- Daniel
- OP
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- solver
- **
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
Poate sa fie de la una din tobe. Oricum ar trebui sa testezi mai multe. Iti face numai in viteza a 2-a sau si in celelalte? Iti dispare dupa o anumita turatie? Din cite stiu eu la tine intra turbo la 1500rpm dar ar fi bine sa nu fie de acolo problema (turbina). Eventual sa incerci sa localizezi zgomotul (fata, spate, dedesubt...).
- Daniel
- OP
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
de la motor nu are cum sa fie. se intampla doar in sarcina. cand merg in a doua fara sa am acceleratia apasata si vreau sa accelerez, pana se apropie de 1500 rot se simte.( atunci cand am un cedeaza si nu mai apas ambreeajul ). daca il turez in gol nu se aude nimic.
si in alta viteza nu am cum sa fac asta pt ca oricum retrigadez in viteza inferioara cand scade turatia. eu ma gandesc sa nu am un tampon pe la cutie slab.
si in alta viteza nu am cum sa fac asta pt ca oricum retrigadez in viteza inferioara cand scade turatia. eu ma gandesc sa nu am un tampon pe la cutie slab.
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Daniel a scris:am observat o problema la masina. . merg cu ea incet in a 2-a fara acceleratie. turometrul indica aprox 1000 si ceva de ture. daca incep sa accelerez, pana urc la 1500 rot, masina parca vibreaza. e o vibratie care parca iti inunda urechile. ce sa fie...?
mentionez ca in rest merge ok.
mentionez ca in rest merge ok.
*
Dupa mine, motorul nu da suficienta putere pana la 1500 rot/min, incearca sa schimbi vitezele ceva mai "tardiv" (la turatie mai mare...)
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Daniel
- OP
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- solver
- **
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Exact asa se intampla si la mine si e firesc, e subturare. Solutii? In primul rand nu se baga in prima viteza, pentru ca omori cutia (in mod normal cutia nu te lasa sa bagi in prima viteza la mai mult de 5 km/h, se simte o impotrivire la introducere). E normal ca masina sa vibreze toata deci nu e nici o problema. Dar daca te deranjeaza asa tare, poti apasa putin ambreiajul si accelerezi pana sari de 1400. Dar nici asta nu e indicat, pentru ca suprafolosirea ambreiajului duce la uzarea prematura a acestuia.
Intrucat si cutia si ambreiajul costa lejer peste 300 de euro, cel mai bine e sa conduci neutru, adica sa pastrezi distanta fata de cel din fata in asa fel incat sa nu fii nevoit sa ajungi la 1000 de ture in a doua, si sa nu-ti bati capul cu sunetul.
Intrucat si cutia si ambreiajul costa lejer peste 300 de euro, cel mai bine e sa conduci neutru, adica sa pastrezi distanta fata de cel din fata in asa fel incat sa nu fii nevoit sa ajungi la 1000 de ture in a doua, si sa nu-ti bati capul cu sunetul.
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Nu neaparat, pt. ca si la Golf II intra perfect in I la 40km/h, spuneam de Passat pt. ca asta mai am acum prin curte. Chiar si in R intra f. bine, chiar daca masina se misca f. incet spre inainte, la Opel intra dar caraie de-ti vine sa nu mai faci a doua oara.
Mai mult este diferenta de calitate si tehnologie, decat de generatie si clasa.
Si pe mine ma enerveaza f. tare cutia de viteze de la Opel, cel putin ce am avut eu, Vectra A si Astra G, dar nu ai ce-i face.
Pe VWForum nuprea am ce cauta pt. ca nu am probleme cu VW-ul, insa cu Opelul, sunt destule.
Mai mult este diferenta de calitate si tehnologie, decat de generatie si clasa.
Si pe mine ma enerveaza f. tare cutia de viteze de la Opel, cel putin ce am avut eu, Vectra A si Astra G, dar nu ai ce-i face.
Pe VWForum nuprea am ce cauta pt. ca nu am probleme cu VW-ul, insa cu Opelul, sunt destule.
- Daniel
- OP
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
si mie imi intra cand sunt in miscare si in 1-a si in R fara sa caraie.
aia care o am de la serviciu caraie cand o bag in R si sunt in miscare ( cu toate ca e fabricata in dec 2004.
dar ideea nu era sa vedem care masini sunt varza si care sunt super. eu doar vroiam sa ma elucidez asupra problemei. multumesc tuturor care v-ati impartasit opiniile.
aia care o am de la serviciu caraie cand o bag in R si sunt in miscare ( cu toate ca e fabricata in dec 2004.
dar ideea nu era sa vedem care masini sunt varza si care sunt super. eu doar vroiam sa ma elucidez asupra problemei. multumesc tuturor care v-ati impartasit opiniile.
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
sandumbogdan a scris:.... tehnologie, decat de generatie si clasa.
In cazul unei masini se alica urmatoarea treaba: generatie noua=tehnologie noua (se scimba prese, procedee de prelucrare a pieselor, se reconfigureaza robotii din sistemul de productie etc.)
Mai mult ca sigur ca vw a pus pe cutiile sale treapta I sincronizata spre deosebire de opel , care este unul dintre motivele pt care vw cere preturile ale pe masinile lor
In rest iti urez multa bafta si la cati mai multi km batuti cu toata masinile din "batatura"
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Daniel
- OP
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat