- dobra ciprian
- OP
- 7 mesaje
- din 24 Jul 2007
- Corsa 1998 x 10 xe
- Bucuresti
dobra ciprian
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 x 10 xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Te rog nu mai scrie cu majuscule, aici pe forum asta se traduce cu tipat...
X10XE seamana foarte bine cu Z10XE, aceasi distributie cu lant, 2 axe came, acelasi EGR, diferente la throttle body.
Curata debitmetru (citeste atent la Agila), curata EGR posibil gripat (la Agila ai) si throttle body (Agila si Corsa)
Citeste si despre distributie, ai la amindoua sectiunile ....
Baga si tu nasul la toba si vezi cum miroase fumul ala, poate ne spui mai multe.
Alt sfat, citeste tot ce s-a scris la Agila si Corsa, vei gasi multeeeee !
X10XE seamana foarte bine cu Z10XE, aceasi distributie cu lant, 2 axe came, acelasi EGR, diferente la throttle body.
Curata debitmetru (citeste atent la Agila), curata EGR posibil gripat (la Agila ai) si throttle body (Agila si Corsa)
Citeste si despre distributie, ai la amindoua sectiunile ....
Baga si tu nasul la toba si vezi cum miroase fumul ala, poate ne spui mai multe.
Alt sfat, citeste tot ce s-a scris la Agila si Corsa, vei gasi multeeeee !
- dobra ciprian
- OP
- 7 mesaje
- din 24 Jul 2007
- Corsa 1998 x 10 xe
- Bucuresti
dobra ciprian
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 x 10 xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dobra ciprian
- OP
- 7 mesaje
- din 24 Jul 2007
- Corsa 1998 x 10 xe
- Bucuresti
dobra ciprian
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 x 10 xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
balerinul
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea ! s-a dus vestea despre forumul asta pana in America , cel putin eu acolo eram cand am aflat de voi, mai ales de Cuciureanu...Am intrat am citit , mia placut , si mi-am spus ca voi Moderatorii chiar va luati in serios rolul, si m-am decis sa va cer ajutorul...pt. ca de mecanici m-am saturat. Am un corsa motor x12xe , an 2000 , si de vreo luna jumate , la plecarile de pe loc ,da in nas , daca apas brusc acceleratia , se balbaie cateva secunde bune pana sa se tureze, iar la deplasari cu viteza mai mare , se aprinde martorul cu motorul , la interval de cateva secunde , iau piciorul de pe acceleratie se stinge , apas acceleratia se aprinde din nou, problema este ca ii taie si din putere motorului , si m-a lasat de multe ori in depasiri ....nu mai spun senzatiile traite de pasagerul din dreapta , adica nevastamea... consumul nu l-am facut dar dupa cat de tare miroase a benzina, cred ca e mare. Am fosta la service l-am bagat pe tester , singura eroare aparuta afost sonda LAMBDA 1 (banc 1, senzor 1) , ok. hai sa o schimbam, procedat , schimbat, motorul se comporta la fel, am dat jos debitmetru aer cum am vazut in poze la Cuciurenu , curatat cu electrocontact cleaner , suflat... nimic (cand spun asta ma refer la faptul ca o accelerez brusc si motorul incepe sa dea rateuri , si nu vrea sa se tureze) . Demontat EGR, cum am vazut pe forum, arata curatel dar l-am luat si eu cu periuta si WD40 , asi l-am descantat , nu m-am priceput sa-l testez, cu baterii, si ce mai era pe acolo. Body trotle, curatat clapeta , interior, in schimb nu am putut sa vad ce era in senzorul de la clapeta de acceleratie era capsulat, . Ce ar trebui sa mai verific ,nu mai stiu daca sa mai incerc la un service, sau sa o mai iau eu pe bajbaite. Nu stiu care e treba cu elctrovalvele pozitionate pe aer. Astept si eu un sfat mai competent
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dobra ciprian
- OP
- 7 mesaje
- din 24 Jul 2007
- Corsa 1998 x 10 xe
- Bucuresti
dobra ciprian
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 x 10 xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dobra ciprian
- OP
- 7 mesaje
- din 24 Jul 2007
- Corsa 1998 x 10 xe
- Bucuresti
dobra ciprian
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 x 10 xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
jamesx
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
Salutare! Am o problema cu Corsa mea, motor 1,0 X10XE. In momentul cand accelerez masina in loc sa aiba viteza are un fel de gatuire, parca se opreste si nu trage. Culmea, daca ridic piciorul mai incet de pe ambreiaj parca nu se mai gatuie asa tare. Nu stiu de la ce poate fi si orice sugestie tehnica legata de asa ceva ar fi binevenita. Multumesc!
- sam_mntn
- **
- 317 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Corsa 1996 C12NZ
- Bucuresti
sam_mntn
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
Eu am corsa b de 1.2, si patesc lafel daca motorul nu este incalzit bine. Ceea ce este oarecum normal. De asemenea, am remarcat ca daca merg incet cu ea mult timp (zile) se obisnuieste sa fie lenesa, si sa faca ceea ce iti face si tie. In momentul in care o alerg putin, isi revine.
Nu iti recomand sa o alergi, pt ca nu este logic sa-i recomand asa ceva nimanui, dar fiind iarna, ai putea verifica bujiile sa nu fie murdare, sau eventual, ca sa fii sigur ca functioneaza cum trebuie, sa le schimbi, cu tot cu fise. Nu ar trebui sa dureze/coste foarte mult avand in vedere ca sunt doar 3
Nu iti recomand sa o alergi, pt ca nu este logic sa-i recomand asa ceva nimanui, dar fiind iarna, ai putea verifica bujiile sa nu fie murdare, sau eventual, ca sa fii sigur ca functioneaza cum trebuie, sa le schimbi, cu tot cu fise. Nu ar trebui sa dureze/coste foarte mult avand in vedere ca sunt doar 3
jamesx
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
jamesx
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
CAUTARE pe cuvinte cheie :
https://www.clubopel.com/vie...throttle+curatare
https://www.clubopel.com/vie...throttle+curatare
https://www.clubopel.com/vie...=throttle+curatat
exact un throttle ca al tau nu am gasit, poate faci cu poze si un mic tutorial
https://www.clubopel.com/vie...light=egr+curatat
https://www.clubopel.com/vie...light=egr+curatat
https://www.clubopel.com/vie...light=egr+curatat
mai cauta si tu...
https://www.clubopel.com/vie...throttle+curatare
https://www.clubopel.com/vie...throttle+curatare
https://www.clubopel.com/vie...=throttle+curatat
exact un throttle ca al tau nu am gasit, poate faci cu poze si un mic tutorial
https://www.clubopel.com/vie...light=egr+curatat
https://www.clubopel.com/vie...light=egr+curatat
https://www.clubopel.com/vie...light=egr+curatat
mai cauta si tu...
kla87
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alba
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
Si eu am o problema de genul tau,am fost la un service care mi-a curatat EGR si la fel face.m-am intors la service si ai spun tipului problema la care imi zice ca trebuie sa faca o spalare la bujii,binenteles ca dupa acea spalare face la fel doar ca am ramas cu banii dati.la mine face aceasi gatuire la 800-1200rpm,luni o sa merg din nou la service si o sa revin cu detalii daca aflu ceva.
- adexpert_com
- **
- 187 mesaje
- din 06 Nov 2007
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
adexpert_com
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
kla87 aici vorbim de Corsa B cu X10XE si tu ai C cu Z10XE. Motoarele seamana doar putin !
De la 800 (ralanti) si cam 1200 motorul trepideaza putin si este normal.
Daca trepideaza excesiv si tacane tachetii ai de schimbat distributia. Distibutia este pe lant si intinzatorul este mecanic (arc) dar si hidraulic folosind presiunea uleiului. Deci daca ai presiune ulei scazuta se verifica regulator si/sau cuzineti dar in primul rind calitatea si viscozitatea uleiului.
De la 800 (ralanti) si cam 1200 motorul trepideaza putin si este normal.
Daca trepideaza excesiv si tacane tachetii ai de schimbat distributia. Distibutia este pe lant si intinzatorul este mecanic (arc) dar si hidraulic folosind presiunea uleiului. Deci daca ai presiune ulei scazuta se verifica regulator si/sau cuzineti dar in primul rind calitatea si viscozitatea uleiului.
jamesx
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
- BloodRayne
- *
- 5 mesaje
- din 28 Apr 2008
- Corsa 1994 C14NZ
- Alba
BloodRayne
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2008
- Mesaj Privat