STERS cu 700lei nici macar piesele toate (pe original) nu le cumperi! Atentie cind spun original deoarece am gasit pinioane care nu aveau nici macar asemanare cu originalul, la ochi se vedea ca e alta treaba sau lant facut pe vapor....
Alte "interventii mioritice":
-garnituri neschimbate si bagat silicon sanitar in exces de a ajuns in circuitul de racire;
-folosire de suruburi vechi+fara pasta blocare=pinioane deplasate, inca putin si loveau cilindri in supape;
-refolosire de garnituri care scapau antigel in ulei;
-depuneri necuratate in circuit ungere, multe sorburi pline de "pietricele";
-suruburi strinse prea slab, in nesimtire sau filete incalecate;
-nu au schimbat intinzatorul!,
-nu au schimbat piulitele speciale de la evacuare (alama+aluminiu) ba mai mult au pus ordinare care se "sudeaza" si nu le mai scoti in veci
-mai vrei? mai am
Toate piesele la distributie ajung cam 900lei (inclusiv pinioane), la ele daca este cazul se adauga pompa apa+curea si obligatoriu ulei, filtru, antigel, apa, solventi, silicon garnituri, pasta blocare, cirpe, pensoane... (consumabile). Reglarea distributiei implica neaparat scule dedicate (trusa KM-uri) si chei dinamometrice! [/quote]
STERS , tu zici ca la mine e tot din distributie? Da-mi un sfat ceva, ce sa le zic la astia la service? Poti fi mai explicit ce anume are distributia, eu nu am schimbat pinioanele, ulei are 5W40, am gresit eu. Ma po-ti ajuta? [/quote]
STERS tu ai bataie de tacheti? Ce piese au inlocuit? Ai primit inapoi piesele schimbate sau macar ai fost de fata?
Vezi ca motoarele astea sunt totusi zgomotoase de felul lor si cam trepideaza. Vezi la primele pagini inregistrari video cu aceste motoare. Probleme de distributie la ele se pot depista si cu o interfata, il cauti pe iso https://www.clubopel.com/pro...profile&u=759 si faci la el o diagnoza, te ajut eu telefonic cu interpretare parametri. Asculta si alte motoare identice...poate nu esti familiarizat cu zgomotul lui...
Pune o inregistrare video cum au facut si altii dar plimba aparatul pe la capac, injectoare, pompa, valva purjare poate ne dam seama.[/quote]
Rezultatul:
Voi ce parere aveti, din ce cauza sa spart pinionul?
Astept un raspuns de la voi, am masina in service si luni imi aduce piesele (pinion si o garnitura), sa stiu ce sa fac...
-nu au inlocuit pinion vibrochen, de fapt se vede
-nu au inlocuit surub fulie vibrochen
-nu au curatat filet interior vibrochen, nu au folosit pasta blocare, nu au respectat cuplu de stringere
-dupa uzura de pe dinti intre pinion si vibrochen a fost o mizerie cea ce a facut ca pinionul sa aiba bataie lucru ce a favorizat desfiletare surub
Prin desfiletare surub bataia pinionului s-a amplificat (se vad urmele pe dinti marcat cu rosu) rezultind si eforturi mari (marcat cu galben), consecinta finala a fost ruperea lui in zona de bataie (efort maxim).
Am vorbit la tel si maimutoii spun ca motorul nu are nimic, ba mai mul ii cer si bani pe pinion si garnitura. Nesimtire tipica, nu spunem inca numele service-ului.
Problema este mult mai grava, lantul este compromis total, intinzatoare terminate...toate.
Cireasa de pe tort:
Treaba a fost in mers, vibrochenul s-a invirtit in continuare fiind antrenat de roti prin intermediul cutiei si a surprins supapele in pozitia din momentul sectionarii pinionului.
Motorul este TERMINAT !
Compresie iti garantez ca nu mai ai. Chiar daca indreapta supapele si pune altele tu nu ai ghid supapa ca sa il pot inlocui, trebuie alte supape cu tija mai groasa (cota de reparatie) si rectificate alezajele in chiulasa.
La pistoane lovitura respectiva duce la ovalizare, deci inlocuirea lor cu altele noi complet echipate (segmenti) si alezare bloc la cota de reparatie.
Din colectia mea de filme de groaza cam asa e la tine acum:
Chiar daca sa spunem sa il faci, aschiile desprise au ajuns in circuitul de ungere deci alta problema grava.
Omul e disperat!
Care are idei, cum il puteti ajuta, sfaturi, avocati, pile la OPC etc. ?
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Vin 11 Apr, 2008 9:36 am, modificat de 5 ori în total