adi_pet
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2005
- Mesaj Privat
am si eu niste probleme cu masina din subiect...poate ma puteti ajuta.
Prima oara au aparut asta vara.Veneam pe o ploaie torentiala acasa cand s-a aprins " check engine" si a inceput sa nu mai traga.Am zis ca ma uit a doua zi la ea, dar a doua zi..surprza...becul nu s-a mai aprins si masina a mers perfect. Pana saptamana trecuta...cand acelsi lucru s-a intamplat , la un drum mai lung , tot pe ploaie.
Simptome:
- check engine aprins tot timpul
- masina nu trage daca accelerez brusc...din contra, decelereaza
- daca apas acceleratia progresiv , pot merge in fff bune conditii cu ea
- turatia la relanti variaza f mult...in sus..ajunge pana la 2000 .
Ce parere aveti?
Multam anticipat
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
adi_pet
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2005
- Mesaj Privat
am citit codul cu agrafa...si este 22 " Throttle Potentiometer Sensor (TPS) Low voltage "
acum , habar nu am unde e situat potentiometrul asta...banuiesc ca pe undeva pe langa clapeta de acceleratie.
Are cineva o idee dupa ce sa ma uit mai exact???
Specific, ca nu vreau sa merg in nici un service..prefer sa o fac eu , cu manutzele astea doua 😊
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
adi_pet
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2005
- Mesaj Privat
ok ...merci mult..l-am localizat unde este, il localizasem si inainte dar nu eram sigur de asta am intrebat.
da-mi numarul celor de pe Mihai Bravu te rog..
adi_pet
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2005
- Mesaj Privat
multam....iti dai seama ca asta vreau sa fac inainte de a-l cumpara..
aparat de masura nu am acum...dar o sa il dau jos si il curat cu wd40..
o sa revin cu precizari despre cum a decurs problema
Ups' asa'i cind esti pe fuga ...
Senzorul TPS e de obicei capsulat total mare lucru n'ai ce sa faci ...
Poti doar sa incerci sa'i bagi cu seringa wd40 pe linga ax dar si acolo are citeva inele de etansare din cauciuc . Dar daca s'a facut shantz in traseul rezistiv sau/si axul cursorului are joc din cauza uzurilor atunci chiar trebuie sa cumperi alt TPS
daca as fi avut probleme cu sonda lamba, ar fi trebuit sa creasca consumul semnificativ..insa , in acest moment este nemodificat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Senzorul TPS e de obicei capsulat total mare lucru n'ai ce sa faci ... 😢
Poti doar sa incerci sa'i bagi cu seringa wd40 pe linga ax dar si acolo are citeva inele de etansare din cauciuc . Dar daca s'a facut shantz in traseul rezistiv sau/si axul cursorului are joc din cauza uzurilor atunci chiar trebuie sa cumperi alt TPS .
adi_pet
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2005
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
adi_pet
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2005
- Mesaj Privat
n-am noroc...ieri a mers super bine masina...cu contactul ala suparat....Azi dimineata am pornit=o, iar s-a aprins check engine, iar s-a turat pana in 1500-2000 la relanti...am venit cu ea la servici...acelasi cod de eroare cu 22 pt low voltage on tps.....deci, cred ca pana la urma tre sa il skimb. O sa ii mai fac o curatare mai incolo putin si vad ce se mai intampla.
umbra
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vick
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 c16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
- xmary
- **
- 360 mesaje
- din 15 Jan 2008
- Vectra 2001
- Bucuresti
xmary
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vick nu dureaza mult si se poate. De 50lei isi cumpara bujii sau ce vrea el. Atita timp cit nu esti sigur ca TPS este defect mai bine il desfaci, gasesti ca intruadevar este el vinovat, cumperi ca sa il ai in caz de ceva.
Idea este sa cumperi numai daca sigur este defect, altfel cheltui o groaza de bani si incepi sa te enervezi.