Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
am observat o problema la masina. . merg cu ea incet in a 2-a fara acceleratie. turometrul indica aprox 1000 si ceva de ture. daca incep sa accelerez, pana urc la 1500 rot, masina parca vibreaza. e o vibratie care parca iti inunda urechile. ce sa fie...?

mentionez ca in rest merge ok.
Skip ads

  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Poate sa fie de la una din tobe. Oricum ar trebui sa testezi mai multe. Iti face numai in viteza a 2-a sau si in celelalte? Iti dispare dupa o anumita turatie? Din cite stiu eu la tine intra turbo la 1500rpm dar ar fi bine sa nu fie de acolo problema (turbina). Eventual sa incerci sa localizezi zgomotul (fata, spate, dedesubt...). Very Happy
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
de la motor nu are cum sa fie. se intampla doar in sarcina. cand merg in a doua fara sa am acceleratia apasata si vreau sa accelerez, pana se apropie de 1500 rot se simte.( atunci cand am un cedeaza si nu mai apas ambreeajul ). daca il turez in gol nu se aude nimic.
si in alta viteza nu am cum sa fac asta pt ca oricum retrigadez in viteza inferioara cand scade turatia. eu ma gandesc sa nu am un tampon pe la cutie slab.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Incearca si in I acelasi lucru.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:am observat o problema la masina. . merg cu ea incet in a 2-a fara acceleratie. turometrul indica aprox 1000 si ceva de ture. daca incep sa accelerez, pana urc la 1500 rot, masina parca vibreaza. e o vibratie care parca iti inunda urechile. ce sa fie...?

mentionez ca in rest merge ok.

*
Dupa mine, motorul nu da suficienta putere pana la 1500 rot/min, incearca sa schimbi vitezele ceva mai "tardiv" (la turatie mai mare...)
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
asa ma gandesc si eu ca dupa simptome se comporta ca si cum ar fi subturata
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 325
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
E simptom de subturare
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
si eu zic ca-i subturare, dar e normal...? dupa ce mergi prin gropi fara sa apesi acceleratia si se face drumul bun, ca sa nu apara fenomenul asta tre' sa incetinesc si mau mult, bag a 1-a si apoi a doua. e enervanta chestia:Smile))
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
...sau o ajuti putin cu ambreiajul in viteza a 2-a pina treci de vibratie si nu mai schimbi in vit. 1. Very Happy
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Exact asa se intampla si la mine si e firesc, e subturare. Solutii? In primul rand nu se baga in prima viteza, pentru ca omori cutia (in mod normal cutia nu te lasa sa bagi in prima viteza la mai mult de 5 km/h, se simte o impotrivire la introducere). E normal ca masina sa vibreze toata deci nu e nici o problema. Dar daca te deranjeaza asa tare, poti apasa putin ambreiajul si accelerezi pana sari de 1400. Dar nici asta nu e indicat, pentru ca suprafolosirea ambreiajului duce la uzarea prematura a acestuia.

Intrucat si cutia si ambreiajul costa lejer peste 300 de euro, cel mai bine e sa conduci neutru, adica sa pastrezi distanta fata de cel din fata in asa fel incat sa nu fii nevoit sa ajungi la 1000 de ture in a doua, si sa nu-ti bati capul cu sunetul.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La VW intra in I si la 40km/h f. frumos, la mine doar pe la 10-15km/h, si trebuie sa frec ambreajul la faze asemanatoare, in timp ce la Passat dau I lejeeeer si merge perfect.
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 325
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Aham mai bine te duci pe forum la vw. Oricum vb de clase si generatii diferite de masini
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu neaparat, pt. ca si la Golf II intra perfect in I la 40km/h, spuneam de Passat pt. ca asta mai am acum prin curte. Chiar si in R intra f. bine, chiar daca masina se misca f. incet spre inainte, la Opel intra dar caraie de-ti vine sa nu mai faci a doua oara.
Mai mult este diferenta de calitate si tehnologie, decat de generatie si clasa.
Si pe mine ma enerveaza f. tare cutia de viteze de la Opel, cel putin ce am avut eu, Vectra A si Astra G, dar nu ai ce-i face.
Pe VWForum nuprea am ce cauta pt. ca nu am probleme cu VW-ul, insa cu Opelul, sunt destule. Wink
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
si mie imi intra cand sunt in miscare si in 1-a si in R fara sa caraie.
aia care o am de la serviciu caraie cand o bag in R si sunt in miscare ( cu toate ca e fabricata in dec 2004.
dar ideea nu era sa vedem care masini sunt varza si care sunt super. eu doar vroiam sa ma elucidez asupra problemei. multumesc tuturor care v-ati impartasit opiniile.
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 325
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
sandumbogdan a scris:.... tehnologie, decat de generatie si clasa.


In cazul unei masini se alica urmatoarea treaba: generatie noua=tehnologie noua (se scimba prese, procedee de prelucrare a pieselor, se reconfigureaza robotii din sistemul de productie etc.)
Mai mult ca sigur ca vw a pus pe cutiile sale treapta I sincronizata spre deosebire de opel , care este unul dintre motivele pt care vw cere preturile ale pe masinile lor
In rest iti urez multa bafta si la cati mai multi km batuti cu toata masinile din "batatura"Very Happy
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nici treapta I la opel nu este sincronizata? Eu stiam ca numai R nu este sincronizata.
In general eu stiam ca treapta I este sinconizata cam la toate masinile de generatie cat de cat mai noua.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
dupa cum am mai zis: la masina mea ( astra g - y20dth) nu caraie nici daca bag in 1-a nici in R cand sunt in miscare=>sunt sincronizate ambele
la masina de serviciu ( astra G 1.4 - fab 2004) caraie in R dar in 1-a nu caraie => 1-a =sincronizara, R= nesincronizata.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR