_geo
- **
- 256 mesaje
- din 29 Dec 2007
- Zafira 2001 z16xe
- Bucuresti
danutz_geo
- Mesaje scrise: 256
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ririnel
- ****
- 2,078 mesaje
- din 29 Oct 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
ririnel
- Mesaje scrise: 2,078
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
- danutz_geo
- **
- 256 mesaje
- din 29 Dec 2007
- Zafira 2001 z16xe
- Bucuresti
danutz_geo
- Mesaje scrise: 256
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Cristy18
- **
- 112 mesaje
- din 06 Jan 2008
- Zafira 2001 Y20DTH
- Brasov
Cristy18
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Cristy18
- **
- 112 mesaje
- din 06 Jan 2008
- Zafira 2001 Y20DTH
- Brasov
Cristy18
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
- pystha
- **
- 222 mesaje
- din 16 Aug 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Brasov
pystha
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Pitbull
- **
- 134 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Astra 2003
- Valcea
Pitbull
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- alexandrudicu
- **
- 303 mesaje
- din 07 Oct 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
alexandrudicu
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2007
- Mesaj Privat
Eu o tin in garaj noaptea sa nu mi-o sparga. Este si asta o protectie. Spalat o data la 2 saptamani, si cam atat, e doar o masina. Aveam si eu perioade cand eram maniac cu masina curata luna, stateam si frecam la ea ore intregi, dar mi-am dat seama ca e o chestie cam de găgăuţă, asa ca m-am lasat de sporturi inutile.
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
Folosesti spuma activa la spalarea masinii?Oare la noi in tara sunt spalatorii care folosesc doar sampon?In vest, incepand cu Ungaria , este interzisa folosirea spumei active, deoarece in timp, corodeaza si ataca caroseria masinii.
Un garaj pentru masina , ar fi super.Mai ales daca ar fi incalzit pe timpul rece.
Ar fi buna si o prelata pentru acoperirea masinii.Ar proteja masina de intemperii si praf, dar personal, am retineri sa o folosesc.La noi in tara, la nivelul de civilizatia al unora, as risca sa imi gasesc prelata sub forma de fasii.Sau mai rau, arsa.
Un garaj pentru masina , ar fi super.Mai ales daca ar fi incalzit pe timpul rece.
Ar fi buna si o prelata pentru acoperirea masinii.Ar proteja masina de intemperii si praf, dar personal, am retineri sa o folosesc.La noi in tara, la nivelul de civilizatia al unora, as risca sa imi gasesc prelata sub forma de fasii.Sau mai rau, arsa.
- pystha
- **
- 222 mesaje
- din 16 Aug 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Brasov
pystha
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2006
- Mesaj Privat
- ririnel
- ****
- 2,078 mesaje
- din 29 Oct 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
ririnel
- Mesaje scrise: 2,078
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
Detailingul auto este un serviciu nou pe piata romaneasca, care presupune cosmetizarea si reconditionarea profesionala a autoturismelor.
Se elimina impuritatile si zgarieturile, se fac corectii estetice si se aplica substante care protejeaza vopseaua si interiorul pe durata a cateva luni. Asa cum arata si denumirea lui, este un serviciu de detaliu.
Dupa o astfel de interventie cu adevarat profesionista, ca mod de lucru si materiale folosite, masina va arata ca noua. Clientii sunt in general oameni cu bani sau firme, dar si proprietari care vor sa isi vanda masinile.
In majoritatea cazurilor, cei care apeleaza la aceste servicii detin masini scumpe pe care doresc sa le intretina la standarde inalte. Este o afacere profitabila si o oportunitate in acelasi timp.
Un serviciu de detailing este compus din mai multe tipuri de operatii. La exterior se incepe prin decontaminarea suprafetelor folosind argile speciale (nonabrazive) care inglobeaza impuritatile din porii vopselei si lacului, fara a afecta insa suprafata.
Urmeaza polisharea (lustruirea) care, in functie de starea suprafetei, necesita mai multe sau mai putine operatii. Se indeparteaza zgarieturile fine cu ajutorul unor substante abrazive si curatitori chimici.
Ultima operatie de tratament al vopselei o constituie aplicarea unei protectii cu ceara de Carnauba sau cu sealant (polimer sintetic ce nu permite trecerea umezelii si a microparticulelor).
Modul de aplicare a straturilor de sealant se face si in functie de sezon. Acesta formeaza o masca, o "carapace" protectoare pentru vopseaua si lacul masinii, rezistenta si elastica.
Masca de sealant are proprietatea de a absorbi razele ultraviolete (ce produc decolorarea pigmentilor din vopsea) si preia o mare parte din agresiunile factorilor de mediu, protejand astfel suprafetele contra zgarieturilor fine si a matuirii.
Stratul de protectie exterior rezista in medie de la 3 la 6 luni, in functie de tratamentul efectuat, numarul de kilometri parcursi si conditiile in care este tinuta si utilizata masina.
Pentru ca totul sa arate sclipitor, nu sunt neglijate nici cauciucurile si ornamentele din materiale sintetice. Acestea sunt tratate vara cu un dressing care ofera protectie contra oxidarilor provocate de razele UV si temperaturile ridicate.
Iar in anotimpul rece ele sunt tratate cu un gel care protejeaza impotriva actiunii corozive a sarii, cenusii si a altor produse de dezghetare ce se arunca de obicei pe carosabil.
Detailing auto inseamna si o gama variata de servicii suplimentare care vi se ofera in aceste centre: inlocuire geamuri, aplicare folii legale de protectie solara, tratament hidrofob al parbrizului (care creste vizibilitatea in timpul ploii), scoaterea zgarieturilor facute de stergatoare (prin polishare), inscriptionarea geamurilor si a oglinzilor retrovizoare, reparatii geamuri (fisuri sau alte deteriorari).
Intre serviciile speciale se incadreaza: eliminarea de mirosuri neplacute din habitaclu, curatarea galeriei de aer conditionat, microreparatii vopsea, montare tapiterii din piele, vopsirea mochetei etc.
Odata ce masina intra pe mana lucratorilor, ea este in primul rand atent inspectata apoi se recomanda clientului pachetul de servicii potrivit. Inaintea oricarui tratament se face aspirarea temeinica a tuturor locurilor si niselor, apoi se curata petele de pe mocheta, plafon si tapiterie. Cu ajutorul unei masini de samponat si a unui sampon cu spumare redusa se indeparteaza toate particulele de murdarie.
Urmeaza o serie de alte operatii estetice (limpezire, uscare, aplicare de protectii speciale, tratamente piele, dupa caz) si iata ca interiorul arata si miroase ca nou.
Sursa: Mass-media
Se elimina impuritatile si zgarieturile, se fac corectii estetice si se aplica substante care protejeaza vopseaua si interiorul pe durata a cateva luni. Asa cum arata si denumirea lui, este un serviciu de detaliu.
Dupa o astfel de interventie cu adevarat profesionista, ca mod de lucru si materiale folosite, masina va arata ca noua. Clientii sunt in general oameni cu bani sau firme, dar si proprietari care vor sa isi vanda masinile.
In majoritatea cazurilor, cei care apeleaza la aceste servicii detin masini scumpe pe care doresc sa le intretina la standarde inalte. Este o afacere profitabila si o oportunitate in acelasi timp.
Un serviciu de detailing este compus din mai multe tipuri de operatii. La exterior se incepe prin decontaminarea suprafetelor folosind argile speciale (nonabrazive) care inglobeaza impuritatile din porii vopselei si lacului, fara a afecta insa suprafata.
Urmeaza polisharea (lustruirea) care, in functie de starea suprafetei, necesita mai multe sau mai putine operatii. Se indeparteaza zgarieturile fine cu ajutorul unor substante abrazive si curatitori chimici.
Ultima operatie de tratament al vopselei o constituie aplicarea unei protectii cu ceara de Carnauba sau cu sealant (polimer sintetic ce nu permite trecerea umezelii si a microparticulelor).
Modul de aplicare a straturilor de sealant se face si in functie de sezon. Acesta formeaza o masca, o "carapace" protectoare pentru vopseaua si lacul masinii, rezistenta si elastica.
Masca de sealant are proprietatea de a absorbi razele ultraviolete (ce produc decolorarea pigmentilor din vopsea) si preia o mare parte din agresiunile factorilor de mediu, protejand astfel suprafetele contra zgarieturilor fine si a matuirii.
Stratul de protectie exterior rezista in medie de la 3 la 6 luni, in functie de tratamentul efectuat, numarul de kilometri parcursi si conditiile in care este tinuta si utilizata masina.
Pentru ca totul sa arate sclipitor, nu sunt neglijate nici cauciucurile si ornamentele din materiale sintetice. Acestea sunt tratate vara cu un dressing care ofera protectie contra oxidarilor provocate de razele UV si temperaturile ridicate.
Iar in anotimpul rece ele sunt tratate cu un gel care protejeaza impotriva actiunii corozive a sarii, cenusii si a altor produse de dezghetare ce se arunca de obicei pe carosabil.
Detailing auto inseamna si o gama variata de servicii suplimentare care vi se ofera in aceste centre: inlocuire geamuri, aplicare folii legale de protectie solara, tratament hidrofob al parbrizului (care creste vizibilitatea in timpul ploii), scoaterea zgarieturilor facute de stergatoare (prin polishare), inscriptionarea geamurilor si a oglinzilor retrovizoare, reparatii geamuri (fisuri sau alte deteriorari).
Intre serviciile speciale se incadreaza: eliminarea de mirosuri neplacute din habitaclu, curatarea galeriei de aer conditionat, microreparatii vopsea, montare tapiterii din piele, vopsirea mochetei etc.
Odata ce masina intra pe mana lucratorilor, ea este in primul rand atent inspectata apoi se recomanda clientului pachetul de servicii potrivit. Inaintea oricarui tratament se face aspirarea temeinica a tuturor locurilor si niselor, apoi se curata petele de pe mocheta, plafon si tapiterie. Cu ajutorul unei masini de samponat si a unui sampon cu spumare redusa se indeparteaza toate particulele de murdarie.
Urmeaza o serie de alte operatii estetice (limpezire, uscare, aplicare de protectii speciale, tratamente piele, dupa caz) si iata ca interiorul arata si miroase ca nou.
Sursa: Mass-media