clasic
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1983
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
Oke
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
clasic
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1983
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Sal,ar trebui conectat la un vacuum,din cate tin eu minte.Am vzt la o Ascona/87,daca o luai usor si mergeai pana in 2000/rpm,sa zicem,statea pe verde,iar daca depaseai 2500-3000 rpm sau daca o calcai brusc(kick-down)intra imediat pe rosu...Oricum,e singura la care am vzt,si la un Rekord,parca,dar tot asa,nu mergea.E ca si cum ai avea portofelul deschis in fata ochilor tot timpul,sa vezi cum ti se duc banii....Asa poti invata sa conduci economic,sau cum sa n-o faci.
E posibil ca sa nu intre furtunas de plastic direct in ceasuri,ci sa se transforme in semnal electric,undeva pe drum..Eram prea mic sa cercetez atunci pb.,dar retin sigur ca avea carburator,in cel mai bun caz asistat,nu era pe injectie,deci nu poate fi prea complicat sa-l pui in functiune.In orice caz,am sa ma uit in manual sa vad daca gasesc vreo referire la functionarea lui...
E posibil ca sa nu intre furtunas de plastic direct in ceasuri,ci sa se transforme in semnal electric,undeva pe drum..Eram prea mic sa cercetez atunci pb.,dar retin sigur ca avea carburator,in cel mai bun caz asistat,nu era pe injectie,deci nu poate fi prea complicat sa-l pui in functiune.In orice caz,am sa ma uit in manual sa vad daca gasesc vreo referire la functionarea lui...
clasic
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1983
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
- cutzitaru
- **
- 176 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Kadett 1991 C16NZ
- Ilfov
cutzitaru
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ilfov
- Masina: Kadett 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
daca nu ma insel este legata de un cilindru prin care circula benzina (un fel de debitmetru cu palete din plastic). asta trebuia sa fie undeva inainte de pompa de benzina dar dupa filtrul de benzina. daca nu il ai cauta la dezmembrari si il verifici cu un voltmetru digital (sufli in sensul sagetii prin el si masori daca da tensiune). Practic este un mic generator care alimenteaza ceasul de bord.
Oke
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Andrei_gsi
- **
- 243 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Astra 2001 1.8 136 HP
- Bucuresti
Andrei_gsi
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
clasic
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1983
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat