unchiu- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
asa... sa revenim... nu stiu cine ti-a spus, dar la astra G nu e nici o problema... la "G" in far exista niste sarme care prind becul si nu au nici o treaba cu soclul de care vorbesti tu la Zafira... Pur si simplu se scoate becul H7 + soclu si se inlocuieste cu cel de la instalatia de Xenon
Pune o poza cu farul, exact unde se infige becul H7 sa vad si eu cat de diferit e fata de Astra G
Pune o poza cu farul, exact unde se infige becul H7 sa vad si eu cat de diferit e fata de Astra G
unchiu- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
Maine pe lumina o sa fac niste poze si cu farul. La Zafira situatia e diferita. Intai montezi becul in soclu si apoi soclul in far. La sistemul cu sarme montezi soclul cand deja becul se afla in far. De Astra G mi-a spus cineva de la o firma care comercializeaza niste adaptoare... pe care le-am comandat dar nu se potrivesc desi ei sustineau ca sunt buna la BMW E39, Zafira si Astra G. Probabil daca pilesc putin din far o sa intre si respectivul adaptor dar nu vreau sa fac asta. Prefer sa stric soclul original pentru ca pot cumpara altul de la Opel la alti bani decat un far.
alex1978
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
auzi daca faci cum iti zic eu o sa fie bine ca eu vb in cunostinta de cauza eu am facut le am pe masina sunt belea ca turnate vin acolo.gauresti unde sunt papucii si bagi becurile xenon si soclul iti ramane la fel si sa nu bagi plastic topit sa bagi silicon pt ca daca se arde vreunul sa poti sa-l schimbi usor..sa sti ca la astra mea este la fel cum este si la zafira poate la modele mai vechi sunt cu cleme dar soclul este pus la modele noi de astra g si becul se baga in soclu si dupa in far asa e..numai bine
alex1978
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
unchiu- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
alex1978
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
unchiu- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
gabib77 a scris:asa... sa revenim... nu stiu cine ti-a spus, dar la astra G nu e nici o problema... la "G" in far exista niste sarme care prind becul si nu au nici o treaba cu soclul de care vorbesti tu la Zafira... Pur si simplu se scoate becul H7 + soclu si se inlocuieste cu cel de la instalatia de Xenon
Pune o poza cu farul, exact unde se infige becul H7 sa vad si eu cat de diferit e fata de Astra G
Pune o poza cu farul, exact unde se infige becul H7 sa vad si eu cat de diferit e fata de Astra G
iete poza
unchiu- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
unchiu- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
alex1978
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
nu tai nici un fir firele intra prin soclu si ca ai nevoie de papucii de la bec cum sa tai firele sa nu tai nimic
eu am si soclul vechi pe masina si in soclul vechi am bagat firele ca sa nu tai nici un fir ai inteles?deci un soclul in far cu becul xenox si firele in soclul vechi unde a fost becul halogen deci oricand daca se arde fac schimbarea okokok?
eu am si soclul vechi pe masina si in soclul vechi am bagat firele ca sa nu tai nici un fir ai inteles?deci un soclul in far cu becul xenox si firele in soclul vechi unde a fost becul halogen deci oricand daca se arde fac schimbarea okokok?
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
alex1978
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
unchiu- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Foarte buna poza Unchiule... Alex, cred ca nu ne intelegem... Acel soclu nu-l bagi intre becul de xenon si mufele incercuite de Unchiu' cu verde? Tot pe acel traseu nu vine si plasicul (sau mansonul) de cauciuc care acopera faza farul prin spate?
Eu stia ca asa am montat... montez becul de xenon la locul lui pe faza scurta, iar capatul celalalt incercuit cu verde merge infipt in balast (care nu prea ai unde sa-l pui (eu la astra g l-am montat sub grila de capota, spre interiorul farului unde sunt niste suruburi care sustin radiatorul... Apoi din balast, unde se infuge mufa cu galben din poza merge firele, iar papucii normali se infig in actualii papuci mama in care este infipt becul stock... Gresec undeva (eu asa tin minte ca mi-am montat instalatia de Xenon)...? Ai alta varianta?
Eu stia ca asa am montat... montez becul de xenon la locul lui pe faza scurta, iar capatul celalalt incercuit cu verde merge infipt in balast (care nu prea ai unde sa-l pui (eu la astra g l-am montat sub grila de capota, spre interiorul farului unde sunt niste suruburi care sustin radiatorul... Apoi din balast, unde se infuge mufa cu galben din poza merge firele, iar papucii normali se infig in actualii papuci mama in care este infipt becul stock... Gresec undeva (eu asa tin minte ca mi-am montat instalatia de Xenon)...? Ai alta varianta?
cla
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
Cei doi papuci tata incercuiti cu rosu se scot afara din garnitura de cauciuc(prin smulgere -ies f usor-)astfel mufa cu 2 conectori din dreapta jos(cu garnitura galbena)nu se mai foloseste.Conectorul de pe cablajul masinii se intoduce direct in modulul instalatiei-atentie la polaritatea +/-cand il mufezi pe modul.Garnitura de cauciuc incearca sa o indesi pur si simplu in soclul gaurit.Spor la treba (e f usor).
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
cla a scris:Cei doi papuci tata incercuiti cu rosu se scot afara din garnitura de cauciuc(prin smulgere -ies f usor-)astfel mufa cu 2 conectori din dreapta jos(cu garnitura galbena)nu se mai foloseste.Conectorul de pe cablajul masinii se intoduce direct in modulul instalatiei-atentie la polaritatea +/-cand il mufezi pe modul.Garnitura de cauciuc incearca sa o indesi pur si simplu in soclul gaurit.Spor la treba (e f usor).
E buna si varinata ta, dar daca se arde balastul sau un bec de xenon se strica ce faci...? ramai fara lumina pana vei cumpara altu'? Varianta prezentata de mine mai sus (in care e bine sa folosesti si cei 2 papuci legati prin fir de mufa cu galben) e buna in cazul in care vrei sa ajugi pana la destinatia cu lumina pe masina, adica poti monta inapoi becul stock H7... pur si simplu lasi instalatia de xenon acolo, doar ca scoti papucii si ii infigi inapoi in soclu original de rezerva cu bec H7 in capat...
unchiu- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
Salut... multam de sfaturi.
Pentru mine e destul de clar acum. Trebuie facuti pasii astia (pt Zafira si unde o mai fi cazul):
1. Pentru siguranta si pentru revenirea rapida in caz de urgenta la halogen se mai achizitioneaza doua socluri originale de la Opel pe care le voi numi socluri "cumparate".
2. Soclul "original" ramane pe instalatia masinii.
3. Soclul "cumparat" trebuie gaurit in zona in care se afla papucii mama (vezi poza primul post) pentru a putea incapea prin el fundul becului xenon si firele cu mufele de alimentare ale becului xenon.
4. Se elimina (prin smulgere) din garnitura de cauciuc perechea de fire negru rosu. Va ramane becul cu firele lui negre trecute prin garnitura de cauciuc.
5. Se introduc in soclu firele (cu mufele incercuite cu verde) + garnitura (inghesuita cum spunea cla) + bec xenon.
6. Se monteaza soclul "cumparat" cu xenon cu tot in far.
7. Se monteaza balasturile pe caroserie tinand cont de lungimea firelor.
8. Se cupleaza la balast firele becului xenon.
9. Se cupeaza alimentarea balastului (fire negru rosu + mufa cu galben din stanga) la balast.
10. Se cupleaza firele negru si rosu in soclul "original" tinand cont de polaritate (rosu pentru PLUS) dupa ce s-a masurat in prealabil polaritatea la papucii soclului (cu multimetrul aprinzand farul sau identificand care din papuci e comun cu caroseria - ala va fi MINUS - fir negru).
11. Se face proba.
12. Se sare in sus de bucurie.
Daca e cazul sa revenim la halogen.... tragi afara firele rosu negru, scoti soclul cu xenonul, montezi un bec halogen in cel "original" si il introduci in far.
Pentru mine e destul de clar acum. Trebuie facuti pasii astia (pt Zafira si unde o mai fi cazul):
1. Pentru siguranta si pentru revenirea rapida in caz de urgenta la halogen se mai achizitioneaza doua socluri originale de la Opel pe care le voi numi socluri "cumparate".
2. Soclul "original" ramane pe instalatia masinii.
3. Soclul "cumparat" trebuie gaurit in zona in care se afla papucii mama (vezi poza primul post) pentru a putea incapea prin el fundul becului xenon si firele cu mufele de alimentare ale becului xenon.
4. Se elimina (prin smulgere) din garnitura de cauciuc perechea de fire negru rosu. Va ramane becul cu firele lui negre trecute prin garnitura de cauciuc.
5. Se introduc in soclu firele (cu mufele incercuite cu verde) + garnitura (inghesuita cum spunea cla) + bec xenon.
6. Se monteaza soclul "cumparat" cu xenon cu tot in far.
7. Se monteaza balasturile pe caroserie tinand cont de lungimea firelor.
8. Se cupleaza la balast firele becului xenon.
9. Se cupeaza alimentarea balastului (fire negru rosu + mufa cu galben din stanga) la balast.
10. Se cupleaza firele negru si rosu in soclul "original" tinand cont de polaritate (rosu pentru PLUS) dupa ce s-a masurat in prealabil polaritatea la papucii soclului (cu multimetrul aprinzand farul sau identificand care din papuci e comun cu caroseria - ala va fi MINUS - fir negru).
11. Se face proba.
12. Se sare in sus de bucurie.
Daca e cazul sa revenim la halogen.... tragi afara firele rosu negru, scoti soclul cu xenonul, montezi un bec halogen in cel "original" si il introduci in far.
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat