Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • codru_popa

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Kadett 1985 13nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
care este dif intre motoarele 13s si 13nb MULTUMESC
Skip ads

  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
13NB
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 75,0
Hub (mm): 73,4
Volumen (cm³): 1297
Leistung (kW bei min-1): 44 / 5800
Drehmoment (Nm bei min-1): 96 / 3200
Verdichtung: 8,2 : 1
Motormanagement: Vergaser Pierburg 1 B 1
Oktanzahlbedarf: 91v / 91, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: kein Katalysator, ungeregelter Katalysator möglich
Besonderheiten:
Verwendung: Corsa A (F10/4, F10/5), Kadett E (F10/4, F10/5, F13/4, F13WR, THM 125)

13S
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 75,0
Hub (mm): 73,4
Volumen (cm³): 1297
Leistung (kW bei min-1): 55 / 5800
Drehmoment (Nm bei min-1): 101 / 3800 - 4600
Verdichtung: 9,2 : 1
Motormanagement: Ascona B, Ascona C bis MJ85, Kadett D, Manta B Vergaser GMF Varajet II; Ascona C ab MJ85 Vergaser Pierburg 2 E 3; Kadett E Vergaser Pierburg 2 E 3
Oktanzahlbedarf: 98v / 98, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: kein Katalysator; AGR und ungeregelter Katalysator möglich; Kadett E AGR (für Export) und ungeregelter Katalysator möglich
Besonderheiten:
Verwendung: Ascona B (Op4), Ascona C (F10/4, F10/5, THM 125), Kadett D (F10/4, F10/5, THM 125), Kadett E (F10/4, F10/5, F13/4, F13WR, THM 125), Manta B (Op4
  • codru_popa

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Kadett 1985 13nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca motorul 13s este mai reusit?
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
e mult mai puternic si s-a pus pe mai multe masinii.asta nu inseamna ca este mai bun sau mai prost.eu personal nu am avut masini cu motorul asta sa-mi dau seama
  • codru_popa

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Kadett 1985 13nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
merci pt intelegere NANIACOSTIN.eu am luat kadetul anul trecut si am avut motorul schimbat iar cand m-am dus la indentificare am avut surpriza sa imi spuna RAR-ul ca nu este motorul din acte cel din act era13s iar cel de pe masina 13nb am facut si omologare dar ma costat jumatate din cat am dat pe masina ori cum acum stiu am RAR facut masina este OK MERCI
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
oricum din ce m-am mai documentat 13nb e un motor mult mai des intanlit fata de 1.3s deci implicit piese mai multe la sh.
  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
la 1.3s cea mai mare problema a fost carburatorul varajet II
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
pai cred ca diferenta dintre ele e carburatorul si poate axa cu came.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR