- kalu
- OP
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Distributia la Z13DT este pe lant. Se schimba lant, intinzator, 2 patine, pinioane, simering, garnituri, suruburi obligatoriu si pompa apa daca este cazul. Care are TIS+EPC si Z13DT poate face o lista completa. Simptomul de distributie numa buna de schimbat e motor care trepideaza, zgomot de tacheti cu alte cuvinte diesel cam zgomotos.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Lun 01 Sep, 2008 8:29 am, modificat de 3 ori în total
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Lun 01 Sep, 2008 8:29 am, modificat de 3 ori în total
- kalu
- OP
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
blero
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
silviusm
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
blero
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2008
- Mesaj Privat
voly
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2008
- Mesaj Privat
Din ce am auzit eu de pe la "cunoscatori" e ca distributia asta pe lant la 1.3 cdti ( acelasi motor am si eu ) nu se prea schimba !
Cica ar duce fara probleme 300 400 mii km . eu sincer sa fiu cred lucrul asta . Multi, prea multi mi`au zis chestia asta si nu doar de motorul de 1.3 cdti dar si de cel 2.0 d de pe astra / zafira .
Cica ar duce fara probleme 300 400 mii km . eu sincer sa fiu cred lucrul asta . Multi, prea multi mi`au zis chestia asta si nu doar de motorul de 1.3 cdti dar si de cel 2.0 d de pe astra / zafira .
silviusm
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- kalu
- OP
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- costin visoiu
- *
- 8 mesaje
- din 17 Dec 2007
- Corsa 2002
- Bucuresti
costin visoiu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
- kalu
- OP
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
cand lantul e obosit...adik nu mai e la fel intins face un fel un de tacanit care se aude diferit fata de restul motorului....daca nu esti sigur de km sfatul meu sa nu intarzii si sa schimbi tot kitul de distributie!iar la faza cu ruptul lantului,sincer nu cred si nici nu am auzit cazuri in care sa se fi rupt lantul!
silviusm
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- kalu
- OP
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
jabberjaw
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
am citit si eu discutiile de aici... am 67000 km si e din 2005... cred ca as putea sa va dau un rspuns mai sigur...
m-am interesat la GTT, Dibas, radacini ... si in final programarea am facut-o azi la Augsburg. Aveam de gand sa fac distributia, revizie, placute... verificare cutie, curea transmisie... intr-un cuvant TOT...
... de la toti am primit acelasi raspuns... lantul nu se schimba... de fapt nimeni nu crede ca mai este nevoie sa schimbi lanul daca incepe sa bata... ci probabil sa schimbi masina cu totul...
eu am perseverat chiar si am incercat sa vad ce inseamna sa-l schimbi... concluzia: Nimeni nu il are pe stoc (se livreaza doar in baza de comanda, in max. 2 sapt.); La augsburg, mi s-a spus chiar ca nu au vandut pana acum asa ceva
iar daca cumva incepe sa bata... ie normal ca din cauza uzurii, sa se slabeasca putin... si sa faca un zgomot... insa problema se remediaza, fara sa fie necesara schimbarea lui.
...sper ca ti-am dat o veste buna, ca pentru mine fost cand am aflat ca ie pe lant si nu se schimba... cu banii aia imi iau jenti
Bafta!
m-am interesat la GTT, Dibas, radacini ... si in final programarea am facut-o azi la Augsburg. Aveam de gand sa fac distributia, revizie, placute... verificare cutie, curea transmisie... intr-un cuvant TOT...
... de la toti am primit acelasi raspuns... lantul nu se schimba... de fapt nimeni nu crede ca mai este nevoie sa schimbi lanul daca incepe sa bata... ci probabil sa schimbi masina cu totul...
eu am perseverat chiar si am incercat sa vad ce inseamna sa-l schimbi... concluzia: Nimeni nu il are pe stoc (se livreaza doar in baza de comanda, in max. 2 sapt.); La augsburg, mi s-a spus chiar ca nu au vandut pana acum asa ceva
iar daca cumva incepe sa bata... ie normal ca din cauza uzurii, sa se slabeasca putin... si sa faca un zgomot... insa problema se remediaza, fara sa fie necesara schimbarea lui.
...sper ca ti-am dat o veste buna, ca pentru mine fost cand am aflat ca ie pe lant si nu se schimba... cu banii aia imi iau jenti
Bafta!
- goldeye3002
- **
- 448 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
goldeye3002
- Mesaje scrise: 448
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
jabberjaw
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
goldeye3002 a scris:
Cum se remediaza, chiar sunt curios....
jabberjaw a scris:
iar daca cumva incepe sa bata... ie normal ca din cauza uzurii, sa se slabeasca putin... si sa faca un zgomot... insa problema se remediaza, fara sa fie necesara schimbarea lui.
Bafta!
iar daca cumva incepe sa bata... ie normal ca din cauza uzurii, sa se slabeasca putin... si sa faca un zgomot... insa problema se remediaza, fara sa fie necesara schimbarea lui.
Bafta!
Cum se remediaza, chiar sunt curios....
Nu stiu sa-ti spun, insa daca nu ai intrebat ironic... ... iti spun parerea mea.... probabil ca se poate intinde (din rola intinzatoare) ... sincer nu m-a interesat decat sa aflu la cati bani ma ajunge distractia... dar pot afla mai multe detalii ... am programare la sfarsitul acestei saptamani la Augsburg... pt toate celelalte, in afara de distributie... mai postez dupe, daca mai aflu detalii
- goldeye3002
- **
- 448 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
goldeye3002
- Mesaje scrise: 448
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Si al meu se pare ca s-a intins in ultimi 6000km, nu stiu de ce naiba, ce nu ii convine, chiar dupa ce am schimbat uleiul a inceput sa sune a diesel cand se incalzeste(castrol magnatec 5w40)...in fine. O sa pun ulei putin mai gros sa vedem cum sta treaba si poate pana la urma dau si eu de cineva care poate sa intinda lantul sau voi schimba distributia.
- kalu
- OP
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
jabberjaw asta e parerea ta si a maimutoilor "mecanici". Cum poti spune tu ca:
goldeye3002 tu schimba distributia ca la carte (ai la Agila, voi rectifica lista/coduri) si lasa bezmeticii in pace ca nu stiu ce spun. Vei fi uimit ce motor silentios o sa ai.
voly tu poti sa crezi si in Mos Craciun dar distributia nu tine 300 400 mii km.
silviusm lantul nu se rupe dar poate sari minim 1 dinte, de obicei la pornire/oprire/plecare de pe loc. In cazul acesta dezastrul este : pistoanele lovesc in valve care se indoaie, citeodata se mai rup si axe came, trebuie rectificate alezajele, schimbate valve, pistoane+segmenti, citeodata si culbutori...reparatie de mai bine cumperi un motor SH.
chaos21 citeste la Agila Distributie Z10XE/Z10XEP/Z12XE/Z12XEP/Z14XEP
Am citiva care tot asa au patit, lantul e vesnic , intrati pe mesajele lor sa vedeti ce au patit :
https://www.clubopel.com/sea...author=DAN%20POPS
https://www.clubopel.com/sea...r=stefan%20enache
https://www.clubopel.com/sea...thor=andibivolaru
https://www.clubopel.com/sea...hor=VLAD%20CORNEL
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Mai sunt multi patiti, nu am timp sa va caut discutiile. Dupa cum se vede au citeva posturi, au crezut afisajul din bord, nu au schimbat distributia, au belit motor, l-au facut cit de cit si au impins teapa !
Va rog pentru binele masinii voastre sa aveti incredere in ce spun, e pacat de ea, saraca nu e vinovata cu nimic ca incape pe mina unor "atot stiutori". Am schimbat destule distributii la aceste motoare ba mai mult, am lucrat si dupa lucrari facute de "reprezentante" unde efectiv m-am crucit ce am putut sa gasesc : piese facute pe "vapor" care nu au decit o asemanare cu originalul, nu au pus silicon de etansare in zone cheie numai bun ca sa intre antigel in ulei, nu au respectat nici un cuplu de stringere (ori au belit filet ori mai avea putin si sarea efectiv), repere care nu au fost inlocuite, pasta blocare lipsa....
Un banal surub neschimbat cum spune GM ca trebuie poate distruge un motor, caz real (mai sunt!) :
REPREZENTANTE AUTO IN ROMANIA - INTAMPLARE REALA
probabil ca se poate intinde (din rola intinzatoare); de la toti am primit acelasi raspuns... lantul nu se schimba... de fapt nimeni nu crede ca mai este nevoie sa schimbi lanul daca incepe sa bata...ci probabil sa schimbi masina cu totul...
si altele de acest gen . Treaba ta, cumpara jenti si alte cucurele... mai erau citiva pe la Probleme Tehnice care tot asa credeau si au facut motorul praf. Piesele sunt pe stoc in Romania si in 2 zile le ai, cazuri rare sa dureze 1 saptamina.
goldeye3002 tu schimba distributia ca la carte (ai la Agila, voi rectifica lista/coduri) si lasa bezmeticii in pace ca nu stiu ce spun. Vei fi uimit ce motor silentios o sa ai.
voly tu poti sa crezi si in Mos Craciun dar distributia nu tine 300 400 mii km.
silviusm lantul nu se rupe dar poate sari minim 1 dinte, de obicei la pornire/oprire/plecare de pe loc. In cazul acesta dezastrul este : pistoanele lovesc in valve care se indoaie, citeodata se mai rup si axe came, trebuie rectificate alezajele, schimbate valve, pistoane+segmenti, citeodata si culbutori...reparatie de mai bine cumperi un motor SH.
chaos21 citeste la Agila Distributie Z10XE/Z10XEP/Z12XE/Z12XEP/Z14XEP
Am citiva care tot asa au patit, lantul e vesnic , intrati pe mesajele lor sa vedeti ce au patit :
https://www.clubopel.com/sea...author=DAN%20POPS
https://www.clubopel.com/sea...r=stefan%20enache
https://www.clubopel.com/sea...thor=andibivolaru
https://www.clubopel.com/sea...hor=VLAD%20CORNEL
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Mai sunt multi patiti, nu am timp sa va caut discutiile. Dupa cum se vede au citeva posturi, au crezut afisajul din bord, nu au schimbat distributia, au belit motor, l-au facut cit de cit si au impins teapa !
Va rog pentru binele masinii voastre sa aveti incredere in ce spun, e pacat de ea, saraca nu e vinovata cu nimic ca incape pe mina unor "atot stiutori". Am schimbat destule distributii la aceste motoare ba mai mult, am lucrat si dupa lucrari facute de "reprezentante" unde efectiv m-am crucit ce am putut sa gasesc : piese facute pe "vapor" care nu au decit o asemanare cu originalul, nu au pus silicon de etansare in zone cheie numai bun ca sa intre antigel in ulei, nu au respectat nici un cuplu de stringere (ori au belit filet ori mai avea putin si sarea efectiv), repere care nu au fost inlocuite, pasta blocare lipsa....
Un banal surub neschimbat cum spune GM ca trebuie poate distruge un motor, caz real (mai sunt!) :
REPREZENTANTE AUTO IN ROMANIA - INTAMPLARE REALA