gabyo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Am o problema la care se pare ca nu i se poate da de capat.
Poate cineva s-a mai intalnit cu problema aceasta, si l-as ruga sa ma ajute!
Am un Opel Vectra 1.6 motor C16NZ. In momentul in care schimb treptele de viteza, de la mic la mare, deci accelerez, in loc ca motorul sa ramana la aceeasi turatie sau sa scada, se tureaza. Spre exemplu, doresc sa schimb la 1500 de turatii din viteza 1 la 2. In acel moment motorul se tureaza pana la 1800.- 200 turatii. Daca "nu ma grabesc" cu schibatul, asta insemnanad ca sa tin apasat apbreajul vreao 7-10 secunde sau mai putin, turatia motorului scade la 850 cum e normal. Nu se intampla acelasi lucru cand schimb de la mare la mic.
Am schimbat tot injectorul, mi s-a contolat masina pe calculator, cdar nimic!
Poate cineva s-a mai intalnit cu problema aceasta, si l-as ruga sa ma ajute!
Am un Opel Vectra 1.6 motor C16NZ. In momentul in care schimb treptele de viteza, de la mic la mare, deci accelerez, in loc ca motorul sa ramana la aceeasi turatie sau sa scada, se tureaza. Spre exemplu, doresc sa schimb la 1500 de turatii din viteza 1 la 2. In acel moment motorul se tureaza pana la 1800.- 200 turatii. Daca "nu ma grabesc" cu schibatul, asta insemnanad ca sa tin apasat apbreajul vreao 7-10 secunde sau mai putin, turatia motorului scade la 850 cum e normal. Nu se intampla acelasi lucru cand schimb de la mare la mic.
Am schimbat tot injectorul, mi s-a contolat masina pe calculator, cdar nimic!
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Pot fi mai multe cauze:
- ai un picior mai "greu" si nu il iei la timp de pe acceleratie cand apesi ambreiajul
- pedala de ambreiaj "tine" f. sus si tot asa nu apuci sa iei piciorul de pe acceleratie la timp
- pedala de acceleratie nu revine in pozitie sau cablul de acceleratie e prea intins
Oricum la servici la mine este un VW Polo care merge cum ai descris de cand il stiu asa ca nu stiu mai sapa...
- ai un picior mai "greu" si nu il iei la timp de pe acceleratie cand apesi ambreiajul
- pedala de ambreiaj "tine" f. sus si tot asa nu apuci sa iei piciorul de pe acceleratie la timp
- pedala de acceleratie nu revine in pozitie sau cablul de acceleratie e prea intins
Oricum la servici la mine este un VW Polo care merge cum ai descris de cand il stiu asa ca nu stiu mai sapa...
gabyo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
hcata
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Comanesti/Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2005
- Mesaj Privat
Eu am un Astra 1992 tot cu motor C16NZ si foarte rar mi se intampla si mie acest fenomen adica accelerez sa schimb viteza si dupa ce debreiez si iau piciorul de pe acceleratie motorul tot creste in turatie pana la un punct ( fara sa accelerez) apoi revine. La mine se intampla f rar deci nu este suparator dar la tine se intampla tot timpul?
Cand ai schimdat tot injectorul acesta a inclus si motorasul pas cu pas de relanti si potentiometrul de pe cablul de acceleratie si regulatorul de turatie?
Au fost second sau noi?
Cand ai schimdat tot injectorul acesta a inclus si motorasul pas cu pas de relanti si potentiometrul de pe cablul de acceleratie si regulatorul de turatie?
Au fost second sau noi?
florin
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 B X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2004
- Mesaj Privat
gabyo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Benzina de la Shell pun. Cand am schimbat injectorul, l-ma schimbat cu tot cu motoras si cu potentiometru, second. Nu cred ca este de la injector pentru ca la fel se manifesta si cu celalalt, dar la ala nu gasea punctul de relanti. O data statea la 1200 o data la 800, cum vroia el. Dupa ce am schimbat tot sistemul, mi- ramas doar faza cu acceleratul. Intradevar, se manifesta ca si cum as intarzia, sau as ramane cu piciorul pe acceleratie cand schimb vitezele. Se manifesta mai tot timpul, mai ales cand motorul este rece sau nu este la 90--100 grade.
- Florin Popescu
- *
- 22 mesaje
- din 25 Mai 2005
- Constanta
Florin Popescu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2005
- Mesaj Privat
Am urmatoarea problema la Opel astra cu motor 1,7 DTI: cand accelerez,uneori e mai rapida masina,uneori nu! sau mai bine spus...uneori da in nas cand apas acceleratia mai brusc! Apoi daca reduc si o calc progresiv,e mai sprintena(cat de cat). Si am mai observat ca atuci cand este motorul rece,functioneaza mai bine,decat atunci cand este cald! Am fost la reprezentanta si mi-au spus ca turbina este de vina,ca nu mai da randamentul optim.Sa fie chiar asa? Ma gandesc totusi ca turbina asta ar trebui sa nu dea randamentul scontat tot timpul,nu doar uneori! Mai spunea cineva undeva pe un forum de senzorul de temperatura ca ar putea avea influenta!!!Ma puteti ajuta cumva va rog?
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Pai daca turbina nu merge cum trebuie problema cred ca este undeva pe circuitul de vacum al motorului, cred ca este de la pompa de vacum.
Cu cit se incalzeste mai tare motorul cu atit pompa de vacum nu mai etanseaza suficient pentru ca este uzata si uleiul este mai fluid. Sau un furtun pe circuitul de vacum cu fisuri, desi cred ca la tine pompa de vacum este problema, verifica cu un vacum metru, depresiune 0.7bar.
De asemenea verifica si etansarea membranei supapei Wesgate de la turbosupraalimentare, Vezi daca scapa presiune, aplica depresiune cu o pompa de vacum manuala.
Daca nu ai sculele aceste, apeleaza la un alt service nu la cel la care ai mai fost, aceia probabil nu au nici echipament de verificare nici capete luminate.
Cu cit se incalzeste mai tare motorul cu atit pompa de vacum nu mai etanseaza suficient pentru ca este uzata si uleiul este mai fluid. Sau un furtun pe circuitul de vacum cu fisuri, desi cred ca la tine pompa de vacum este problema, verifica cu un vacum metru, depresiune 0.7bar.
De asemenea verifica si etansarea membranei supapei Wesgate de la turbosupraalimentare, Vezi daca scapa presiune, aplica depresiune cu o pompa de vacum manuala.
Daca nu ai sculele aceste, apeleaza la un alt service nu la cel la care ai mai fost, aceia probabil nu au nici echipament de verificare nici capete luminate.
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Mariusgeorge
- *
- 19 mesaje
- din 17 Mai 2004
Mariusgeorge
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Debitmetru au si cele diesel, si e important ca el sa functioneze bine. In legatura cu rapiditatea cu care raspunde masina la acceleratii conteaza de la ce turati incepi accelerarea. Daca accelerezi brusc de undeva de la 1000 rot/min pe linga ca nu e sanatos pertru axul turbinei nici nu vei avea o accelerare satisfacatoare. Incearca de undeva de la 2000 sa accelerezi brusc si vei vedea diferenta.
Avenger
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2005
- Mesaj Privat
Debitmetrul am si eu, este situat chiar dupa filtrul de aer si este usor vizibil. Cat despre acceleratie, este adevarat ca trebuie sa schimbi vitezele undeva in jurul valorii de 2000rpm, nu trebuie uitat ca (scuzati cacofonia) cuplul maxim incepe de la 1800 rpm. Trebuie sa fii atent si la aerul conditionat, cand este cuplat trage cativa cai putere de la motor si masina devine sensibil mai puturoasa.
Despre probleme la turbina, eu am vazut o sg masina care a avut problema asta si defectiunea a aparut dupa o zi, fara etape intermediare de pierdere de putere.Asa ca s-ar putea sa fie pompa de vacuum.
Despre probleme la turbina, eu am vazut o sg masina care a avut problema asta si defectiunea a aparut dupa o zi, fara etape intermediare de pierdere de putere.Asa ca s-ar putea sa fie pompa de vacuum.
- Florin Popescu
- *
- 22 mesaje
- din 25 Mai 2005
- Constanta
Florin Popescu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2005
- Mesaj Privat
cred ca-i treaba destul de groasa la mine! uneori cand merg constant,simt niste smucituri ca atunci cand iei piciorul de pe acceleratie si-l pui inapoi! Am filtrele schimbate de curand,dar nu s-a produs nici o schimbare! Inca ceva: am gasit la un moment dat urme de ulei in apa(mai exact era aproape infundat furtunul cu ceva ca zatul de cafea...Am spalat instalatia si vad ca acum e bine,dar tot nu inteleg cauza pentru care a fost asa! ce sa se fi intamplat acolo? Am intrebat de garnitura de chiulasa,insa mi s-a spus ca este metalica,si daca nu mai apare ulei in apa acum dupa ce am spalat instalatia,e posibil sa fi fost o interventie candva la motor,dar nu s-a curatat si instalatia de racire!!
Petrutz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
Salut
Am observat ca am o problema la masina,cand sunt la relanti si cand accelerez ,intai sta o secunda si dupa aia creste in turatii, destul de greu, in sensul ca pana la 3000 urca parca prea greu in ture.Acelasi lucru se intampla si atunci cand schimb vitezele in mers, imi 'da in nas' cum se zice, ezita un pic si dupa aia se accelereaza.Aveti idee ce poate fi.
Precizez ca masina e o vectra x16xel cu 140 k kiliometri reali.
Am schimbat filtrul cu unul sport si am ulei castrol rs 10w 60.
Multumesc
Am observat ca am o problema la masina,cand sunt la relanti si cand accelerez ,intai sta o secunda si dupa aia creste in turatii, destul de greu, in sensul ca pana la 3000 urca parca prea greu in ture.Acelasi lucru se intampla si atunci cand schimb vitezele in mers, imi 'da in nas' cum se zice, ezita un pic si dupa aia se accelereaza.Aveti idee ce poate fi.
Precizez ca masina e o vectra x16xel cu 140 k kiliometri reali.
Am schimbat filtrul cu unul sport si am ulei castrol rs 10w 60.
Multumesc
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Petrutz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
Alimentez numai de la Mol si foarte rar de la OMV.Eu am cumparat masina de vre-o doua luni si asa facea de cand am luat-o.NU cred sa fie bujiile sau fisele findca urca bine dupa 3ooo, cred sa fie o buba de alimentare.
Cand e rece merge mai bine un pic motorul, asta de obicei e un simptom de injector infundat din cate stiu eu.
Si chestia cu filtrul de benzina poate fi adevarata...
10x
Cand e rece merge mai bine un pic motorul, asta de obicei e un simptom de injector infundat din cate stiu eu.
Si chestia cu filtrul de benzina poate fi adevarata...
10x
Petrutz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
- free4wayu
- **
- 133 mesaje
- din 10 Jul 2004
free4wayu
- Mesaje scrise: 133
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2004
- Mesaj Privat