Vin 01 Jun, 2007 8:34 am
Bine ai venit printre noi, imi pare rau ca necazurile te fac sa ne gasesti.
Daca crezi ca te ajuta macar moral, sa stii ca nu esti singurul care a luat-o de la mecanicii mioritici.
La volan ai mufa de dignoza :
F G H J K
E D C B A
Faci scurt cu "agrafa" intre A si B. Pui contact si iti clipeste in bord becul, primoa oara ai clip-uri de zeci, pauza si clip-uri de unitati, se repeta de 3 ori. Le notezi ! Faci de 2 ori ptr siguranta.
13 = Heated oxygen sensor (HO2S)/oxygen sensor (O2S) - open circuit Wiring, HO2S/O2S, ECM
18 = Engine control module (ECM) - KS control Internal KS control failure
25 = Injector(s) - voltage low Wiring short to earth, injector, ECM
44 = Heated oxygen sensor (HO2S) - mixture weak Wiring, HO2S, ECM
45 = Heated oxygen sensor (HO2S) - mixture rich Wiring, HO2S, ECM
Vezi ce simplu este si tu ai dat bani ? Da o cautare pe forum cu "agrafa" si citeste ce s-a scris pe larg acolo.
13=Pot fi probleme la senzorul de oxigen dar ele nu apar dintr-o data, beleaua trebuie corelata cu "interventiile". Vezi la Agila cum se masoara un senzor. De asemenea el poate fi bun si amestecul e prost.
18=Verifica contacte daca sunt Ok la ECM, tensiunile daca sunt, asta de obicei parca era sub torpedou spre stilp la tine, vezi poate ai alimentarea proasta/oxidata. In el ai condensatori care se usuca si lipituri reci, citeste discutia despre ECU de la Probleme Tehnice.
25=Te apuci si desfaci, cureti admisia (throttle) chestia ai unde este injectorul vezi contactele lui si firele. Mai ai MAP, TPS si IAC = aici e mai complicat, citeste pe forum si vorbim dupa.
44+45=Daca tu ai explozii in "carburator" cum ii spui (de fapt e throttle) asta e datorita distributiei care nu este la punct, slab intinsa (daca sare treaba e mai complicata...de ce oare sare, intinzator?), fise bujii-masori!, inductie si modul!, senzor cranckshat, alte bujii decit trebuie, amestec incorect, presiune variabila la combustibil etc....
Daca masina nu "trage" poate fi si de la catalizator infundat foarte probalil asta si datorita vechimii + consumului de ulei. De asemenea pot fi si pierderi la supape adica sa le fi indoit putin cind a lucrat la distributie.
Presiune mica ulei : poate fi de la pierderi mari la cuzineti, montare gresita sau chiar de la pompa, vezi ca pe lateralul ei este clasicul regulator presiune surub/arc/piston.
Ma contactezi cu MP dai adresa mail si discutam pe larg si restul.
Greseala in toata istoria asta e a ta...nu trebuie sa te iei dupa "mecanic" si sa faci experiente pe banii tai.
Te rog sa imi spui cit te pricepi la masini, daca stii sa tii o cheie in mina, daca stii sa masori o tensiune/rezistenta cu un aparat de masura ca sa nu pierd timpul (fara suparare!).
Ai sa ai mult de munca ca trebuie verificate destule, mai ales pe unde a umblat ala.
O scoatem la capat, stai linistit,
Dan