Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Acum citeva zile incercind sa rezolvam un Peugeot 205 vechiut (1985), saracul de el, am observat urmatorul lucru.
Proprietarul masinii ne-a spus ca la un moment dat masina a dat in bot de citeva ori, apoi nu a mai vrut sa porneasca de loc. A parcat-o si a luat-o pe jos...
Eu cu un coleg am mers sa vedem ce are.
Am verificat benzina. Masina este cu carburator, am vazut ca se alimenta.
Am desfacut fisele pe rind la toate bujiile sa verificam daca partea electica merge si am observat ca scinteia era foarte slaba. Am connectat o a doua baterie si am reluat incercarea. Am observat ca fisa 4 dadea cea mai puternica scinteie, si din cauza ca celelalte bujii erau conectate, motorul a pornit in 3 cilindrii. Nu am demontat bujiile pentru ca nu aveam cheie potrivita, verificarea am facut-o tinind fisa la mica distanta de blocul motor.
Cind am conectat si a 4-a motorul nu a pornit. Am repornit in 3 cilindrii, iar cu motorul in mers am conectat a 4-a fisa, iar motorul s-a oprit.
S-au schimbat toate bujiile cu unele noi. S-a verificat cablul de la a 4-a bujie si este OK. (s-au schimbat intre ele cablurile 3 si 4 si problema a ramas pe cilindrul 4).
Am observat apoi ca capacul de la distribuitor este fisurat.
Este posibil ca fisura sa cauzeze aceasta problema ? De ce? Ce altceva ar putea fi?
Va multumesc.
Skip ads

  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
e normal sa ai prbl daca e capacul fisurat...pt asta nu tre sa fii expert sa ti dai seama.Skimba capacul neaparat.Banuiesc ca ai modelul cu platina la distribuitor uitate si pe acolo
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
eh...acum spune-mi si mie de ce o fisura in carcasa distribuitorului face asa probleme? ca doar nu am tras un fir prin ea sa faca scurt pe undeva ?...
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pi nu ai tras fir....dar scanteia se "ghideaza" dupa acea fisura si cine stie unde bate Very Happy. serios...fisurile "fura" scanteia
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Se pare ca asta a fost problema. Cu un capac nou, merge bine.
Dar tot nu am inteles de ce fisura aia "fura" scinteia....
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pe unde ai fisura, rezistivitatea materialului e onlocuita de rezistivitatea eorului din fisura, rezisticvitate care e mai mica decat la textolit. deci, scanteia o ia aiurea pe unde ii e mai usor, asta e ideea Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR