- Lang Andras
- OP
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- King of the road
- **
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Lang Andras
- OP
- 37 mesaje
- din 15 Jun 2004
Lang Andras
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Am avut si eu probleme, de genu: garnitura de chiuloasa (ulei in vasul de expansiune), electromotor (rotor+perii) -probleme "obisnuite" -recunoscute de catre reprezentanta - la Opel Astra 1,7 DTI din 2000-2001. Se pare ca alte surprize nu vor mai fii...sper....(Ma refer la problemele recunoscute de catre Opel )
killer666
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Cind am luat opelul era varza.am schimbat motor, discuri de frina,placute ,bascule fata, tobe.acum am 65000 Km in 4 ani si nu am avut probleme.In afara de tobe care au fost noi luate de la magazinasul ala din talcioc care aduce din Polonia la sfert de pret decit originale ,restul am luat de la desmembrari.Dar numai de la ABHAZ linga Fundeni(asta aduce numai de afara componente nu desmembreaza masini de la noi)
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Muad'Dib
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Sinaia
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
DE O SAPT SUNT FERICITUL POSESOR AL UNUI ASTRA CARAVAN '95. PROPRIETARUL MI-A GARANTAT CA ARE TOATE PIESELE ORIGINALE (PARTEA DE SUSPENSIE). EL L-A ADUS DIN GERM IN 2001 SI DE ATUNCI NU I-A SCHIMBAT DECAT PLACUTELE DE FRANA PE FATA SI TOBA MARE...E DREPT CA A CUMP DIN GERMANIA DE LA UN MECANIC CARE A INGRIJIT-O. IN MOM DE FATA ARE UN INCEPUT DE RUGINA LA PRAGUL DREAPTA IN PARTEA DIN SPATE...IN REST....I-AM SPALAT BROASCA DE LA PORTBAGAJ...SE BLOCASE DIN CAUZA NEFOLOSIRII...I-AM REGLAT PUTIN TIJELE DE LA FARURI PT CA NU MAI ACTIONAU DECAT PUTIN LA REGLAREA ELECTRICA...SI CAM ATAT. IN GENERAL AM INTELES CA SUNT MASINI ROBUSTE...MAI AU DOI COLEGI DE AI MEI OPEL...UNUL ASTRA CARAVAN DIN '92 SI UNUL CORSA DIN '96. PRIMUL A MAI SCHIMBAT CEVA...UNA ALTA...DAR E GENUL CARE SOLICITA MASINA...O DUCE LA PESCUIT..IN DELTA ETC...CELALALT, LA MERS NORMAL, NU A SCHIMBAT MAI NIMIC...SI FACE IN JUR DE 30-35000 KM ANUAL.APROPO...LA AMBELE AU CEDAT CONTACTUL DE LA MOTOR...LA ASTRA A FOST SCHIMBAT CU UNUL SH, LA CORSA SI-A REVENIT DUPA CATEVA ZILE (ASTA NU CEDASE DE TOT...MERGEA PORNIT CU SURUBELNITA PE SUB BORD)...ORICUM, PT DRUMURILE NOASTRE CRED CA SUNT MASINI FIABILE SI CU COSTURI DE INTRETINERE ACCEPTABILE. ASTEPT SI ALTE PARERI...
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
livcro a scris:DE O SAPT SUNT FERICITUL POSESOR AL UNUI ASTRA CARAVAN '95. (...) ASTEPT SI ALTE PARERI...
Parerea mea este sa folosesti mai putin majusculele . Si asta din cel putin doua motive:
1. a scrie cu majuscule = a striga, a urla
2. un text lung scris cu majuscule este foarte greu lizibil - incearca sa citesti ce ai scris, vei vedea ca este obositor.
Nu o pune la inima, este doar un sfat .
Referitor la Opel, trebuie sa recunoastem insa ca nu sunt campioni nici la fiabilitate (poarta inca titlul de cea mai proasta masina nemteasca , dar totusi e nemteasca ) si nici la preturile pieselor de origine. Pentru exemplificare, intereseaza-te doar cat costa o sonda lambda pt X20XEV (durata de viata este de 60000 km).
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
roBERT a scris:iar in privinta pieselor te contrazic, cred n-ai vrea sa afli cat costa piesele la cea mai buna masina nemteasca in lei noi
Atentie, vorbeam de piesele de origine. Stiu ca se gasesc piese de tot felul la preturi RELATIV mici; pentru unele modele mai des intalnite (astra si vectra in special) sunt multe si la dezmembrari, dar de piesele de origine nu prea poti sa te apropii... Si vad ca nu ma contrazici la fiabilitate , deci sa nu uitam un lucru - la cea mai buna masina nemteasca (bineinteles ingrijita cum trebuie si cum merita), nu prea ai ocazia sa afli preturile la piese
Ultima modificare făcută de kapix la Lun 25 Jul, 2005 9:11 pm
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
nu doresc neaparat sa va contrazic..dar dupa 10 ani masina are numa piese originale (excluzand, bineinteles consumabilele)...motorul are compresie 13.5 masurata la un atelier recunoscut din Sibiu...telescoapele se vad ca sigur sunt originale...si cam tot ce e vizibil...acu nu bag mana in foc ca nu m-ar fi mintit fostul proprietar...promit sa fiu obiectiv cand o sa va informez despre eventuale inadvertente...dar asta numa cand o sa se strice ceva...bine, deocamdata nu am iesit din oras decat o data vreo 75 km dus +75 intors si sunt multumit..referitor la pisesle de origine...un coleg de-al meu, tot posesor de caravan astra..a pus toba originala opel, dupa catalog care l-a tinut vreo doi ani juma si a costat de vreo 5 ori mai mult decat o toba obisnuita care l-a tinut un an...concluzia?
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Concluzia e simpla. Ceea ce numim in mod curent "piesa originala" nu este tot una cu piesa de origine. Piesa de origine este fabricata de furnizorul constructorului si este atestata printr-un certificat de origine. Printre altele are un ambalaj si un marcaj specific. Din cate stiu, toate piesele de origine Opel au marcajul GM (ceea ce nu inseamna ca reciproca este valabila). Daca insa toba era cu adevarat originala si a tinut 2 ani jumate, asta ar confirma problemele de fiabilitate. Totusi masina mea are inca toata evacuarea originala si bat in lemn...
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
kapix a scris:Referitor la Opel, trebuie sa recunoastem insa ca nu sunt campioni nici la fiabilitate (poarta inca titlul de cea mai proasta masina nemteasca
Te contrazic , Opel a fost un simbol al fiabilitatii in industria auto germana , pana la aparitia generatiei Ecotec era considerat "Opel der Zuverlaessige" (Opel cel fiabil).
Faptul ca astazi lucrurile stau altfel se datoreaza imixtiunilor celor de la GM si ceea ce s-a numit "perioada Lopez".
Perioada reprezentata de fiabilitate proasta a debutat la inceputul anilor 90 si se pare ca nu sunt sanse de imbunatatire.
De exemplu am vazut astazi un Opel Signum 30 V6 CDTI care la 50.000 de km avea rulmentii fata si discurile de frana KO.
Titlul de cea mai proasta masina germana la ora actuala e discutabil , sa nu uitam firma Ford din Koln care aspira la randul ei la acesta.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
kapix a scris:Pot sa zic ca am bagat deja o basca de bani. Deh, masina obosita, km multi...
Am inceput cu cele necesare imediat dupa cumparare:
motorul - 300 euro (am luat-o cu motorul gripat),
curea de distributie si role (dupa ce am desfacut-o am vazut ca erau noi, dar ce-i sigur e sigur), antigel, ulei si filtre, in jur de 100
apoi un senzor de turatie - vreo 20 euro sh (care s-a dovedit ca nu era defect),
bujii 20,
alarma 50,
sonda lambda 180,
schimbat cd-player - 30 euro sh,
cateva testere (cam 5x10 euro)
alte maruntisuri necontabilizate (sigurante, becuri, polish faruri etc).
Mai am ceva probleme cu caseta de directie, care pierde ulei, dar cum 1l de ulei e 80000...
Urmeaza in curand un set de jante cu cauciucurile aferente, un set de becuri Philips NightGuide, cureaua de transmisie (de alternator), probabil placute frana fata si... sper sa nu cada nimik.
Restul banilor s-au dus pe cauciucuri, ulei, filtre si grosul pe BENZINA Si era sa uit, cate un spalat... din pacate destul de rar
Am inceput cu cele necesare imediat dupa cumparare:
motorul - 300 euro (am luat-o cu motorul gripat),
curea de distributie si role (dupa ce am desfacut-o am vazut ca erau noi, dar ce-i sigur e sigur), antigel, ulei si filtre, in jur de 100
apoi un senzor de turatie - vreo 20 euro sh (care s-a dovedit ca nu era defect),
bujii 20,
alarma 50,
sonda lambda 180,
schimbat cd-player - 30 euro sh,
cateva testere (cam 5x10 euro)
alte maruntisuri necontabilizate (sigurante, becuri, polish faruri etc).
Mai am ceva probleme cu caseta de directie, care pierde ulei, dar cum 1l de ulei e 80000...
Urmeaza in curand un set de jante cu cauciucurile aferente, un set de becuri Philips NightGuide, cureaua de transmisie (de alternator), probabil placute frana fata si... sper sa nu cada nimik.
Restul banilor s-au dus pe cauciucuri, ulei, filtre si grosul pe BENZINA Si era sa uit, cate un spalat... din pacate destul de rar
Nu stiu cati dintre cei care isi doresc/permit masini germane performante aleg sa le cumpere pe cele care au motorul gripat, deh piesele pentru un Opel sunt ceva mai scumpe decat la Dacie, iar cand cumperi o masina "obosita" trebuie sa te gandesti in primul rand la asta...
Corecteaza-ma daca gresesc, strict pe componente mecanice ai investit 300 in motor (no comment ia incearca sa cumperi unul de BMW din acelasi an) 100 pe curea antigel si filtre, iar 20 in bujii (daca vrei mai ieftine poti sa incerci Sintero.) pretul pentru sonda mi se pare exagerat insa nu cred ca exista mai ieftina de 150...
Referitor la piesele de origine (precizare nu vorbim de Dacii acum) pentru o masina mai veche de 5 ani vor fi ceva mai greu de gasit, eu am gasit componente de injectie Bosch la preturi rezonabile, la fel si cand am refacut motorul am ales piese facute de producatorii de piese pentru Opel (Kolbensmidt...)
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Tocmai pentru ca nu imi permit o masina mai performanta am luat acest Opel. Probabil l-ai fi luat si tu la pretul la care l-am luat eu, dar asta e alta poveste. Daca pretul la sonda ti se pare exagerat verifica cat costa una pentru X20XEV si vei avea o surpriza, mai ales ca nu se potrivesc universale. Si nu vreau piese ieftine, dupa cum nici scumpe, vreau doar piese bune. Cand cumpar o piesa cantaresc bine ce imi ofera si la ce bani.
In privinta pieselor de origine (inclusiv de Dacii), scuze dar esti cam pe langa subiect. Producatorul este obligat sa iti asigure piese cel putin 10 ani dupa ce s-a scos din productie modelul respectiv. Iar daca o piesa este produsa de Kolbenschmidt pentru Opel si tu ai cumparat o piesa produsa de acelasi Kolbenschmidt asta nu inseamna ca ai cumparat o piesa de origine.
Ultima modificare făcută de kapix la Sam 30 Jul, 2005 4:08 pm
In privinta pieselor de origine (inclusiv de Dacii), scuze dar esti cam pe langa subiect. Producatorul este obligat sa iti asigure piese cel putin 10 ani dupa ce s-a scos din productie modelul respectiv. Iar daca o piesa este produsa de Kolbenschmidt pentru Opel si tu ai cumparat o piesa produsa de acelasi Kolbenschmidt asta nu inseamna ca ai cumparat o piesa de origine.
Ultima modificare făcută de kapix la Sam 30 Jul, 2005 4:08 pm
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Am impresia ca ai luat-o personal, prefer sa-i lasam pe cei care citesc sa faca aprecieri obiective referitoare la acest subiect, vreau sa precizez ca pana la ora actuala am investit in piese noi compatibile Opel de cel putin trei ori mai mult decat tine (mai pot sa spun ca stiu mai toate magazinele / magazinasele care comercializeaza astfel de piese)... personal iti urez sa nu mai fie nevoie sa mai faci alte cheltuieli cu masina insa informativ, te rog, intreaba-l pe prietenul nostru vectradti ce preturi a primit de la repr. bavareza pentru doua brate cu pivoti pentru un model din clasa medie... si apoi mai intra sa discutam
Scuze pentru off topic
Scuze pentru off topic
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Nu am luat-o de loc personal dar ma aprind (in gluma mai mult...) cand vad ca cineva ma contrazice dar de fapt imi da dreptate sau vorbeste despre alte lucruri. Indiscutabil piesele de origine si repet PIESELE DE ORIGINE Opel nu sunt ieftine. Bineinteles ca sunt si altele mai scumpe, dar sunt si altele mai ieftine (de ex. Renault). Eu nu am sustinut nici o clipa ca sunt cele mai scumpe, am spus doar ca nu sunt campioni la acest capitol. Si daca tot ai schimbat mai multe piese decat mine scad nota la fiabilitate
Si daca tot am ajuns la fiabilitate, masini germane dupa mine sunt Audi, BMW, Mercedes, Opel, Porsche, VW, (astea mi-au venit in minte) si nu Ford sau alte marci care au fabrici in Germania. La fel cum un Opel fabricat la Antwerpen ramane masina germana sau un Mini va ramane englez chiar fabricat sub aripa BMW.
Si mai personal decat asta:
"Nu stiu cati dintre cei care isi doresc/permit masini germane performante aleg sa le cumpere pe cele care au motorul gripat, deh piesele pentru un Opel sunt ceva mai scumpe decat la Dacie, iar cand cumperi o masina "obosita" trebuie sa te gandesti in primul rand la asta... "
...nu vad cum as putea sa o iau..
Si daca tot am ajuns la fiabilitate, masini germane dupa mine sunt Audi, BMW, Mercedes, Opel, Porsche, VW, (astea mi-au venit in minte) si nu Ford sau alte marci care au fabrici in Germania. La fel cum un Opel fabricat la Antwerpen ramane masina germana sau un Mini va ramane englez chiar fabricat sub aripa BMW.
Si mai personal decat asta:
"Nu stiu cati dintre cei care isi doresc/permit masini germane performante aleg sa le cumpere pe cele care au motorul gripat, deh piesele pentru un Opel sunt ceva mai scumpe decat la Dacie, iar cand cumperi o masina "obosita" trebuie sa te gandesti in primul rand la asta... "
...nu vad cum as putea sa o iau..