jabberjaw asta e parerea ta si a maimutoilor "mecanici". Cum poti spune tu ca:
probabil ca se poate intinde (din rola intinzatoare); de la toti am primit acelasi raspuns... lantul nu se schimba... de fapt nimeni nu crede ca mai este nevoie sa schimbi lanul daca incepe sa bata...ci probabil sa schimbi masina cu totul...
si altele de acest gen
![Evil or Very Mad](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
. Treaba ta, cumpara jenti si alte cucurele... mai erau citiva pe la Probleme Tehnice care tot asa credeau si au facut motorul praf. Piesele sunt pe stoc in Romania si in 2 zile le ai, cazuri rare sa dureze 1 saptamina.
goldeye3002 tu schimba distributia ca la carte (ai la Agila, voi rectifica lista/coduri) si lasa bezmeticii in pace ca nu stiu ce spun. Vei fi uimit ce motor silentios o sa ai.
voly tu poti sa crezi si in Mos Craciun dar distributia nu tine 300 400 mii km.
silviusm lantul nu se rupe dar poate sari minim 1 dinte, de obicei la pornire/oprire/plecare de pe loc. In cazul acesta dezastrul este : pistoanele lovesc in valve care se indoaie, citeodata se mai rup si axe came, trebuie rectificate alezajele, schimbate valve, pistoane+segmenti, citeodata si culbutori...reparatie de mai bine cumperi un motor SH.
chaos21 citeste la Agila
Distributie Z10XE/Z10XEP/Z12XE/Z12XEP/Z14XEP
Am citiva care tot asa au patit, lantul e vesnic
![Laughing](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
, intrati pe mesajele lor sa vedeti ce au patit :
https://www.clubopel.com/sea...author=DAN%20POPS
https://www.clubopel.com/sea...r=stefan%20enache
https://www.clubopel.com/sea...thor=andibivolaru
https://www.clubopel.com/sea...hor=VLAD%20CORNEL
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Mai sunt multi patiti, nu am timp sa va caut discutiile. Dupa cum se vede au citeva posturi, au crezut afisajul din bord, nu au schimbat distributia, au belit motor, l-au facut cit de cit si au impins teapa !
Va rog pentru binele masinii voastre sa aveti incredere in ce spun, e pacat de ea, saraca nu e vinovata cu nimic ca incape pe mina unor "atot stiutori". Am schimbat destule distributii la aceste motoare ba mai mult, am lucrat si dupa lucrari facute de "reprezentante" unde efectiv m-am crucit ce am putut sa gasesc : piese facute pe "vapor" care nu au decit o asemanare cu originalul, nu au pus silicon de etansare in zone cheie numai bun ca sa intre antigel in ulei, nu au respectat nici un cuplu de stringere (ori au belit filet ori mai avea putin si sarea efectiv), repere care nu au fost inlocuite, pasta blocare lipsa....
Un banal surub neschimbat cum spune GM ca trebuie poate distruge un motor, caz real (mai sunt!) :
REPREZENTANTE AUTO IN ROMANIA - INTAMPLARE REALA