Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
stie cineva care este rolul indicatorului econom?seamana cu cel de la benzina si apa dar nu stiu exact care e rolul lui si mai ales la ce este conectat sa indice....mersi mult!
Skip ads

  • Oke

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Din cate ma gandesc eu vrea sa arate economitatea. Cam cat consumi la cum mergi. Parea mea. Incearca si u si vezi cand misca mai mult
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
pai tocmai asta e ideea!nu se misca de nici o culoare si oricum nu este conectat nicaieri...
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sal,ar trebui conectat la un vacuum,din cate tin eu minte.Am vzt la o Ascona/87,daca o luai usor si mergeai pana in 2000/rpm,sa zicem,statea pe verde,iar daca depaseai 2500-3000 rpm sau daca o calcai brusc(kick-down)intra imediat pe rosu...Oricum,e singura la care am vzt,si la un Rekord,parca,dar tot asa,nu mergea.E ca si cum ai avea portofelul deschis in fata ochilor tot timpul,sa vezi cum ti se duc banii....Asa poti invata sa conduci economic,sau cum sa n-o faci. Twisted Evil
E posibil ca sa nu intre furtunas de plastic direct in ceasuri,ci sa se transforme in semnal electric,undeva pe drum..Eram prea mic sa cercetez atunci pb.,dar retin sigur ca avea carburator,in cel mai bun caz asistat,nu era pe injectie,deci nu poate fi prea complicat sa-l pui in functiune.In orice caz,am sa ma uit in manual sa vad daca gasesc vreo referire la functionarea lui...
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
mi-a mai zis cineva ca are leg la carburator.....poate ma lamuresc pana la urma ce si cum.e pacat sa stea degeaba:D
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
daca nu ma insel este legata de un cilindru prin care circula benzina (un fel de debitmetru cu palete din plastic). asta trebuia sa fie undeva inainte de pompa de benzina dar dupa filtrul de benzina. daca nu il ai cauta la dezmembrari si il verifici cu un voltmetru digital (sufli in sensul sagetii prin el si masori daca da tensiune). Practic este un mic generator care alimenteaza ceasul de bord.
  • Oke

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Fa rost de o carte tehnica si vezi acolo sigur trebe sa gasesti ceva. Succes
  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
este consumul instant, dar analogic
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
i-am dar pana la urma de capat!se conecteaza pur si simplu prin furtunas de vacum langa furtunul de la pompa frana....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR