gabyo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Poate cineva s-a mai intalnit cu problema aceasta, si l-as ruga sa ma ajute!
Am un Opel Vectra 1.6 motor C16NZ. In momentul in care schimb treptele de viteza, de la mic la mare, deci accelerez, in loc ca motorul sa ramana la aceeasi turatie sau sa scada, se tureaza. Spre exemplu, doresc sa schimb la 1500 de turatii din viteza 1 la 2. In acel moment motorul se tureaza pana la 1800.- 200 turatii. Daca "nu ma grabesc" cu schibatul, asta insemnanad ca sa tin apasat apbreajul vreao 7-10 secunde sau mai putin, turatia motorului scade la 850 cum e normal. Nu se intampla acelasi lucru cand schimb de la mare la mic.
Am schimbat tot injectorul, mi s-a contolat masina pe calculator, cdar nimic!
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ai un picior mai "greu" si nu il iei la timp de pe acceleratie cand apesi ambreiajul
- pedala de ambreiaj "tine" f. sus si tot asa nu apuci sa iei piciorul de pe acceleratie la timp
- pedala de acceleratie nu revine in pozitie sau cablul de acceleratie e prea intins
Oricum la servici la mine este un VW Polo care merge cum ai descris de cand il stiu asa ca nu stiu mai sapa...
gabyo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
hcata
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Comanesti/Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2005
- Mesaj Privat
Cand ai schimdat tot injectorul acesta a inclus si motorasul pas cu pas de relanti si potentiometrul de pe cablul de acceleratie si regulatorul de turatie?
Au fost second sau noi?
florin
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 B X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2004
- Mesaj Privat
gabyo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Florin Popescu
- *
- 22 mesaje
- din 26 Mai 2005
- Constanta
Florin Popescu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Cu cit se incalzeste mai tare motorul cu atit pompa de vacum nu mai etanseaza suficient pentru ca este uzata si uleiul este mai fluid. Sau un furtun pe circuitul de vacum cu fisuri, desi cred ca la tine pompa de vacum este problema, verifica cu un vacum metru, depresiune 0.7bar.
De asemenea verifica si etansarea membranei supapei Wesgate de la turbosupraalimentare, Vezi daca scapa presiune, aplica depresiune cu o pompa de vacum manuala.
Daca nu ai sculele aceste, apeleaza la un alt service nu la cel la care ai mai fost, aceia probabil nu au nici echipament de verificare nici capete luminate.
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Mariusgeorge
- *
- 19 mesaje
- din 17 Mai 2004
Mariusgeorge
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Avenger
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2005
- Mesaj Privat
Despre probleme la turbina, eu am vazut o sg masina care a avut problema asta si defectiunea a aparut dupa o zi, fara etape intermediare de pierdere de putere.Asa ca s-ar putea sa fie pompa de vacuum.
- Florin Popescu
- *
- 22 mesaje
- din 26 Mai 2005
- Constanta
Florin Popescu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2005
- Mesaj Privat
Petrutz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
Am observat ca am o problema la masina,cand sunt la relanti si cand accelerez ,intai sta o secunda si dupa aia creste in turatii, destul de greu, in sensul ca pana la 3000 urca parca prea greu in ture.Acelasi lucru se intampla si atunci cand schimb vitezele in mers, imi 'da in nas' cum se zice, ezita un pic si dupa aia se accelereaza.Aveti idee ce poate fi.
Precizez ca masina e o vectra x16xel cu 140 k kiliometri reali.
Am schimbat filtrul cu unul sport si am ulei castrol rs 10w 60.
Multumesc 😕
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
Petrutz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
Cand e rece merge mai bine un pic motorul, asta de obicei e un simptom de injector infundat din cate stiu eu.
Si chestia cu filtrul de benzina poate fi adevarata...
10x
Petrutz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
- free4wayu
- **
- 133 mesaje
- din 11 Jul 2004
free4wayu
- Mesaje scrise: 133
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2004
- Mesaj Privat