- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 287 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
e normal ca pompa de benzina s-o auzi ca bazaie ? aia veche nu se auzea. si mai stiu de la un amic care si-a pus c20xe pe o astra F, si la fel bazaia pompa si nu avea nici o problema cu masina.
bujiile sunt noi..la fise m-am uitat nu sunt mancate nu au nimic. bobina e schimbata, de la DNI, dar nu e aia ca mi-a facut si cu bobina lui la fel. O fi de la debitmetru ?
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
si chestia asta a facut-o VARA trecuta in august. toata constanta am mers cu masina , erau 50 de grade afara, am dat 225 pe A2 cand m-am intors, si in fata blocului a mers in 3 , in 2 si s-a oprit. chiar ca acum. Dupa aia am sperat ca a fost ceva ciudat... a mai facut odata. dupa aia a venit toamna/iarna, frig afara, masina a functionat beton. la fel si primavara, pana au dat caldurile astea. atunci au inceput problemele... enumerati si voi componente care supuse la temp foarte ridicate dezvolta probleme.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Am constatat ca releul de injectie este FOAAAAAAAARTE fierbinte, motiv pt care l-am racit cu o sticla de apa care era prin portbagaj (deci nu foarte rece) cred ca avea si aia vreo 35 de grade.
Dupa ce l-am infipt la loc a mers perfect masina (am releul de injectie in cutia neagra care e sub capota)
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
la mine totul se datora alternatorului care avea varfuri de tensiune de pana la 22 -24V. la fel ECU, nu-mi gasea nici un cod.
mie mi-au pus tecul pe masina si a trebuit sa merg cu ea prin oras, sa reapare simtomele si sa vada aia care era cauza.
poti incerca sa mergi doar cu bateria pusa, anuland alternatorul, scotzand firul de masa de la el si sa vezi daca iti mai face probleme.
- ToX
- OP
- 1,261 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
si in turatie mai mult de 13.77 volti nu scoate. Am avut si problema cu alternatorul cand aveam motorul vechi si anexele lui, ca astea toate sunt de pe c20xe, atunci se bulise stabilizatoru ala si imi baga 16-17 v, chestia e ca masina mergea ok, numai ca palpaiau luminile la bord si se aprindea check engine cu codul battery - high voltage.