kata-san
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2005
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
kata-san
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2005
- Mesaj Privat
gsi_master a scris:daca vrei una din afara sau cu numere straine tre sa ii platesti vama daca e radiata daca nu tre sa-o radiezi si sa-i platesti si vama vreo 800 euro
da, my friend, in 2 usi am gasit si eu mai multe, dar ce sa fac..... daca am 2 in plus.... merci oricum pentru promptitudine.
cat despre o caroserie adusa de afara.... esti sigur ca vama e chiar atat de mare?
eu sper sa am totusi noroc in tara.... as cumpara inclusiv una inmatriculata, daca pretul ar fi bun, ca dupa aceea scot eu GSI din ea, right?!?
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
numai la caroserie vama e mai mica dar ca sa importi tu o caroserie iti trebe platforma si tre sa scoti de pe ea motorul si puntile de rulare (ca sa treci cu spaga) asa fac astia care aduk pt dezmembrari dar ca sa vi cu masina pe roti platesti vama pt autoturism nu pt piese de schimb
-alta solutie e smenul la seria de la caroserie depinde cum e botita masina ta pune o poza in garaj cu ea asa botita.
-alta solutie e smenul la seria de la caroserie depinde cum e botita masina ta pune o poza in garaj cu ea asa botita.
kata-san
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2005
- Mesaj Privat
pana sa fac poza, iata detalii: masina avariata fix in bot, capota indoita, faruri sparte, semnalizatoare idem, spoiler indoit. radiator spart sau vreun racord.... nu stiu exact, n-am reusit sa deschid capota, hihihihi
si plecand de la premisa evocata de tine, cu seriile, nu stiu pe nimeni care sa "puna umarul" la asa ceva.......
si plecand de la premisa evocata de tine, cu seriile, nu stiu pe nimeni care sa "puna umarul" la asa ceva.......
kata-san
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
kata-san
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2005
- Mesaj Privat
daca esti curios, ti-o prezint personal, ca o opinie nu strica niciodata, merci frumos!
E parcata pe str. Eforie (politia capitalei) vis a vis de agentia CFR.
Oricum, sa stii ca avariile mai sus mentionate sunt cea mai mica problema a masinii, doar varful iceberg-ului..... nu degeaba imi caut o caroserie....
E parcata pe str. Eforie (politia capitalei) vis a vis de agentia CFR.
Oricum, sa stii ca avariile mai sus mentionate sunt cea mai mica problema a masinii, doar varful iceberg-ului..... nu degeaba imi caut o caroserie....
kata-san
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
kata-san
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2005
- Mesaj Privat
kata-san
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2005
- Mesaj Privat
Si zic ca n-am avut grija de ea, pt. ca in cei 3 ani de cand o am si ma bucur de ea, nu mi-am gasit timp sa ii fac tablaria, ca poate azi mai aveam praguri, aripi spate, contra-aripi fata, etc,etc,etc... masina mea in prezent se rigidizeaza prin inchiderea portierelor, hihihihi de fapt, sunt vrednic de dispret, avand in vedere ca iubesc masina asta.....
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
Daca e numai botul lovit potzi sa o faci fara probleme .o tai de la traversa de sub scaune si de la stalpi de la parbriz si o faci masina din nou cu o investitie minima .
daca o vinzi cam cat ai vrea pe ea ca m-ar interesa
PS e mare pacat sa o dezmembrezi .....
Ultima modificare făcută de gsi_master la Lun 01 Aug, 2005 8:28 am
daca o vinzi cam cat ai vrea pe ea ca m-ar interesa
PS e mare pacat sa o dezmembrezi .....
Ultima modificare făcută de gsi_master la Lun 01 Aug, 2005 8:28 am
kata-san
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2005
- Mesaj Privat
de dezmembrat nici nu ma gandesc, de radiat nici atat. o sa o salvez eu cumva.
de lovit e lovit doar botul, dar rugina a mancat-o cu totul... de cate ori iau un viraj mai barbatesc, se mai crapa un pic parbrizul, asta ca sa-ti faci o idee despre actuala rigiditate a masinii mele. am praguri noi si aripi spate, asteapta sa fie montate, dar contra-aripi fata zero, bratele suspensiei fata sunt prinse cu sudura de burta masinii, din portbagaj vezi asfaltul si rotile spate, portierele vor cadea din balamale in curand, etc.... e o fericire intreaga. Pana si montantii parbrizului sunt dusi.... asa ca imi trebuie alta coaja, eventual cu acte....
cat despre taiat si sudat, pe mine ma sperie chestia asta, n-as vrea sa mi se rupa in doua in mers.... basca, inainte de traversa scaunelor se afla seria caroseriei, deci n-ar fi bine sa tai acolo..... mai bine tai doar seria si o pun pe alta coaja, hihihihi (joke).
Acum caut solutii, dar in acelasi timp caut si alta masina pana in 4000 Euro(Astra GSI, Vectra 2.0 16V, Calibra e prea scumpa pt. mine). Asa ca, in caz de vanzare, te anunt de un scor.
de lovit e lovit doar botul, dar rugina a mancat-o cu totul... de cate ori iau un viraj mai barbatesc, se mai crapa un pic parbrizul, asta ca sa-ti faci o idee despre actuala rigiditate a masinii mele. am praguri noi si aripi spate, asteapta sa fie montate, dar contra-aripi fata zero, bratele suspensiei fata sunt prinse cu sudura de burta masinii, din portbagaj vezi asfaltul si rotile spate, portierele vor cadea din balamale in curand, etc.... e o fericire intreaga. Pana si montantii parbrizului sunt dusi.... asa ca imi trebuie alta coaja, eventual cu acte....
cat despre taiat si sudat, pe mine ma sperie chestia asta, n-as vrea sa mi se rupa in doua in mers.... basca, inainte de traversa scaunelor se afla seria caroseriei, deci n-ar fi bine sa tai acolo..... mai bine tai doar seria si o pun pe alta coaja, hihihihi (joke).
Acum caut solutii, dar in acelasi timp caut si alta masina pana in 4000 Euro(Astra GSI, Vectra 2.0 16V, Calibra e prea scumpa pt. mine). Asa ca, in caz de vanzare, te anunt de un scor.
kata-san
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2005
- Mesaj Privat