Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • elcodelau

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1993 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat

Sad
va rog ajutatima am tot sapat prin forum dar nu gasesc subiect asemanator .
este vorba de un opel astra motor x16sz model 93 .avea o mica problema consuma ulei.
dupa segmentarea facuta de mecanic surpriza Shocked la pornire becul rosu la ulei aprins si o bataie mica ,raspunsul mecanicului ulei omv prost .inlocuit ulei cu castrol helix aceiasi problema doar in relanti in turatie se stingea becul rezultat dupa 2 saptamini la urcarea unei rampe sa rupt motul arborelui motor . dupa ce la desfacut a constat un semering sucit la palier si uzura la arbore .la gunoi.... ia din nou masina la mina alt arbore alti cuzineti treaba buna de data asta nu se mai aprinde becul rosu dar nu trage si da rateuri in carburator sare de la punct. am abandonat mecanicul ma duc la servis la bacau sa o pun pe tester rezultat eroare in sistemul de injectie carburator si sonda landa. inlocuiesc aceste piese nici o schimbare si la testul agrafa am 5 erori 13 18 25 44 45 Question
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit printre noi, imi pare rau ca necazurile te fac sa ne gasesti.
Daca crezi ca te ajuta macar moral, sa stii ca nu esti singurul care a luat-o de la mecanicii mioritici.

La volan ai mufa de dignoza :

F G H J K
E D C B A

Faci scurt cu "agrafa" intre A si B. Pui contact si iti clipeste in bord becul, primoa oara ai clip-uri de zeci, pauza si clip-uri de unitati, se repeta de 3 ori. Le notezi ! Faci de 2 ori ptr siguranta.

13 = Heated oxygen sensor (HO2S)/oxygen sensor (O2S) - open circuit Wiring, HO2S/O2S, ECM
18 = Engine control module (ECM) - KS control Internal KS control failure
25 = Injector(s) - voltage low Wiring short to earth, injector, ECM
44 = Heated oxygen sensor (HO2S) - mixture weak Wiring, HO2S, ECM
45 = Heated oxygen sensor (HO2S) - mixture rich Wiring, HO2S, ECM
Vezi ce simplu este si tu ai dat bani ? Da o cautare pe forum cu "agrafa" si citeste ce s-a scris pe larg acolo.

13=Pot fi probleme la senzorul de oxigen dar ele nu apar dintr-o data, beleaua trebuie corelata cu "interventiile". Vezi la Agila cum se masoara un senzor. De asemenea el poate fi bun si amestecul e prost.
18=Verifica contacte daca sunt Ok la ECM, tensiunile daca sunt, asta de obicei parca era sub torpedou spre stilp la tine, vezi poate ai alimentarea proasta/oxidata. In el ai condensatori care se usuca si lipituri reci, citeste discutia despre ECU de la Probleme Tehnice.
25=Te apuci si desfaci, cureti admisia (throttle) chestia ai unde este injectorul vezi contactele lui si firele. Mai ai MAP, TPS si IAC = aici e mai complicat, citeste pe forum si vorbim dupa.
44+45=Daca tu ai explozii in "carburator" cum ii spui (de fapt e throttle) asta e datorita distributiei care nu este la punct, slab intinsa (daca sare treaba e mai complicata...de ce oare sare, intinzator?), fise bujii-masori!, inductie si modul!, senzor cranckshat, alte bujii decit trebuie, amestec incorect, presiune variabila la combustibil etc....

Daca masina nu "trage" poate fi si de la catalizator infundat foarte probalil asta si datorita vechimii + consumului de ulei. De asemenea pot fi si pierderi la supape adica sa le fi indoit putin cind a lucrat la distributie.
Presiune mica ulei : poate fi de la pierderi mari la cuzineti, montare gresita sau chiar de la pompa, vezi ca pe lateralul ei este clasicul regulator presiune surub/arc/piston.

Ma contactezi cu MP dai adresa mail si discutam pe larg si restul.
Greseala in toata istoria asta e a ta...nu trebuie sa te iei dupa "mecanic" si sa faci experiente pe banii tai.
Te rog sa imi spui cit te pricepi la masini, daca stii sa tii o cheie in mina, daca stii sa masori o tensiune/rezistenta cu un aparat de masura ca sa nu pierd timpul (fara suparare!).
Ai sa ai mult de munca ca trebuie verificate destule, mai ales pe unde a umblat ala.
O scoatem la capat, stai linistit,
Dan
  • mirceaalex001

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am eroare nr 45 ,am schimbat sonda lambda dar degeaba,consumul nu scade de 14% si da cu fum ,nu stiu ce sa mai fac...
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
injectorul l-ai schimbat?
  • mirceaalex001

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
da,l-am schimbat,trage mai bine dar ....tot fum mult,tot consum mare......
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
e tot sh?sau l-ai luat nou?sonda ai pus noua?avansul cum e?
  • mirceaalex001

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
avansul nu stiu cum e ,injectorul e sh dar functioneaza mult mai bine(pulverizeaza uniform),sonda e cumparata noua bosch, motorul meu este c14nz
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La C14NZ fise bujii, capac delcou + lulea, posibil si modul aprindere (amplificator impulsuri), sonda temperatura motor.
Injectorul daca e SH nu ai baza in el. Fa o proba cu unul care stii sigur ca este bun.
  • mirceaalex001

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
injectorul cred ca este bun,s-a simtit in momentul in care l-am schimbat,si daca ma uitam in corpul injectorului in momentul in care el injecta la cel vechi avea niste stropi mari,la acesta pulverizeaza f fin si f uniform,cat despre aprindere nu cred ca este ,ma pricep si eu cat de cat la masini si nu intrerupe scanteia ,senzorul de temp l-am verificat pe tester si arata ok,adica cu motorul cald,cand in bord arata approx 90c si pe tester arata aceeasi chestie,iar semnalul la bord vine de la un senzor iar p tester de la celalalt senzor,eu banuiesc a fii calculatorul sau MAP-ul ,daca nici astea doua ma bate gandul la distributie ...nu mai stiu ce sa cred... aceeasi eroare nr 45..amestec prea bogat
  • elcodelau

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1993 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
A durat ceva pina sa ma apuc de ea si nu cred ca as fi avut curajul fara ajutorul lui dan cuciureanu .Iata despre ce e vorba la aceasta belea de masina opel astra 1994 motor x16sz injectie monopunct aprindere electronica.Inca de la inceput am omis sa spun ca are instalatie gpl pe ea si ca injectorul de benzina era ars cauza cred un scurt circuit puternic . Azi am luat-o la bani marunti cu toata documentatia aferenta IAC verificat si curtat bun ,vana EGR defecta si blindata ,senzor KRANKSHAFT bun , aprindere buna ,fise bune ,bujii bune, senzor clapeta bun,senzor de temperatura bun dar aici apere o mica problema tensinea pe acest senzor este 13v nu oscileaza in functie de temperatura cauza probabila scurt circuit nedepistat inca ,ECM bun verificat, sonda landa am verificat doar alimentarea ei si corespunde deci ecu lucreaza. Ce eroare am gasit in corpul carburatorului in locasul pe unde IAC face absortia intra o tevusca de la mixerul de gaz si practic il ineca deoarece alimentarea cu gaz a carburatorului se face pe sub injector. Ce am constatat este ca fara senzorul de clapeta nu mai am rateuri in carburator si are mai multa vlaga asa ca am hotarit sa ramina asa pina da caldura si cind voi gasi documentatie pentru partea electrica unde si cum se duc toti senzorii
  • ExpressVectra

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2009

  • Mesaj Privat
a venit caldura?Smile) ce ai mai rezolvat?
  • felix1984

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
pt mircea codul injectorului care este?sau esti sigur ca ai injector de 1,4? pe el trebuie sa scrie 4850 .
  • danyz

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1994 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2010

  • Mesaj Privat
spuneti.mi ce trebuie sa fac ca sa remediez problemele.am citit la eroarea 44 ca ar fi ceva de pompa lamda ,acesta se poate curata sau trebuie schimbata?


Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.

Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi! Cauta si vei gasi
edit by StefanTolos

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR