- dorin-b
- OP
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
stimati vizitatori,
am si eu un opel astra de 2l si astazi m-a lasat in drum. Dupa ce am fost la tester au spus ca este pompa defecta si vreo doua bujii arse si ca toata afacerea ma costa vreo 2500 Ron cu manopera cu tot. In banii astia intra demontatul, trimisul la Ploiesti (reprezentanta BOSCH), montata,reglata,etc. Din cate am citit eu de pe la voi, se pare ca mai sunt si alte variante si de aceea am vorbit cu un electrician de la HUBER (rerezentanta OPEL) si mi-a spus sa o duc la el ca poate este defect de natura electrica. Acuma problema se pune ca daca si asta zice ca trebuie sa inlocuiesc pompa, platesc doua testari si nu rezolv nimic. Oricum eu incerc si varianta asta si va rog si pe voi sa ma ajutati daca puteti cu sfaturi ca o sa va tin si eu la curent cu problema mea.
P.S. Motorul este Y20DTH/101KW din 2000. Eu locuiesc in SIBIU.
am si eu un opel astra de 2l si astazi m-a lasat in drum. Dupa ce am fost la tester au spus ca este pompa defecta si vreo doua bujii arse si ca toata afacerea ma costa vreo 2500 Ron cu manopera cu tot. In banii astia intra demontatul, trimisul la Ploiesti (reprezentanta BOSCH), montata,reglata,etc. Din cate am citit eu de pe la voi, se pare ca mai sunt si alte variante si de aceea am vorbit cu un electrician de la HUBER (rerezentanta OPEL) si mi-a spus sa o duc la el ca poate este defect de natura electrica. Acuma problema se pune ca daca si asta zice ca trebuie sa inlocuiesc pompa, platesc doua testari si nu rezolv nimic. Oricum eu incerc si varianta asta si va rog si pe voi sa ma ajutati daca puteti cu sfaturi ca o sa va tin si eu la curent cu problema mea.
P.S. Motorul este Y20DTH/101KW din 2000. Eu locuiesc in SIBIU.
- Niku
- **
- 130 mesaje
- din 31 Oct 2006
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Niku
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
asta am patit si eu.pompa(fizic) nu cred ca a picat.calculatorul pompei pica de obicei.exista 2 variante
1.daca nu este "busit" trebuie reprogramat-270E(stiu pe cineva la ploiesti care mi-a facut si mie.am 2 astre cu acelasi motor.la una a picat calculatorul cu totu si la una a trebuit reprogramat)
2.daca e picat calculatorul te costa 700E-garantie 2ani
in bucuresti nimeni nu stia ce are masina.toti ziceau ca este pompa.te cost 70mil.am demontat pompa la un mecanic priceput mi-a trimi-o la ploiesti si de acolo mi-a venit raspunsul dupa ce au pus-o pe banc
poate ai noroc sa fie nevoie decat de reprogramare.succes
1.daca nu este "busit" trebuie reprogramat-270E(stiu pe cineva la ploiesti care mi-a facut si mie.am 2 astre cu acelasi motor.la una a picat calculatorul cu totu si la una a trebuit reprogramat)
2.daca e picat calculatorul te costa 700E-garantie 2ani
in bucuresti nimeni nu stia ce are masina.toti ziceau ca este pompa.te cost 70mil.am demontat pompa la un mecanic priceput mi-a trimi-o la ploiesti si de acolo mi-a venit raspunsul dupa ce au pus-o pe banc
poate ai noroc sa fie nevoie decat de reprogramare.succes
- dorin-b
- OP
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
merci pentru incurajare, dupa cum am zis am luat legatura cu electricianul care mi-a zis ca sambata se va uita la ea si dupa aceea pune un diagnostic, insa nu exclude varianta cu pompa (blocata mecanic). Tot el mi-a zis ca in urma cu doua zile a reparat un Audi A6 de 2.0 TD care avand aceleasi simptome (nu pornea) nu dadea nici un defect la tester si dupa ce a reconditionat pompa a pornit la a doua cheie (A6 de 2.0 este echipat cu aceeasi pompa, dupa spusele lui). Oricum eu ma interesez de o pompa pe la diversi distribuitori ca sa imi fac o idee despre preturi (preventiv).
Merci inca o data.
Merci inca o data.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dorin-b
- OP
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
merci si tie, acuma vin de acolo si mi-au spus ca la ei pompa costa aprox.4000 Ron cu pompa la schimb (deci tot reconditionata, dar nu la ei), manopera este 75 Ron ora iar o diagnoza (tester) este 75 Ron. Pentru cei interesati BOSCH car service-SchunnService, DN 1 Km 307 FN Selimbar, Sibiu (langa XXL) tel +4 0269 229 649, E-mail: office@schunn-service.ro
Am mai gasit la cineva in Sibiu pompe reconditionate in Olanda?! cu 2 ani garantie la 990Eur fara tva cu livrare in 3 zile
o zi buna
Am mai gasit la cineva in Sibiu pompe reconditionate in Olanda?! cu 2 ani garantie la 990Eur fara tva cu livrare in 3 zile
o zi buna
- paraschiv_cosmin
- *
- 2 mesaje
- din 06 Jan 2008
- Astra 2000
- Constanta
paraschiv_cosmin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
sal. sunt posesorul unui astra 2000 cu motor Y20dth si intr-o dimineata nu a vrut sa mai porneasca. A venit un mecanic a verificat instalatia de combustibil sa nu aibe aer, ma rog nu avea. Ideea este ca la injectoare venea motorina, iar diagnosticul lui a fost ca pompa de injectie nu face presiune suficienta pentru a impinge motorina in injectoare. Credeti ca este posibil asa ceva? A patit cineva aceeasi problema?
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
da o cautare si vei gasi discutii despre aceste pompe.ce mecanic a verificat?ai fost la reprezentanta?asa se intimpla,cind nu sint probleme nimeni nu vine sau se intereseaza de intilnirile clubului din orasul sau,cind nu mai merge striga.la intilniri puteai afla unde sint mecanici sau electricieni buni,si alte sfaturi.uite si aici
https://www.clubopel.com/vie...ight=pompa+y20dth
https://www.clubopel.com/vie...ight=pompa+y20dth
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
paraschiv_cosmin a scris:sal. sunt posesorul unui astra 2000 cu motor Y20dth si intr-o dimineata nu a vrut sa mai porneasca. A venit un mecanic a verificat instalatia de combustibil sa nu aibe aer, ma rog nu avea. Ideea este ca la injectoare venea motorina, iar diagnosticul lui a fost ca pompa de injectie nu face presiune suficienta pentru a impinge motorina in injectoare. Credeti ca este posibil asa ceva? A patit cineva aceeasi problema?
Eu am motorul x20dth, banuiesc ca sistemul de alimentare este identic adica returul motorine din injectoare se intoarce in furtunul de intrare motorina in pompa de injectie (conexiunea furtun tur-pompa injectie....pe unde sa iasa aerul?.....prin injectoare) , astfel daca pompa se dezamorseaza (aer in pompa sau pe circuit), trebuie sa consumi vreo 3 baterii pina se amorseaza pompa (dupa eliminarea cauzei patrunderii aerului), sau sa tractezi masina cu ajutorul unui prieten. Eu am secatuit bateria de 2 ori pana mi-a scos motorina la injectoare.
- dorin-b
- OP
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
salut,
sfatul meu este sa faci un diagnostic inainte sa incerci altceva ca sa nu strici mai tare. Teoretic, daca nu ai umblat la masina, nu are cum sa intre aer in instalatie decat daca s-a spart vreo conducta sau s-a slabit vreo conexiune (olandeza, niplu, etc.) si daca ar fi fost asa tisnea motorina prin acel loc. Si eu am patit la fel(nu a vrut sa mai porneasca) insa la mine s-a oprit in mers si dupa mai multe incercari am schimbat pompa. Nu vreau sa te descurajez insa privitor la pompa de injectie costa intre 200 Eur (partea electronica) si 1300 Eur pompa reparata.
succes
sfatul meu este sa faci un diagnostic inainte sa incerci altceva ca sa nu strici mai tare. Teoretic, daca nu ai umblat la masina, nu are cum sa intre aer in instalatie decat daca s-a spart vreo conducta sau s-a slabit vreo conexiune (olandeza, niplu, etc.) si daca ar fi fost asa tisnea motorina prin acel loc. Si eu am patit la fel(nu a vrut sa mai porneasca) insa la mine s-a oprit in mers si dupa mai multe incercari am schimbat pompa. Nu vreau sa te descurajez insa privitor la pompa de injectie costa intre 200 Eur (partea electronica) si 1300 Eur pompa reparata.
succes
cipsava
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
Anul trecut am schimbat carcasa pompei si pistonasul de avans din cauza griparii (Y20DTH) - pret 2450 lei.
calculatorul pompei costa 1250 lei dar nu a fost nevoie sa-l schimb.
Garantia o am de la Radacini, banuiesc ca acolo mi-a trimis service-ul din Ploiesti pompa la verificat si acolo mi-a si schimbat-o.
calculatorul pompei costa 1250 lei dar nu a fost nevoie sa-l schimb.
Garantia o am de la Radacini, banuiesc ca acolo mi-a trimis service-ul din Ploiesti pompa la verificat si acolo mi-a si schimbat-o.
- adi_diaconu
- **
- 163 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Vectra 2001 y20dth
- Arges
adi_diaconu
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
salutare popor opelist
am vectra b cu y20dth (160 000km)si de ceva vreme parca s aude o bataie vreo 3-4 minute dupa pornire dimineata
si parca are si o vibratie, destul de slaba ce e drept dar este (asta e cam tot timplul)
sa fie de la avans? daca da de unde se regleaza asa ceva?
de pornit porneste bine
toata iarna nu am avut probleme cu pornirea
nu am plecat niciodata fara sa las motorul sa merga 5 minute dimineata
si mai este ceva: nu are 'zvac', nu are demaraj asa cum mi-as dori de la un motor de 2000 de cm
multam anticipat
am vectra b cu y20dth (160 000km)si de ceva vreme parca s aude o bataie vreo 3-4 minute dupa pornire dimineata
si parca are si o vibratie, destul de slaba ce e drept dar este (asta e cam tot timplul)
sa fie de la avans? daca da de unde se regleaza asa ceva?
de pornit porneste bine
toata iarna nu am avut probleme cu pornirea
nu am plecat niciodata fara sa las motorul sa merga 5 minute dimineata
si mai este ceva: nu are 'zvac', nu are demaraj asa cum mi-as dori de la un motor de 2000 de cm
multam anticipat
- dorin-b
- OP
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
s-ar putea sa fie de la motorina sau de la filtru de motorina. De la avans nu cred sa fie din moment ce porneste fara probleme iar avansul se regleaza automat in functie de temperatura apei. Deci de reglat se regleaza temperatura la apa (cel putin asa am inteles de la mecanic). In ce priveste pompa de injectie ,daca despre asta vrei sa intrebi (vibratiile de care spui sau zgomotul acela la pornire), nu da nici o simptoma. Aia cade si gata.
- adi_diaconu
- **
- 163 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Vectra 2001 y20dth
- Arges
adi_diaconu
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
jupanu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 ecotec y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- adi_diaconu
- **
- 163 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Vectra 2001 y20dth
- Arges
adi_diaconu
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
si eu am avut o vibratie p la 100km/h
si-a revenit cand am schimbat locul de unde luam motorina
vad ca nu a mai facut cvine stie
la mine simteam vibratia in caun, dar destul de finuta, nu una mare
daca pesrisista incerca sa schilibrezi rotile
sau sa dai un ochi p interiorul rotilor sa nu ai vreo galma ca la viteza aia vibratia poate fi fatala:P
succes
si-a revenit cand am schimbat locul de unde luam motorina
vad ca nu a mai facut cvine stie
la mine simteam vibratia in caun, dar destul de finuta, nu una mare
daca pesrisista incerca sa schilibrezi rotile
sau sa dai un ochi p interiorul rotilor sa nu ai vreo galma ca la viteza aia vibratia poate fi fatala:P
succes
- firefighter
- *
- 27 mesaje
- din 20 Oct 2007
- Vectra 2003
- Vrancea
firefighter
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut. o problema asemanatoare am si eu..Cand o pornesc dimineata , porneste foarte greu.(cateodata).dau la automat de vre-o 2-3 ori...timp de 5-6 sec. cand se aprind bujiile incandescente porneste bine..cand e mai cald afara si nu se aprind porneste cum v-am explicat mai sus./..plus ca parca porneste in 3 pistoane,,, trepideaza si scoate si fum..cam mult,,apoi dupa cateva secunde bune se uniformizeaza mersul motorului nu stiu de la ce ar putea fi..o fi bujii,,injectoare sau pompa? as vrea sa-mi dati o parere inainte sa ma duc la service ca stiu eu cum sunt aia de pe la service. va rog...ajutati-ma
- firefighter
- *
- 27 mesaje
- din 20 Oct 2007
- Vectra 2003
- Vrancea
firefighter
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut. o problema asemanatoare am si eu..Cand o pornesc dimineata , porneste foarte greu.(cateodata).dau la automat de vre-o 2-3 ori...timp de 5-6 sec. cand se aprind bujiile incandescente porneste bine..cand e mai cald afara si nu se aprind porneste cum v-am explicat mai sus./..plus ca parca porneste in 3 pistoane,,, trepideaza si scoate si fum..cam mult,,apoi dupa cateva secunde bune se uniformizeaza mersul motorului nu stiu de la ce ar putea fi..o fi bujii,,injectoare sau pompa? as vrea sa-mi dati o parere inainte sa ma duc la service ca stiu eu cum sunt aia de pe la service. va rog...ajutati-ma
acsinia
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2011
- Mesaj Privat
salut si eu am o problema la fel ca a ta, aceleasi simtome, Am fost la un mecanic si mi-a zis ca am avansul mic .Alt mecanic mi-a zis ca imi ramane un injector blocat la rece...lnu stiu ce sa mai cred .azi ma gandeam sa schimb motorul.daca ai rezolvat cumva problema .te rog mult zimi si mie ce a fost. sau ai putea sa ma suni la nr 0749100487,intru rar nu am acces la net ast va rog ajutati-ma
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
otseit
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2003 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2012
- Mesaj Privat