- ToX
- OP
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
ii fac pe dracu..a mers beton toata ziua, pe seara, a facut o faza naspa. intai nu a invartit electromotorul, de parca nu aveam baterie, desi mersesem 15 min cu masina. dupa 5 min a luat-o la sfert de cheie... ciudat. next, statea la relanti, dar cand o acceleram, in 3 pistoane si nu prea se accelera. am mai stat 15 min, a mers beton , pana la prima intersectie, aceeasi faza. am parcat, si am constatat ca releul de injectie era FOARTE fierbinte, nu puteai sa pui mana pe el. i-am dat cu o sticla de apa pe el, s-a racit, l-am pus la loc, cheie, si voila, motorul torcea. nu stiu ce dracu sa ma icred, ca releul ala e aproape nou , il am de nou de vara trecuta
- Kappy
- **
- 319 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
pana mea... ma lasa nervii
e normal ca pompa de benzina s-o auzi ca bazaie ? aia veche nu se auzea. si mai stiu de la un amic care si-a pus c20xe pe o astra F, si la fel bazaia pompa si nu avea nici o problema cu masina.
bujiile sunt noi..la fise m-am uitat nu sunt mancate nu au nimic. bobina e schimbata, de la DNI, dar nu e aia ca mi-a facut si cu bobina lui la fel. O fi de la debitmetru ?
e normal ca pompa de benzina s-o auzi ca bazaie ? aia veche nu se auzea. si mai stiu de la un amic care si-a pus c20xe pe o astra F, si la fel bazaia pompa si nu avea nici o problema cu masina.
bujiile sunt noi..la fise m-am uitat nu sunt mancate nu au nimic. bobina e schimbata, de la DNI, dar nu e aia ca mi-a facut si cu bobina lui la fel. O fi de la debitmetru ?
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
bani mai putini in nici un caz e 10E ora de service si vreo 2 mil constatarea, daca nu ma insel. benzineste, scanteieste, da face fitze. de notat ca pe supapa aia cu ventil din rampa de injectoare, cu pompa veche, cand apasam, nu iesea imediat benzina, ceea ce inseamna ca aveam aer pe circuit, eh, cu asta noua, cum apesi cum scuipa benzina. SI masina CAT a mers a mers FOARTE bine. 1.0 litri la relanti consum si daca auzeai esapamentu puteai sa juri ca e masina noua. plus ca din cate am inteles bujiile maro/caramizii sunt ok, inseamna ca nu ai segmentii dusi. si slava Domnului, am temelit un hyundai coupe, deci motoru e in mintile lui!. e ceva de la electronica. nu mai am multe de schimbat ca sa vad... senzorii de pe motor: HES, crankshaft si knock si debitmetru. altceva... nu vad
si chestia asta a facut-o VARA trecuta in august. toata constanta am mers cu masina , erau 50 de grade afara, am dat 225 pe A2 cand m-am intors, si in fata blocului a mers in 3 , in 2 si s-a oprit. chiar ca acum. Dupa aia am sperat ca a fost ceva ciudat... a mai facut odata. dupa aia a venit toamna/iarna, frig afara, masina a functionat beton. la fel si primavara, pana au dat caldurile astea. atunci au inceput problemele... enumerati si voi componente care supuse la temp foarte ridicate dezvolta probleme.
si chestia asta a facut-o VARA trecuta in august. toata constanta am mers cu masina , erau 50 de grade afara, am dat 225 pe A2 cand m-am intors, si in fata blocului a mers in 3 , in 2 si s-a oprit. chiar ca acum. Dupa aia am sperat ca a fost ceva ciudat... a mai facut odata. dupa aia a venit toamna/iarna, frig afara, masina a functionat beton. la fel si primavara, pana au dat caldurile astea. atunci au inceput problemele... enumerati si voi componente care supuse la temp foarte ridicate dezvolta probleme.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
tox, cand iti mai face probleme din astea incearca sa verifici tensiunea la bornele de vin la baterie. e posibil sa iti indice mai mult de 14V si atunci ECU o ia complet razna. si eu patisem ceva similar si am schimbat aproape toti senzorii si degeaba.mie, avea momente cand imi incarca altarnatorul 22 -24 V si cam tot la fel se comporta masina.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
pana una alta fac rost de o baterie, ca a mea a murit ) shi dupa aia vad daca mai face.. momentan nu pot sa plec cu masina nicaieri, nici macar la service.Anyway, DUPA ce am schimbat pompa si bujiile, a mai facut o chestie d-asta, dar nu s-a mai oprit motorul. la relanti statea, dar daca vroiai s-o accelerezi, oha nu prea mergea.
Am constatat ca releul de injectie este FOAAAAAAAARTE fierbinte, motiv pt care l-am racit cu o sticla de apa care era prin portbagaj (deci nu foarte rece) cred ca avea si aia vreo 35 de grade.
Dupa ce l-am infipt la loc a mers perfect masina (am releul de injectie in cutia neagra care e sub capota)
Am constatat ca releul de injectie este FOAAAAAAAARTE fierbinte, motiv pt care l-am racit cu o sticla de apa care era prin portbagaj (deci nu foarte rece) cred ca avea si aia vreo 35 de grade.
Dupa ce l-am infipt la loc a mers perfect masina (am releul de injectie in cutia neagra care e sub capota)
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
si eu am schimbat 2 relee de injectie (la fel se incingeau fffffff tare), o pompa de benzina, 3 senzori de turatie, un debitmetru si 1 senzor knock, 4 bujii, 1 set de fise, 2 bobine si un capac de delcou.
la mine totul se datora alternatorului care avea varfuri de tensiune de pana la 22 -24V. la fel ECU, nu-mi gasea nici un cod.
mie mi-au pus tecul pe masina si a trebuit sa merg cu ea prin oras, sa reapare simtomele si sa vada aia care era cauza.
poti incerca sa mergi doar cu bateria pusa, anuland alternatorul, scotzand firul de masa de la el si sa vezi daca iti mai face probleme.
la mine totul se datora alternatorului care avea varfuri de tensiune de pana la 22 -24V. la fel ECU, nu-mi gasea nici un cod.
mie mi-au pus tecul pe masina si a trebuit sa merg cu ea prin oras, sa reapare simtomele si sa vada aia care era cauza.
poti incerca sa mergi doar cu bateria pusa, anuland alternatorul, scotzand firul de masa de la el si sa vezi daca iti mai face probleme.
- ToX
- OP
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
am testat tensiunea data de alternator
si in turatie mai mult de 13.77 volti nu scoate. Am avut si problema cu alternatorul cand aveam motorul vechi si anexele lui, ca astea toate sunt de pe c20xe, atunci se bulise stabilizatoru ala si imi baga 16-17 v, chestia e ca masina mergea ok, numai ca palpaiau luminile la bord si se aprindea check engine cu codul battery - high voltage.
si in turatie mai mult de 13.77 volti nu scoate. Am avut si problema cu alternatorul cand aveam motorul vechi si anexele lui, ca astea toate sunt de pe c20xe, atunci se bulise stabilizatoru ala si imi baga 16-17 v, chestia e ca masina mergea ok, numai ca palpaiau luminile la bord si se aprindea check engine cu codul battery - high voltage.