gillio_24
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Kadett 1988 1.6 d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
- gogontea_mihai
- *
- 8 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Kadett 1986 16DA
- Giurgiu
gogontea_mihai
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
gillio_24
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Kadett 1988 1.6 d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2008
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Sal,distributia la KDT nu o poti face dupa schema,decat daca ai mai facut-o inainte...in functie de cat e luat din chiuloasa,datele problemei se schimba...in principiu e ca la benzina,numai ca intervine suplimentar pompa de injectie.Ar trebui sa ai semn pe capacul de plastic si fulieDaca a fost schimbat capacul,sau pompa,la revedere....Mai bine du-te la mecanic(dieselist,cineva care a mai facut),si ia-ti rezerva vreo 2-3 culbutori,sa-i ai la tine,poate n-o nimereste din prima.Vezi sa fie de diesel,ca daca pui de benzina,fiind mai grosi,ti se rupe axa cu came in locul lor.Daca se rup,nu-i pb.,nu desfaci motorul,scoti tachetul,il cureti de ulei,lacasul lui la fel,dupa care il bagi la loc,il apesi cu ceva si bagi culbutoru`cu japca !vezi sa nu-ti ramana bucati din cei vechi pe acolo,ca nu-i bine...
Daca n-ai semne deloc,pistonul 1 sus(verifici cu sarma prin bujie),semnul de la axa cu came pe verticala,iar la pompa,Dzeu cu mila...cam la 45`,dr. dar plaja e f.f mica,asa ca mai bine lasa...Mai bine o pui in brate la mecanic si pleci,ca daca ramai se consulta cu tine si-ti va zice la final"pai n`ai zis ca bine asa?"
Daca n-ai semne deloc,pistonul 1 sus(verifici cu sarma prin bujie),semnul de la axa cu came pe verticala,iar la pompa,Dzeu cu mila...cam la 45`,dr. dar plaja e f.f mica,asa ca mai bine lasa...Mai bine o pui in brate la mecanic si pleci,ca daca ramai se consulta cu tine si-ti va zice la final"pai n`ai zis ca bine asa?"
gillio_24
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Kadett 1988 1.6 d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cutzitaru
- **
- 176 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Kadett 1991 C16NZ
- Ilfov
cutzitaru
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ilfov
- Masina: Kadett 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Z_Junior
- **
- 104 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Kadett 1986 16DA
- Iasi
Z_Junior
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
vezi ca acolo la ax cu came ai pe carcasa axului shi pe pinion pe carcasa sthiu ca e pe verticala iar pe roata depinde daca nu a fost schimbata.
bafta shi grija mare ca daca nui pusa bine la punct itzi bate de te disperi itzi vine sa nu mai iesi deloc cu ea.
mare grija ca daca nu se apasa cand trebe supapele le potzi indoi sau potzi crapa shi ghidul nu ca as vrea sa te sperii da is patzit.
bafta shi grija mare ca daca nui pusa bine la punct itzi bate de te disperi itzi vine sa nu mai iesi deloc cu ea.
mare grija ca daca nu se apasa cand trebe supapele le potzi indoi sau potzi crapa shi ghidul nu ca as vrea sa te sperii da is patzit.
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Z_Junior
- **
- 104 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Kadett 1986 16DA
- Iasi
Z_Junior
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Fumanchu a scris:nu e rampa de culbutori in loc de ce numiti voi axa cu came? ca eu stiu ca rampa de culbutori e aia....
nu sunt sigur dar zic
nu sunt sigur dar zic
depinde de ce sthii u eu unul am auzit pentru prima data de rampa de culbutori.
eu sthiu una shi buna pentru mine ca axul cu came apasa culbutorii car la randul lor apasa supapele care au rolul de admisie shi evacuare.
scuze daca am inteles ceva gresit .
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am un program ce-mi da toti pasi de inlocuire sunt in engleza dar nu stiu cum sa le postez sau sa le salvez separat si sa le trimit pe mail.Cercetez si dupa ce descopar cum voi face tot posibilul sa le trimit.Din punct de vedere tehnic dau dreptate lui Superdragos dati masina la mecanic si tre sa o faca daca strica e treaba lui tu il platesti sa o faca sa mearga ca la diesel o greseala e aproape de catastrofa
gillio_24
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Kadett 1988 1.6 d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cutzitaru
- **
- 176 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Kadett 1991 C16NZ
- Ilfov
cutzitaru
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ilfov
- Masina: Kadett 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Z_Junior a scris:
depinde de ce sthii u eu unul am auzit pentru prima data de rampa de culbutori.
eu sthiu una shi buna pentru mine ca axul cu came apasa culbutorii car la randul lor apasa supapele care au rolul de admisie shi evacuare.
scuze daca am inteles ceva gresit .
depinde de ce sthii u eu unul am auzit pentru prima data de rampa de culbutori.
eu sthiu una shi buna pentru mine ca axul cu came apasa culbutorii car la randul lor apasa supapele care au rolul de admisie shi evacuare.
scuze daca am inteles ceva gresit .
La motorul de 1.6 diesel culbutorii se actioneaza hidraulic! deci fizic nu e axa cu came!
Lumea (si noi) cand vorbeste despre pinionul de de la rampa de culbutori, o numeste ca la benzina... Nu este corect dar de asta stie toata lumea si ne intelegem...
gillio_24
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Kadett 1988 1.6 d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cutzitaru
- **
- 176 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Kadett 1991 C16NZ
- Ilfov
cutzitaru
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ilfov
- Masina: Kadett 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
inainte sa vb prostii asa de hotarat e bine sa te documentezi un pic...
orice masina are axa cu came... Numai ca noi nu vorbim aici de axa cu came! La motoarele opel 1.6 diesel culbutorii nu au contact cu axa cu came! Intamplator la aceste modele actionarea culbutorilor se face complet HIDRAULIC... Ceea ce inseamna ulei!
PS. Cam deviem de la subiect... Ai reusit sa pui distributia? ai gasit semnul pe pinionul de la rampa?
orice masina are axa cu came... Numai ca noi nu vorbim aici de axa cu came! La motoarele opel 1.6 diesel culbutorii nu au contact cu axa cu came! Intamplator la aceste modele actionarea culbutorilor se face complet HIDRAULIC... Ceea ce inseamna ulei!
PS. Cam deviem de la subiect... Ai reusit sa pui distributia? ai gasit semnul pe pinionul de la rampa?
- Z_Junior
- **
- 104 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Kadett 1986 16DA
- Iasi
Z_Junior
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
cutzitaru a scris:inainte sa vb prostii asa de hotarat e bine sa te documentezi un pic...
orice masina are axa cu came... Numai ca noi nu vorbim aici de axa cu came! La motoarele opel 1.6 diesel culbutorii nu au contact cu axa cu came! Intamplator la aceste modele actionarea culbutorilor se face complet HIDRAULIC... Ceea ce inseamna ulei!
orice masina are axa cu came... Numai ca noi nu vorbim aici de axa cu came! La motoarele opel 1.6 diesel culbutorii nu au contact cu axa cu came! Intamplator la aceste modele actionarea culbutorilor se face complet HIDRAULIC... Ceea ce inseamna ulei!
un ultim argument ca sa te intelegi shi u :vad ca in semnatura ai un kadett-e .ok desfa putin capacul motorului -ala de deasupra axului cu came- shi invarte de vibrochen si atunci ai sa vezi rolul axului cu came . shi chestia cu culbutorii actzionatzi hidraulic ,aici poate ca sthii u ceva ceva dar acele pistonase de care zici u nu au nicidecum acest rol .de ex cand s-a rupt un culbutor shi l-ai schimbat scotzi uleiul din respectivul piston il pui gol shi el se amorseaza singur cu ulei in functie de culbutorul pe care l-ai pus. asta asa ca ideie.
P.S: nu mai vorbeam daca nu aveam KADETT-E 1.6D
- cutzitaru
- **
- 176 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Kadett 1991 C16NZ
- Ilfov
cutzitaru
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ilfov
- Masina: Kadett 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Z_Junior
Daca ai desfacut cumva motorul ai aflat probabil ca "axa cu came" este in partea de jos a motorului daca cumva ai dar jos capacul inseamna ca ai observat ca pinionul nu este pe axul cu came in nici un caz... am avut 1.6Diesel, mai am inca un motor acasa desfacut tot 1.6Diesel, dar care a avut probleme cu chiuloasa... deci stiu destul de bine despre ce vobesc! axa cu came este la motoarele benzina sus si actioneaza mecanic (direct sau prin tije) culbutorii care preseaza supapele.
Intamplator mai sunt si inginer si mai si stiu cum lucreaza motoarele.
La 1.6 diesel nu exista o legatura mecanica intre culbutori si axa, legatura este hidraulica...
Daca am timp in wend va fac niste poze sa va lamuriti, ca tot am motorul desfacut in camara!
Daca ai desfacut cumva motorul ai aflat probabil ca "axa cu came" este in partea de jos a motorului daca cumva ai dar jos capacul inseamna ca ai observat ca pinionul nu este pe axul cu came in nici un caz... am avut 1.6Diesel, mai am inca un motor acasa desfacut tot 1.6Diesel, dar care a avut probleme cu chiuloasa... deci stiu destul de bine despre ce vobesc! axa cu came este la motoarele benzina sus si actioneaza mecanic (direct sau prin tije) culbutorii care preseaza supapele.
Intamplator mai sunt si inginer si mai si stiu cum lucreaza motoarele.
La 1.6 diesel nu exista o legatura mecanica intre culbutori si axa, legatura este hidraulica...
Daca am timp in wend va fac niste poze sa va lamuriti, ca tot am motorul desfacut in camara!
gillio_24
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Kadett 1988 1.6 d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2008
- Mesaj Privat
axa cu came actioneaza pe tacheti,iar tachetii sunt sustinuti de niste pistonase care pe baza de presiune de ulei isi regleaza automat jocul de la culbutori. nu am avut timp sa schimb dar m-am uitat pe pinionul de la axa cu came si are vreo 3 semne. cred ca au mai umblat multi meseriasi la ea si fiecare si-a facut cate un semn ). a-si avea nevoie de un desen cu semnele originale daca ma poate ajuta cineva
- Z_Junior
- **
- 104 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Kadett 1986 16DA
- Iasi
Z_Junior
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 16DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
nush sigur dar pt orice eventualitate mai intreaba pe altzii dar cred ca poate e chiar in directie cu pana. faceam o poza la mine dar abia mi-am pus aparatoarea shi ii oleaq de stat pe langa ea shi pe deasupra mai e shi in apropiere de PASTE. bafta
cu ocazia asta urez PASTE FERICIT tuturor opelistilor ,ca nush daca mai am timp sa intru pe net.
cu ocazia asta urez PASTE FERICIT tuturor opelistilor ,ca nush daca mai am timp sa intru pe net.