- Bogeyman
- OP
- 234 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Ascona 1985
- Bucuresti
Bogeyman
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
Bun, deci Vectra mea 2.2 DTI 2001 pe care intentionam s-o vand nu mai porneste. S-a intamplat acum vreo 2 dimineti, daca nu ma insel. Mai facuse ea figuri si inainte, dar niciodata de genul sa nu mai porneasca deloc. O lua la a doua sau a treia cheie, dar o lua. De cand i-am schimbat furtunele de retur si oringurile la injectoare, a fost mare iubire intre noi. Cand ma vedea ca ma apropii de ea, incepea sa toarca instantaneu, chiar fara sa-i arat cheia . Nu am nici cea mai mica idee ce s-a intamplat, mai ales dupa ce eram foarte incantat de felul in care pornea. I-am dat la automat pana i-am omorat si bateria...Sunt foarte suparat si nu stiu incotro s-o iau. In service nu vreau sa ma duc pentru ca sunt convins ca or s-o dea la intors ca e aia, ca e aialalta si ma costa nu stiu cate mii de lei fara sa ma rezolve. Am nevoie de ajutorul colegilor de forum care se pricep. Mi-e groaza de service si as prefera sa-mi spuna cineva de pe forum ce are (printr-o diagnoza sau mai stiu eu ce), un om caruia SA-I PESE. Orice operatiune va fi pe bani, nu vreau pomana, vreau numai sa-mi rezolv problema. Repet, sunt foarte, foarte suparat, dar in acelasi timp si bucuros (daca pot spune asa) ca nu am vandut-o ca dupa aia sa vina omul sa-mi bata obrazul ca i-am dat un jaf care nu mai porneste. Masina functioneaza absolut ireprosabil (cand porneste, desigur) si nu vreau sa ma gandesc ca pur si simplu nu vrea sa plece de la mine...Pe langa stresul si nervii pe care mi i-a cauzat chestia asta, trebuie sa adaug si cheltuielile suplimentare (taxi) si o eventuala reparatie (sper sa nu fie costisitoare). Am nevoie de ajutorul vostru practic, nu teoretic, adica daca se gaseste vreun forumist priceput care sa vina sa o vada si sa-mi spuna ce sa-i fac. Nu ma lasati pe mana service-urilor! Multumesc mult.
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Bogeyman
- OP
- 234 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Ascona 1985
- Bucuresti
Bogeyman
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
M-am intilnit cu Bogeyman simbata dimineata. Bateria (originala Opel, probabil de-o virsta cu masina) intr-adevar era terminata - 5,5V. A trebuit sa ia curent de la un prieten ca sa putem macar citi codurile de eroare. Codurile de eroare stocate au fost:
P1613 - Immobiliser No Or Wrong Signal
P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit no Signal
P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
Le-am sters, si am incercat sa pornim motorul. N-a pornit si aceleasi erori au aparut din nou. Am dat vina pe baterie, ca prea era descarcata si practic era un mare consumator care sugea tot curentul de la masina cealalta care-i dadea curent. De aici si erorile. Omul era cam pe fuga si n-am mai continuat. A ramas sa-si ia o alta baterie, ca cea pe care o avea pe masina era prea veche si nu mai avea rost sa o puna la incarcat pe redresor.
Ne-am intilnit din nou in seara asta si am pus o baterie buna de pe o alta masina. Am sters erorile si am incercat sa pornim motorul. N-a pornit, dar nici nu a mai aparut vreun cod de eroare, ceea ce-mi spune ca problema nu e electronica. Cred ca i s-a dezamorsat pompa de injectie si are aer ca lumea in circuitul de alimentare cu motorina. Are schimbate furtunasele de retur (cu furtun original GM) si oring-urile de la injectoare acum citeva luni si totusi a luat aer pe undeva. Masina a stat nepornita vreo 3-4 zile, cu fata putin in jos.
Intrebarea este, cum se poate (daca se poate) scoate aerul din circuit si amorsa pompa in conditii de parcare de bloc? Umplut paharul filtrului cu motorina si dat la automat pina o ia? Sau se poate si altfel?
P1613 - Immobiliser No Or Wrong Signal
P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit no Signal
P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
Le-am sters, si am incercat sa pornim motorul. N-a pornit si aceleasi erori au aparut din nou. Am dat vina pe baterie, ca prea era descarcata si practic era un mare consumator care sugea tot curentul de la masina cealalta care-i dadea curent. De aici si erorile. Omul era cam pe fuga si n-am mai continuat. A ramas sa-si ia o alta baterie, ca cea pe care o avea pe masina era prea veche si nu mai avea rost sa o puna la incarcat pe redresor.
Ne-am intilnit din nou in seara asta si am pus o baterie buna de pe o alta masina. Am sters erorile si am incercat sa pornim motorul. N-a pornit, dar nici nu a mai aparut vreun cod de eroare, ceea ce-mi spune ca problema nu e electronica. Cred ca i s-a dezamorsat pompa de injectie si are aer ca lumea in circuitul de alimentare cu motorina. Are schimbate furtunasele de retur (cu furtun original GM) si oring-urile de la injectoare acum citeva luni si totusi a luat aer pe undeva. Masina a stat nepornita vreo 3-4 zile, cu fata putin in jos.
Intrebarea este, cum se poate (daca se poate) scoate aerul din circuit si amorsa pompa in conditii de parcare de bloc? Umplut paharul filtrului cu motorina si dat la automat pina o ia? Sau se poate si altfel?
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
da, se poate si altfel, am patit si eu cu masina din semnatura asa ceva si inca mai face daca o las nepornita mai mult de 24 ore ...
baterie buna sa aveti pe masina si recomandat ar fi sa aveti un robot de pornire, electromotorul sa va tina, un spray de pornire sa-i dati scurt(1 secunda) in filtrul de aer si dupa multe incercari ar trebui sa o ia daca este vorba doar de dezamorsarea pompei, daca totusi nu o ia, incercati sa o trageti, bagat in a 3-a ca sa invarta mai usor si trasa pe o distanta mai lunga, ar trebui sa porneasca daca e vorba numai de dezamorsarea pompei ... la pornire motorul va avea un zgomot ingrozitor, ca si cum ar fi un motor intr-un piston cu cloncaniturile de rigoare, mult fum negru, insa, sa nu va asteptati sa ramana pornita dupa ce a luat-o prima data, la mine a murit in cateva secunde dupa pornirea ingrozitoare mentionata mai sus apoi au urmat inca vreo 2-3 incercari la fel de ingrozitoare ca prima dar ultima a fost cu final fericit adica a ramas pornita ... sau mai aveti varianta Service pe care eu nu mi-am permis-o inca pt ca este 80 euro ora de munca alte solutii nu stiu si nu cred ca merge cea cu umplutul paharului filtrului de motorina dar puteti incerca, cred ca e necesara mult mai multa motorina decat acel pahar pt a amorsa pompa .. sper sa va ajute acest post sa porniti masina ... pe mine m-a cam durut sufletul pe tot timpul acestei operatiuni de pornire dar alta posibilitate nu am avut ...
baterie buna sa aveti pe masina si recomandat ar fi sa aveti un robot de pornire, electromotorul sa va tina, un spray de pornire sa-i dati scurt(1 secunda) in filtrul de aer si dupa multe incercari ar trebui sa o ia daca este vorba doar de dezamorsarea pompei, daca totusi nu o ia, incercati sa o trageti, bagat in a 3-a ca sa invarta mai usor si trasa pe o distanta mai lunga, ar trebui sa porneasca daca e vorba numai de dezamorsarea pompei ... la pornire motorul va avea un zgomot ingrozitor, ca si cum ar fi un motor intr-un piston cu cloncaniturile de rigoare, mult fum negru, insa, sa nu va asteptati sa ramana pornita dupa ce a luat-o prima data, la mine a murit in cateva secunde dupa pornirea ingrozitoare mentionata mai sus apoi au urmat inca vreo 2-3 incercari la fel de ingrozitoare ca prima dar ultima a fost cu final fericit adica a ramas pornita ... sau mai aveti varianta Service pe care eu nu mi-am permis-o inca pt ca este 80 euro ora de munca alte solutii nu stiu si nu cred ca merge cea cu umplutul paharului filtrului de motorina dar puteti incerca, cred ca e necesara mult mai multa motorina decat acel pahar pt a amorsa pompa .. sper sa va ajute acest post sa porniti masina ... pe mine m-a cam durut sufletul pe tot timpul acestei operatiuni de pornire dar alta posibilitate nu am avut ...
- Bogeyman
- OP
- 234 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Ascona 1985
- Bucuresti
Bogeyman
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
Multumesc mult de tot lui murzick si lui sorin pentru amabilitate si timpul pe care mi l-au acordat si celor care au raspuns/vor raspunde in acest topic. Astept in continuare sugestii si eventual si pe cineva care a trait pe propria piele genul asta de experienta neplacuta (stiu ca nu sunt singurul). Oricum, e clar ca primul pas pe care trebuie sa-l fac este sa cumpar o baterie si dupa aceea o sa vad ce si cum.
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
o problema de care inca nu stiam..
eram acum o saptamana la un mecanic...se chinuia sa pornesca o zafira ...cam aceiasi problema "dezamorsarea".nimic pe tester,pornea greu.
intre timp,apare o astra 2.0 dti...in dimineata aceea nu a mai pornit....problema!capacul filtrului de motorina ,habar nu aveam ca si ala are nush ce supapa si poate sa se blocheze.
cum a anulat filtrul imediat a pornit si masina....
eram acum o saptamana la un mecanic...se chinuia sa pornesca o zafira ...cam aceiasi problema "dezamorsarea".nimic pe tester,pornea greu.
intre timp,apare o astra 2.0 dti...in dimineata aceea nu a mai pornit....problema!capacul filtrului de motorina ,habar nu aveam ca si ala are nush ce supapa si poate sa se blocheze.
cum a anulat filtrul imediat a pornit si masina....
- Bogeyman
- OP
- 234 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Ascona 1985
- Bucuresti
Bogeyman
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Ursu82, cu bateria buna, nu au mai aparut erori. Oricum am pus testerul cu motorul oprit si P0725 sint sigur ca de asta a aparut.
Motorul nu da semne ca ar vrea sa porneasca, doar ce invirte electromotrul. Nu am desfacut paharul filtrului, ca era 11 noaptea deja si nici nu aveam motorina sa-l umplem.
Bogeyman, un loc pe unde ar putea sa mai ia aer este chiar capacul filtrului de motorina, daca garnitura o fi veche sau nu e pusa bine. Cind ai schimbat filtrul de motorina ultima oara? De obicei filtrul vine si cu o garnitura noua.
Motorul nu da semne ca ar vrea sa porneasca, doar ce invirte electromotrul. Nu am desfacut paharul filtrului, ca era 11 noaptea deja si nici nu aveam motorina sa-l umplem.
Bogeyman, un loc pe unde ar putea sa mai ia aer este chiar capacul filtrului de motorina, daca garnitura o fi veche sau nu e pusa bine. Cind ai schimbat filtrul de motorina ultima oara? De obicei filtrul vine si cu o garnitura noua.
- Bogeyman
- OP
- 234 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Ascona 1985
- Bucuresti
Bogeyman
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
Bogeyman a scris:Nu mai stiu exact cand am schimbat ultima oara filtrul de motorina, oricum sa tot fie vreo 10-12k. O sa-l cumpar si pe asta, pentru orice eventualitate.
eeeeee.boghyyyy!? cum nu mai stii? si oricum 10-12 k eeee mult pt "calitatea" motorinei n-stre.
off-eu l-am schimbat pe al meu tot in jur de 10 k si dupa cum arata, ziceai ca are 30k.
ps-am un carnetel in care notez toate interventiile si schimburile pe care le fac la masini care include: data,nr de km,ce am schimbat.
- Bogeyman
- OP
- 234 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Ascona 1985
- Bucuresti
Bogeyman
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
Cand spun ca nu mai stiu inseamna ca nu stiu chiar la km, nu ca nu am habar cand le-am schimbat . Nu am un carnetel, desi poate ar trebui. Oricum, nu am mers mai mult decat era indicat cu consumabilele, de cele mai multe ori schimbandu-le chiar mai devreme decat era necesar. Si pe deasupra, "tranta" nu a primit decat combustibil si filtre de cea mai buna calitate, zic eu.
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
Eu am patit la fel la mea, motor y20dth, dupa ce a stat 24 ore, n-a mai vrut sa porneasca, am tras-o si a luat-o repede. Cu o zi inainte alimentasem de la omv dupa ce toata iarna am folosit decat rompetrol si mol fara probleme. Cumva ai schimbat sursa de motorina. Poate se invata mai greu cu altfel de motorina... Capacul filtrului de motorina nu trebuie strans super tare.
- Bogeyman
- OP
- 234 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Ascona 1985
- Bucuresti
Bogeyman
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
Avand in vedere ca nu mai apar erori,cu o baterie buna,filtru schimbat si umplut cu motorina(nu uita sa il drenezi inainte sa il schimbi) poti sa desfaci conductele injectoarelor si sa vezi ce se intampla cand dai la automat-daca vine motorina trebuie sa si porneasca.Poti sa ai ocazia sa nu porneasca (sa nu se amorseze) pana nu vei desface conductele.O alta solutie este cea cu spray-ul,dar ai grija,putin in admisia de aer,chiar daca va trece prin filtru,nu are importanta(sau are dar atunci cand il folosesti zilnic-nu e cazul tau).Daca nu vine motorina pe conducte...dar poate totusi vine. Referitor la tractare-si eu am pornit una care avea de toate dar...nu pornea-este ca o ultima solutie din punctul meu de vedere(nu inseamna ca am si dreptate) . Bafta!
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat