vladutz01
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Astra Caravan 1.2 benzina...e un motor mult prea mic pt. asa o caroserie.Nu poti sa te bazezi pe masina,la o depasire mai deocheata sa zicem asa,sau la munte,unde vei sta ca Daciile cu capotele ridicate,la fiecare 15minute.Astra 1.2i a fost mai mult o varianta a masinii de oras,pt. dame,care nu au nevoie de o masina puternica.
Ia Vectra de 1.6,chiar daca e putin mai veche,sti macar,ca ai o masina,pe care te poti baza,usor de intretinut,etc.
Ia Vectra de 1.6,chiar daca e putin mai veche,sti macar,ca ai o masina,pe care te poti baza,usor de intretinut,etc.
vladutz01
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2008
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Motorul de Z12XE se descurca bine pe Astra , eu am avut si stiu ce zic . Are 75CP si 110Nm cit un motor normal de 1,4L si 8 supape . Daca nu ai pretentii sportive e foarte bun acest 1,2L altfel este economic , silentios , fiabil . Reprezinta o alternativa foarte buna la 1,7DTI .
Tu vrei Vectra cu motor de 1,6 L mai veche daca nimeresti varianta de 1,6L si 75 Cp atunci poti sa zici ca Vectra e submotorizata pentru ca e mai grea . Totusi caravanul e cam mare pentru 1,2L , poate gasesti un hatchback , e mai fisnet .
Eu iti recomand Z12XE dar nu in varianta caravan .
Tu vrei Vectra cu motor de 1,6 L mai veche daca nimeresti varianta de 1,6L si 75 Cp atunci poti sa zici ca Vectra e submotorizata pentru ca e mai grea . Totusi caravanul e cam mare pentru 1,2L , poate gasesti un hatchback , e mai fisnet .
Eu iti recomand Z12XE dar nu in varianta caravan .
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Intr-adevar,sunt de acord cu iso,daca ai gasi un Astra hatchback 1.2i ar fi ideal(nu am spus ca 1.2 este un motor lenes,dar pe caroserie de Caravan nu e chiar alegerea potrivita,stiu pe cineva care a avut un astfel de Opel si l-a vandut dupa cateva luni dupa ce si-l cumparase).Plus,ai lua o masina mai noua,mai dotata in banii astia,si mi se pare ca distributia e pe lant.Eu zic sa nu te grabesti,mai studiaza preturile.
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- kapp
- **
- 359 mesaje
- din 17 Apr 2006
- Astra 2000 y20dth
kapp
- Mesaje scrise: 359
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- myky99
- **
- 144 mesaje
- din 05 Aug 2007
- Astra 2001 z12xe
- Alta tara
myky99
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2007
- Mesaj Privat
ISO are pefecta dreptare ,si eu am o astra hatchback de 1.2l ,pt familia mea chiar se descurca super bine (daca pot spune asa .Consum mic (de cand am luat masina a iesit un consul mediu de 6,2--6.5 ),de bine de rau la o depasire se descurca binisor(eu iti spun de astra mea ,),dar nu te astepta la vreao sportiva ,.Cat despre 1.2 pe caravan nu stiu ce sa zic .....
Edit:"nu e a mea ,este a tatalui meu "
Edit:"nu e a mea ,este a tatalui meu "
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- myky99
- **
- 144 mesaje
- din 05 Aug 2007
- Astra 2001 z12xe
- Alta tara
myky99
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2007
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
myky99 a scris:ISO are pefecta dreptare ,si eu am o astra hatchback de 1.2l ,pt familia mea chiar se descurca super bine (daca pot spune asa .Consum mic (de cand am luat masina a iesit un consul mediu de 6,2--6.5 ),de bine de rau la o depasire se descurca binisor(eu iti spun de astra mea ,),dar nu te astepta la vreao sportiva ,.Cat despre 1.2 pe caravan nu stiu ce sa zic .....
Edit:"nu e a mea ,este a tatalui meu "
Edit:"nu e a mea ,este a tatalui meu "
Consumul nu e tocmai mic pt 1.2. La ultimul drum Onesti - Bucuresti, a mea a luat 6.1 si a mers cu 160 de numa.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
TWRYTY
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
eu am un astra caravan 1.2 din 2002 ~intr-adevar nu este ca una cu motor de 1.6 da se descurca bine si la penti !eu stau la munte si urc in fiecare week_end , 10km pe penti destul de inclinate !acuma depinde ce pretentii ai si de felul cum conduci !pentru sportivi nu o recomand ,nu te baga in scaun cand o calci:)))))))))))
- myky99
- **
- 144 mesaje
- din 05 Aug 2007
- Astra 2001 z12xe
- Alta tara
myky99
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2007
- Mesaj Privat
TWRYTY a scris:eu am un astra caravan 1.2 din 2002 ~intr-adevar nu este ca una cu motor de 1.6 da se descurca bine si la penti !eu stau la munte si urc in fiecare week_end , 10km pe penti destul de inclinate !acuma depinde ce pretentii ai si de felul cum conduci !pentru sportivi nu o recomand ,nu te baga in scaun cand o calci:)))))))))))
Ai perfecta dreptate!
- Mircea KDT
- **
- 336 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Bucuresti
Mircea KDT
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Te inseli Mircea , motorul Z14XE ce s'a montat pe astra g pina in 2004 are consumul mai mare chiar fata de Z16XE .
Iata consumul mixt dat de Opel pentru Astra G 5-usi hatchback :
Z12XE - 6,2L/100Km
Z14XE - 7,2L/100Km
Z16XE - 7,1L/100Km
Z14XEP - alias Twinport , aparut dupa 2004 , in principiu are aceeasi conceptie ca si Z12XE si a reusit sa aduca motorul de 1,4L la ceea ce ar fi trebuit sa fie , adica un motor economic . Abia Astra Classic dupa 2004 a primit Z14XEP ...
Iata consumul mixt dat de Opel pentru Astra G 5-usi hatchback :
Z12XE - 6,2L/100Km
Z14XE - 7,2L/100Km
Z16XE - 7,1L/100Km
Z14XEP - alias Twinport , aparut dupa 2004 , in principiu are aceeasi conceptie ca si Z12XE si a reusit sa aduca motorul de 1,4L la ceea ce ar fi trebuit sa fie , adica un motor economic . Abia Astra Classic dupa 2004 a primit Z14XEP ...
c14nz
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
eu zic sa-ti iei 1.4 minim.....desi din ce a scris iso vad ca 1.6 consuma mai putin ca 1.4.....pt 1 litru de benzina la suta de km nu se merita.....iti spun din proprie experienta....eu am un astra mai vechi...un astra f in 3 usi 60 de cai.....deci o masina foarte usoara.......dar iti spun ca in depasiri nu prea ma bag decat daca am vizibilitate buna....nu e o masina care sa aiba sprintul necesar pt depasiri.....la un caravan cu 1.2 nici nu vreau sa ma gandesc chiar daca are 75 de cai.....la munte nu am ajuns inca....dar la ce delauri am avut pana acum pot spune ca se descurca....mai greu cand sunt 5 in masina....cu 2 merge chiar bine.....au fost cazuri cand aproape de varful delalului a trebuit sa-i dau si a 3-a.....in cazul unor delauri cu inclinatie de 7-9%.....la munte cred ca e total alta treaba desi inclinatia nu e asa de mare.....dar ai de urcat uneori chiar ore ca sa ajungi la destinatie
- codrin
- **
- 477 mesaje
- din 30 Dec 2004
- Astra 2001 Z12XE
- Iasi
codrin
- Mesaje scrise: 477
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2004
- Mesaj Privat
Motorizarile de 1.2 pe Astra G Caravan sunt destul de rare . Detin masina din semnatura din octombrie 2005 , si am peste 50.000 km facuti de mine pana in prezent cu aceasta masina deci pot sa spun ca vorbesc in cunostinta de cauza . Greutatea caravanului cu motor de 1.2 cu AC este de 1168 kg , foarte apropiata de celelalte modele de caroserii echipate cu acelasi motor , deci chestia ca un hatch ar fi mai fasnet nu cred ca poate sta in picioare .
Cei care cred ca motorul asta e pentru pensionari , se inseala . Degeaba ai o masina puternica , bengoasa , daca nu stii sa scoti din ea tot ce poate da . Se uita , sau nu se tine cont de turatia la cuplu maxim , si turatia la putere maxima . In primul caz 4000 de ture , iar in al doilea caz 5600 de ture . Iar turatia maxima undeva pe la 6250 de ture , daca-mi amintesc bine . E un motor caruia ii place turatia . La 4000 de ture ai 120 km/h iar la 5500 ai 160 . Viteza masurata pe GPS , nu pe bord .
Vrei o depasire rapida ? Treapta inferioara ca sa fii macar la 4000 de ture , si nu te rogi de ea sa prinda viteza . In schimb , daca incerci sa "cresti" de pe la 2000-2500 de ture , iti faci intai o cruce , si apoi intri in depasire ! Pe cei sceptici , ii invit la o plimbare cu mine . Isi vor schimba parerea .
Pana la 100-110 km/h , consum decent de 5.2-5.4% . De la 120 in sus creste si consumul , bineinteles . In oras nu ma intereseaza consumul .
Pante lungi la munte si cu masina incarcata ? Nici o problema , va asigur . Nici vorba sa stai pe dreapta , cu capota ridicata , asteptand sa se raceasca motorul , asa cum scrisese altcineva .
Pentru vitezele maxime la care poti circula in siguranta pe drumurile si soselele noastre , sunt satisfacut 100% de masina .
Nu am pretentia ca acest motor ar fi vreun motor de avion , normal , are si el limitarile lui . Dar cei care au mers cu mine in masina , sau , mai recent , cei care au mers in urma mea sau m-au precedat in coloana de masini spre/dinspre Fest Durau , va pot confirma cele scrise de mine mai sus .
Singura situatie in care am avut "probleme" cu acest motor , a fost atunci cand am incercat sa urc cu masina full o panta abrupta si lunga pe un drum forestier , desfundat , brazdat de santuri facute de apa . Nu am putut sa tin motorul in apropierea turatiei de cuplu maxim , la viteza impusa de conditiile de drum . Poate reuseam sa trec , dar mi-a fost mila de ambreiaj . Alte motoare cu turatie mai mica la cuplu maxim precum o Dacie banala s-ar fi descurcat mai bine , nu mai zic de dieseluri ...
Plusuri :Motor fiabil si silentios , suficient de puternic pentru cilindreea lui , distributie pe lant , consum mic , taxe foarte mici , RCA pe masura .
Minusuri : am scris mai sus .
Cei care cred ca motorul asta e pentru pensionari , se inseala . Degeaba ai o masina puternica , bengoasa , daca nu stii sa scoti din ea tot ce poate da . Se uita , sau nu se tine cont de turatia la cuplu maxim , si turatia la putere maxima . In primul caz 4000 de ture , iar in al doilea caz 5600 de ture . Iar turatia maxima undeva pe la 6250 de ture , daca-mi amintesc bine . E un motor caruia ii place turatia . La 4000 de ture ai 120 km/h iar la 5500 ai 160 . Viteza masurata pe GPS , nu pe bord .
Vrei o depasire rapida ? Treapta inferioara ca sa fii macar la 4000 de ture , si nu te rogi de ea sa prinda viteza . In schimb , daca incerci sa "cresti" de pe la 2000-2500 de ture , iti faci intai o cruce , si apoi intri in depasire ! Pe cei sceptici , ii invit la o plimbare cu mine . Isi vor schimba parerea .
Pana la 100-110 km/h , consum decent de 5.2-5.4% . De la 120 in sus creste si consumul , bineinteles . In oras nu ma intereseaza consumul .
Pante lungi la munte si cu masina incarcata ? Nici o problema , va asigur . Nici vorba sa stai pe dreapta , cu capota ridicata , asteptand sa se raceasca motorul , asa cum scrisese altcineva .
Pentru vitezele maxime la care poti circula in siguranta pe drumurile si soselele noastre , sunt satisfacut 100% de masina .
Nu am pretentia ca acest motor ar fi vreun motor de avion , normal , are si el limitarile lui . Dar cei care au mers cu mine in masina , sau , mai recent , cei care au mers in urma mea sau m-au precedat in coloana de masini spre/dinspre Fest Durau , va pot confirma cele scrise de mine mai sus .
Singura situatie in care am avut "probleme" cu acest motor , a fost atunci cand am incercat sa urc cu masina full o panta abrupta si lunga pe un drum forestier , desfundat , brazdat de santuri facute de apa . Nu am putut sa tin motorul in apropierea turatiei de cuplu maxim , la viteza impusa de conditiile de drum . Poate reuseam sa trec , dar mi-a fost mila de ambreiaj . Alte motoare cu turatie mai mica la cuplu maxim precum o Dacie banala s-ar fi descurcat mai bine , nu mai zic de dieseluri ...
Plusuri :Motor fiabil si silentios , suficient de puternic pentru cilindreea lui , distributie pe lant , consum mic , taxe foarte mici , RCA pe masura .
Minusuri : am scris mai sus .