- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
ktgorik
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2004
- Mesaj Privat
@Boeing
Daca stii germana vezi aici http://www.opel-problemforu...hread.php?t=67916 . Un chip tuning iti poate face si ceva necazuri .
@turatii
Unde se pot face masuratorile astea de putere a motorului (in Bucuresti) si cam cat costa?
THX
Daca stii germana vezi aici http://www.opel-problemforu...hread.php?t=67916 . Un chip tuning iti poate face si ceva necazuri .
@turatii
Unde se pot face masuratorile astea de putere a motorului (in Bucuresti) si cam cat costa?
THX
GeorgeB
- Mesaje scrise: 23
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2005
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
E cineva care pe 1.7 DTI si-a facut chip tunning?
Dak DA sa ne zica si noua cit a costat , de cit timp si-a facut , cum se simte, dak apar probleme la turbina sau alte alea.
Ma bate un gind sa fac ceva sa fie mai puternica si a mea, fara a creste consumul de motorina, poate dimpotriva sa-l scad
SAU
sa am un potentiometru ca la volum radio in care sa aleg :azi ce vreau consum mai mic sau putere mai mare si sa reglez - cred ca am vazut prea multe fime SF cind eram mic
Dak DA sa ne zica si noua cit a costat , de cit timp si-a facut , cum se simte, dak apar probleme la turbina sau alte alea.
Ma bate un gind sa fac ceva sa fie mai puternica si a mea, fara a creste consumul de motorina, poate dimpotriva sa-l scad
SAU
sa am un potentiometru ca la volum radio in care sa aleg :azi ce vreau consum mai mic sau putere mai mare si sa reglez - cred ca am vazut prea multe fime SF cind eram mic
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Oameni buni,ce naiba,chiar credeti voi toti "tunnerii"care sustin ca ofera 20ps pentru 200 euro
Chip-urile nu fac decat sa modifice"harta" de injectie,deci amestecul carburant este altfel calculat pentru turatiile date, astfel incat masina va trage un pic mai tare...bla bla bla
Cresterea semnificativa a puterii,cuplului,vitezei o obtii investind un pic mai mult...turbina,intercooler adecvat s.a
Se poate obtine ceva similar cu un chip de 200 euro doar cu ceva APA!!!
Da "injectie cu apa".Dati un search pe net si veti vedea despre ce vorbesc.
Pretul...cateva sute de mii de lei.
Am in plan,nu am timp acum (ca doar Porsche-le tre sa functioneze si el saracul )dar voi face asa ceva si va voi tine la curent.
Chip-urile nu fac decat sa modifice"harta" de injectie,deci amestecul carburant este altfel calculat pentru turatiile date, astfel incat masina va trage un pic mai tare...bla bla bla
Cresterea semnificativa a puterii,cuplului,vitezei o obtii investind un pic mai mult...turbina,intercooler adecvat s.a
Se poate obtine ceva similar cu un chip de 200 euro doar cu ceva APA!!!
Da "injectie cu apa".Dati un search pe net si veti vedea despre ce vorbesc.
Pretul...cateva sute de mii de lei.
Am in plan,nu am timp acum (ca doar Porsche-le tre sa functioneze si el saracul )dar voi face asa ceva si va voi tine la curent.
- canan17ro
- **
- 132 mesaje
- din 05 Feb 2005
- Astra 2018 16SHT
- Bucuresti
canan17ro
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2005
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
Sa ne anunti si pe noi cand ai pus crucea pe motorul ala.
Astfel de sisteme de injectie de apa se executa in mod profesional si pt un anumit tip de motor si in special ele au menirea de a raci aerul ce intra in motor care se incinge pe tubulatura intortocheata si inghesuita a unui propulsor(din cauza spatiului mic). Si oricum astfel de sisteme sunt un fel de "last frontier" inaintea nosului; asta bineanteles dupa ce motorul respectiv a fost stors de ultima picatura de putere din electronica, turbo, intercooler, evacuare si altele
Ca idee un sistem d'asta parca se pune pe un LET de la Phase 3 (sau 4) in sus
Astfel de sisteme de injectie de apa se executa in mod profesional si pt un anumit tip de motor si in special ele au menirea de a raci aerul ce intra in motor care se incinge pe tubulatura intortocheata si inghesuita a unui propulsor(din cauza spatiului mic). Si oricum astfel de sisteme sunt un fel de "last frontier" inaintea nosului; asta bineanteles dupa ce motorul respectiv a fost stors de ultima picatura de putere din electronica, turbo, intercooler, evacuare si altele
Ca idee un sistem d'asta parca se pune pe un LET de la Phase 3 (sau 4) in sus
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
un chip nu doar schimba harta de injectie a ECU. schimba ignition timing, fata de ce date dau senzorii, avans, timpii de deschidere a injectoarelor, tot ce tine de senzorii motorului. DAR inainte de chip, e bine sa scoti ultima picatura din motor, vorba lu kappy, din chestii mecanice. evacuari, admisii de aer rece, regulatoare reglabile de benzina in rampa, bobine super sport la fel si bujii. axe cu came sport, volanta usurata, etc.
De ex: un c20let, care e vai mama lui ca si an de fabricatie, 92-94, cu un chip il duci cu peste 40 de cai in plus. Nu mai zic, sa va spuna radu, ca el are motorul pe masina si are fapte nu vorbe ca ale mele. un intercooler marit, alta turbina, blow-off, DV valve si circuite marite pt admisie de inox, il duci in 300 cp usor.
De ex: un c20let, care e vai mama lui ca si an de fabricatie, 92-94, cu un chip il duci cu peste 40 de cai in plus. Nu mai zic, sa va spuna radu, ca el are motorul pe masina si are fapte nu vorbe ca ale mele. un intercooler marit, alta turbina, blow-off, DV valve si circuite marite pt admisie de inox, il duci in 300 cp usor.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
pe max_boost si pe migweb vorbesc aia de un intercooler cam 2/3 din al meu, montat in acelas loc cu al meu si masina(complet ne umblata, inclusiv catalizator pe ea) pusa pe dyno inainte si dupa. rezultatul: vreo 25-30 cp si nu stiu cati Nm la cuplu in plus.
sa nu uitam insa nici de evacuari. cele rapide, borla de exmplu, lasa motorul la subaru sti wrx sa foloseasca cu 35 de cai (enorm) mai mult din puterea sa(numai catalizatorul ii papa vre-o 18 cai in cazul subaru).
axa cu came de pe admisie sport(in cazul meu se foloseste axa cu came de la c20xe), cu distributia deviata inapoi cu 8 -12 grade comfera (tot in cazul meu), coform celor spuse pe net la cele 2 situri sus mentionate, minim 25 cai si destul de mult cuplu, plus ca se decomprima activ si usor motorul permitandu-mi o presiune mai mare in turbo.
cu un regulator de presiune reglabil pe rampa de injectie, poti creste presiunea(in cazul meu) la 3,5-4 bari, iar in acest caz poti creste si presiunea in turbo cu maxim 20% fara ca motorul sa functioneze cu amestec sarac. asta in cazul motorului meu(c20let) echivaleaza cu 18 - 22 cp.
sa nu uitam insa nici de evacuari. cele rapide, borla de exmplu, lasa motorul la subaru sti wrx sa foloseasca cu 35 de cai (enorm) mai mult din puterea sa(numai catalizatorul ii papa vre-o 18 cai in cazul subaru).
axa cu came de pe admisie sport(in cazul meu se foloseste axa cu came de la c20xe), cu distributia deviata inapoi cu 8 -12 grade comfera (tot in cazul meu), coform celor spuse pe net la cele 2 situri sus mentionate, minim 25 cai si destul de mult cuplu, plus ca se decomprima activ si usor motorul permitandu-mi o presiune mai mare in turbo.
cu un regulator de presiune reglabil pe rampa de injectie, poti creste presiunea(in cazul meu) la 3,5-4 bari, iar in acest caz poti creste si presiunea in turbo cu maxim 20% fara ca motorul sa functioneze cu amestec sarac. asta in cazul motorului meu(c20let) echivaleaza cu 18 - 22 cp.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
@tox un cip phase 3 pe c20let da si mai mult de 76cp:
http://www.eds-motorsport.d...en_startseite.htm
de la phase 3 inervin si alte modificari, cum ar fi intercooler si injectoare.
o alta problema ar mai fi transmisia, care nu se stie cat este de rezistenta.
eu am rupt ceva cutii de viteza pana acu si 5 suporti, e si un topic pe tema asta... si nu am mare lucru pe masina:
1 intercooler destul de mare montat in fatza, un pop off valve(doar pastreaza presiunea in turbo constanta la schimbari si prelungestea viatza turbinei si a furtunelor + ca suna demential), galerii borla: teava de 63mm de la turbo la finala directa(si astea suna super) si presiunea in turbo de 0,75 in loc de 0,63 cat este normal.
daca le-ai rezolvat pe toate astea, iti poti pune si cip
http://www.eds-motorsport.d...en_startseite.htm
de la phase 3 inervin si alte modificari, cum ar fi intercooler si injectoare.
o alta problema ar mai fi transmisia, care nu se stie cat este de rezistenta.
eu am rupt ceva cutii de viteza pana acu si 5 suporti, e si un topic pe tema asta... si nu am mare lucru pe masina:
1 intercooler destul de mare montat in fatza, un pop off valve(doar pastreaza presiunea in turbo constanta la schimbari si prelungestea viatza turbinei si a furtunelor + ca suna demential), galerii borla: teava de 63mm de la turbo la finala directa(si astea suna super) si presiunea in turbo de 0,75 in loc de 0,63 cat este normal.
daca le-ai rezolvat pe toate astea, iti poti pune si cip
UNLORD
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- canan17ro
- **
- 132 mesaje
- din 05 Feb 2005
- Astra 2018 16SHT
- Bucuresti
canan17ro
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2005
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
@Kappy
Nu trebuie sa-ti fie frica de ceea ce nu cunosti....
Folosirea cuvintelor"profesional","propulsor","last frontier","nos","Phase3" ma face sa cred ca te pricepi bine la aceste lucruri.....mmmm totusi cred ca pentru un neavizat e bine sa te limitezi la ceea ce cunosti si nu doar ai auzit
@canan17ro
Daca esti "profesor" vin in clasa ta....
Aaaa,vreau sa te intreb,cand apesi "butonul sport" la tine la masina,se echipeaza singura cu adidasi si short ?
Daca v-am suparat va rog sa ma iertati,dar sa stiti ca nu-mi place sa fiu luat peste picior.Poate ar trebui sa deschidem un "topic"cu profesiile noastre,ce ziceti?Eu ca bucatar o sa postez primul...
Nu trebuie sa-ti fie frica de ceea ce nu cunosti....
Folosirea cuvintelor"profesional","propulsor","last frontier","nos","Phase3" ma face sa cred ca te pricepi bine la aceste lucruri.....mmmm totusi cred ca pentru un neavizat e bine sa te limitezi la ceea ce cunosti si nu doar ai auzit
@canan17ro
Daca esti "profesor" vin in clasa ta....
Aaaa,vreau sa te intreb,cand apesi "butonul sport" la tine la masina,se echipeaza singura cu adidasi si short ?
Daca v-am suparat va rog sa ma iertati,dar sa stiti ca nu-mi place sa fiu luat peste picior.Poate ar trebui sa deschidem un "topic"cu profesiile noastre,ce ziceti?Eu ca bucatar o sa postez primul...
- canan17ro
- **
- 132 mesaje
- din 05 Feb 2005
- Astra 2018 16SHT
- Bucuresti
canan17ro
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2005
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat