- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Defect : Se aude un cloncanit in spate de vreo 3 luni, pe ambele parti, la denivelari.
Incercari:
1) Scos tot din protbagaj (prima banuiala), nimic
2) Fost la un prieten "mecanic" : diagnostic bucsi sus la amortizor. Cumparat+schimbat = degeaba. (cele vechi intr-adevar erau uzate dar nu de-acolo cloncanea)
3) Fost la service cel mai "serios" din Ploiesti, urcat pe elevator : diagnostic -bucsi spate la roata. Cumparat+schimbat = degeaba. 😠 😠 😠
Concluzie :
Mecanicii tot "mecanici" raman... am pierdut ceva timp, ceva mai multi bani, si mai multi nervi pe chestia asta si am decis sa vad singur ce are.
Cum verific si eu ce cloncane ca ma exaspereaza?
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
ma gandesc sa nu fie toba de ex. si sa ai impresia ca se aude in ambele parti cand de fapt e doar intr-o parte. stiu pe cineva care a avea un trancanit ( acum ca e cloncanit sau altceva... ) la tigra si era de la o toba.
eventual cand o mai urci pe rampa te uiti si tu la tot ce ar putea sa joace.
de verificat bucsile, din cate am vazut, se face cu un levier, o surubelnita mai serioasa. tre sa te uiti si sa nu fie taiat cauciucul ala.
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
Aici pe forum spunea cineva ca e defect de fabricatie la prima serie de Vectre B, in sensul ca puntea spate nu e bine echilibrata si calibrata si nu mai stiu eu ce....
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Sambata o ridic sus, si inspectez pe-acolo. Daca are cineva vreo metoda ce anume sa verific si cum se face e rugat sa posteze aici
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
am remarcat ca daca e ud pe jos (zapada, plouat din plin) troncane mai putin... poate sa confirme cineva ?
Intr-adevar, in anotimpul umed/ploios nu se mai aude chiar atat de tare si de des, ceea ce ma duce cu gandul ca ar putea fi ceva de la niscai bucse....
Eu am verificat aproape toate piulitele de la puntea spate, dar pe cele de la bara stabilizatoare nu, o sa incerc si asta; la Vectra B, cablurile de la frana de mana ies chiar pe dedesuptul locului unde e prins manerul de la frana de mana, locul fiind chiar intre scaunele din fata, asa ca nu cred ca va merge solutia cu mansoanele cablurilor franei de mana.
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 300 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
Ce mi-a placut la el este indignarea cu care a observat ca galeria mea (de la toba intermediara pana la capat am galerie inox cu finala powerful) nu are toti suportii de prindere si mi-a zis ca imi rezolva si chestia asta. super.
Va spun rezultatul operatiunii cand scot masina.
P.S. - cica o practica de a scapa de cloncanitul bucselor este sa le stropesti cu o seringa cu ulei (tine pana se usuca) - smecherie folosita de samsarii de masini.
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
Da, corect, mai ales la cele fabricate inainte de revizia din septembrie-octombrie 1997; ce pacat ca n-am stiut asta cand mi-am cumparat masina 😠
a mea e fabricata in august 1997!
cristinic
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2005
- Mesaj Privat
Eu am o Vectra B 1.7TD si am aceeasi problema cu troncanitul aspate. Am schimbat initial bucsile de la bara stab si a mai disparut o parte din zgomot. Apoi bucsile de la bascule si iar a mai disparut zgomotul. Cel mai recent am schimbat amortizozarele, din pacate am pus Monroe Reflex/gaz, dar zgomotul a mamas.
Am ridicat masina pe elevator de nenumarate ori, nu ar mai fi nici un joc. Rulmentii nu troncane, ei huruie, am schimbat si eu unul (4,5 mil/ cam scump dar are si butucul).
Concluzia unor mecanici ar fi ca amortizoarele sunt de vina, pentru ca nu sunt facute pentru gropile noastre ci pentru stabilitate pe viraje- sa-mi pun pe ulei.
A pus vreunul dintre voi amortizoare pe ulei? Ce marca?
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Geometria poate avea un rol in distrugerea prematura a respectivelor bucsi,deci de preferat ,piese originale ,montate corect ....Apropos strangerea definitiva se face numai si numai in pozitia de lucru deci masina nesuspendata,protejate cu un strat de grafit, si obligatoriu verificate unghiurile dupa aceea.
In rest pentru ce performante are respectiva punte nu-i deloc nici grea nici scump de intretinut...conditia sa stim ce facem.
Astept si alte pareri,sau probleme legate de acest subiect.
- roadrunner79
- **
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
Aceeasi problema am intalnit-o la masina cumnatului meu (Vectra B). Troncanitul era produs de bucsile de la bara stabilizatoare. Se poate verifica destul de usor inainte de a da banii pe ele: se desfac bucsile si se pune un manson de cauciuc (eu l-am decupat dintr-o camera de bicicleta) intre bucsa si bara stabilizatoare, apoi se strange bucsa la loc. Daca zgomotul dispare inseamna ca de acolo provine.
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
uite aici.:
http://82.34.52.15/sytemsan...pensionBushes.htm
oricum, daca ajung sa desfac puntea spate, nu mai stau sa probez tot felul de improvizatii, ca apoi sa montez la loc doar sa vad daca ajuta. odata desfacauta suspenia, montez bucse noi si nu ma mai gandesc. nu sunt prea scumpe oricum.
- biker
- **
- 173 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
biker
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat