Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • dobra ciprian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1998 x 10 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Mirosul acelui fum alb nu este nici de ulei nici de benzina!este un miros ciudat,ce pot sa spun ca este intepator la nas!mc pt sfat si o sa ma mai documentez sa vad cam ce ar putea sa fie!
Sad


Ultima modificare făcută de dobra ciprian la Mie 01 Aug, 2007 4:01 pm
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Te rog nu mai scrie cu majuscule, aici pe forum asta se traduce cu tipat...

X10XE seamana foarte bine cu Z10XE, aceasi distributie cu lant, 2 axe came, acelasi EGR, diferente la throttle body.
Curata debitmetru (citeste atent la Agila), curata EGR posibil gripat (la Agila ai) si throttle body (Agila si Corsa)
Citeste si despre distributie, ai la amindoua sectiunile ....
Baga si tu nasul la toba si vezi cum miroase fumul ala, poate ne spui mai multe.
Alt sfat, citeste tot ce s-a scris la Agila si Corsa, vei gasi multeeeee !
  • dobra ciprian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1998 x 10 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
a ce am uitat sa-ti mai spun:la opririle la semafor sau la pornirile calde ale motorului relantiul scade f mult pe undeva pe la 500 rpm,dupa care in circa 5-10 sec isi revine!nu stiou ce sa mai fac ca aceasta masina mi-a rupt capul de nervi!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Parca am scris ce ai de facut, crezi ca daca ii pui benzina si mai schimbi uleiul este suficient sa functioneze in parametri ?
  • dobra ciprian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1998 x 10 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ok mc mult pt sfat si o sa ma apuc de treaba in weekend!mc inca o data!
  • balerinul

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea ! s-a dus vestea despre forumul asta pana in America , cel putin eu acolo eram cand am aflat de voi, mai ales de Cuciureanu...Am intrat am citit , mia placut , si mi-am spus ca voi Moderatorii chiar va luati in serios rolul, si m-am decis sa va cer ajutorul...pt. ca de mecanici m-am saturat. Am un corsa motor x12xe , an 2000 , si de vreo luna jumate , la plecarile de pe loc ,da in nas , daca apas brusc acceleratia , se balbaie cateva secunde bune pana sa se tureze, iar la deplasari cu viteza mai mare , se aprinde martorul cu motorul , la interval de cateva secunde , iau piciorul de pe acceleratie se stinge , apas acceleratia se aprinde din nou, problema este ca ii taie si din putere motorului , si m-a lasat de multe ori in depasiri ....nu mai spun senzatiile traite de pasagerul din dreapta , adica nevastamea... consumul nu l-am facut dar dupa cat de tare miroase a benzina, cred ca e mare. Am fosta la service l-am bagat pe tester , singura eroare aparuta afost sonda LAMBDA 1 (banc 1, senzor 1) , ok. hai sa o schimbam, procedat , schimbat, motorul se comporta la fel, am dat jos debitmetru aer cum am vazut in poze la Cuciurenu , curatat cu electrocontact cleaner , suflat... nimic (cand spun asta ma refer la faptul ca o accelerez brusc si motorul incepe sa dea rateuri , si nu vrea sa se tureze) . Demontat EGR, cum am vazut pe forum, arata curatel dar l-am luat si eu cu periuta si WD40 , asi l-am descantat , nu m-am priceput sa-l testez, cu baterii, si ce mai era pe acolo. Body trotle, curatat clapeta , interior, in schimb nu am putut sa vad ce era in senzorul de la clapeta de acceleratie era capsulat, . Ce ar trebui sa mai verific ,nu mai stiu daca sa mai incerc la un service, sau sa o mai iau eu pe bajbaite. Nu stiu care e treba cu elctrovalvele pozitionate pe aer. Astept si eu un sfat mai competent Exclamation Question

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa faci un test mai amanuntit sa verifici valorile pt fiecare parametru in parte si sa il compari cu valorile normale. Cred ca ar trebui sa verifici nitel si distributia deoarece mai are cineva probleme de astea pe o corsa si in iasi si se pare ca e de la distributie.
  • dobra ciprian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1998 x 10 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Va rog impresii si probleme tehnice dc aveti! Hai sa vedem dc avem probleme,ce putem sa facem....etc!
  • dobra ciprian

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1998 x 10 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Bai oameni buni cat de prosti pot fi unii!?azi noapte masina mea era in parcarea din fata blocului si vine vecina mea cu un megan si in loc sa parcheze pe locul ei parcheaza in masina mea!mi-a spart toata fata,aripa stanga,usa soferului!nu am cuvinte!e de belea!
  • jamesx

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salutare! Am o problema cu Corsa mea, motor 1,0 X10XE. In momentul cand accelerez masina in loc sa aiba viteza are un fel de gatuire, parca se opreste si nu trage. Culmea, daca ridic piciorul mai incet de pe ambreiaj parca nu se mai gatuie asa tare. Nu stiu de la ce poate fi si orice sugestie tehnica legata de asa ceva ar fi binevenita. Multumesc!
  • sam_mntn

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu am corsa b de 1.2, si patesc lafel daca motorul nu este incalzit bine. Ceea ce este oarecum normal. De asemenea, am remarcat ca daca merg incet cu ea mult timp (zile) se obisnuieste sa fie lenesa, si sa faca ceea ce iti face si tie. In momentul in care o alerg putin, isi revine.
Nu iti recomand sa o alergi, pt ca nu este logic sa-i recomand asa ceva nimanui, dar fiind iarna, ai putea verifica bujiile sa nu fie murdare, sau eventual, ca sa fii sigur ca functioneaza cum trebuie, sa le schimbi, cu tot cu fise. Nu ar trebui sa dureze/coste foarte mult avand in vedere ca sunt doar 3 Wink
  • jamesx

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Da o sa schimb bujiile sa vad daca face la fel. Stiu ca motorul de 1,0 trebuie turat mai mult dar totusi e anormal sa aiba gatuirea asta. Ma gandesc ca poate fi si de la baterie care e de doar 36 Ah si sa o schimb cu una mai mare. Multumesc pentru raspuns!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se curata throttle body si egr.
  • jamesx

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Se curata throttle body si egr.

Salut! Poti detalia despre curatare?Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
CAUTARE pe cuvinte cheie :
https://www.clubopel.com/vie...throttle+curatare
https://www.clubopel.com/vie...throttle+curatare
https://www.clubopel.com/vie...=throttle+curatat
exact un throttle ca al tau nu am gasit, poate faci cu poze si un mic tutorial

https://www.clubopel.com/vie...light=egr+curatat
https://www.clubopel.com/vie...light=egr+curatat
https://www.clubopel.com/vie...light=egr+curatat

mai cauta si tu...
  • kla87

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am o problema de genul tau,am fost la un service care mi-a curatat EGR si la fel face.m-am intors la service si ai spun tipului problema la care imi zice ca trebuie sa faca o spalare la bujii,binenteles ca dupa acea spalare face la fel doar ca am ramas cu banii dati.la mine face aceasi gatuire la 800-1200rpm,luni o sa merg din nou la service si o sa revin cu detalii daca aflu ceva.
  • adexpert_com

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2007

  • Mesaj Privat
n-ai mai aflat nimic?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
kla87 aici vorbim de Corsa B cu X10XE si tu ai C cu Z10XE. Motoarele seamana doar putin !
De la 800 (ralanti) si cam 1200 motorul trepideaza putin si este normal.
Daca trepideaza excesiv si tacane tachetii ai de schimbat distributia. Distibutia este pe lant si intinzatorul este mecanic (arc) dar si hidraulic folosind presiunea uleiului. Deci daca ai presiune ulei scazuta se verifica regulator si/sau cuzineti dar in primul rind calitatea si viscozitatea uleiului.
  • jamesx

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi lui dancuciureanu! Am curatat valva egr, schimbat bujiile si debitmetrul. Acum trage altfel motorul si nu mai are gatuirea aia la viteza I si II-a.
  • BloodRayne

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2008

  • Mesaj Privat
nici a mea nu e prea sprintena cat ca ii motoru de 1.4 dar am jenti pe 15 sa fie de la ele
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR