- calfianu
- OP
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
Acum citeva zile incercind sa rezolvam un Peugeot 205 vechiut (1985), saracul de el, am observat urmatorul lucru.
Proprietarul masinii ne-a spus ca la un moment dat masina a dat in bot de citeva ori, apoi nu a mai vrut sa porneasca de loc. A parcat-o si a luat-o pe jos...
Eu cu un coleg am mers sa vedem ce are.
Am verificat benzina. Masina este cu carburator, am vazut ca se alimenta.
Am desfacut fisele pe rind la toate bujiile sa verificam daca partea electica merge si am observat ca scinteia era foarte slaba. Am connectat o a doua baterie si am reluat incercarea. Am observat ca fisa 4 dadea cea mai puternica scinteie, si din cauza ca celelalte bujii erau conectate, motorul a pornit in 3 cilindrii. Nu am demontat bujiile pentru ca nu aveam cheie potrivita, verificarea am facut-o tinind fisa la mica distanta de blocul motor.
Cind am conectat si a 4-a motorul nu a pornit. Am repornit in 3 cilindrii, iar cu motorul in mers am conectat a 4-a fisa, iar motorul s-a oprit.
S-au schimbat toate bujiile cu unele noi. S-a verificat cablul de la a 4-a bujie si este OK. (s-au schimbat intre ele cablurile 3 si 4 si problema a ramas pe cilindrul 4).
Am observat apoi ca capacul de la distribuitor este fisurat.
Este posibil ca fisura sa cauzeze aceasta problema ? De ce? Ce altceva ar putea fi?
Va multumesc.
Proprietarul masinii ne-a spus ca la un moment dat masina a dat in bot de citeva ori, apoi nu a mai vrut sa porneasca de loc. A parcat-o si a luat-o pe jos...
Eu cu un coleg am mers sa vedem ce are.
Am verificat benzina. Masina este cu carburator, am vazut ca se alimenta.
Am desfacut fisele pe rind la toate bujiile sa verificam daca partea electica merge si am observat ca scinteia era foarte slaba. Am connectat o a doua baterie si am reluat incercarea. Am observat ca fisa 4 dadea cea mai puternica scinteie, si din cauza ca celelalte bujii erau conectate, motorul a pornit in 3 cilindrii. Nu am demontat bujiile pentru ca nu aveam cheie potrivita, verificarea am facut-o tinind fisa la mica distanta de blocul motor.
Cind am conectat si a 4-a motorul nu a pornit. Am repornit in 3 cilindrii, iar cu motorul in mers am conectat a 4-a fisa, iar motorul s-a oprit.
S-au schimbat toate bujiile cu unele noi. S-a verificat cablul de la a 4-a bujie si este OK. (s-au schimbat intre ele cablurile 3 si 4 si problema a ramas pe cilindrul 4).
Am observat apoi ca capacul de la distribuitor este fisurat.
Este posibil ca fisura sa cauzeze aceasta problema ? De ce? Ce altceva ar putea fi?
Va multumesc.
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- calfianu
- OP
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
- calfianu
- OP
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat