Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
mrobert
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2007
- Mesaj Privat
Paul ypw
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut, aceeasi problema am intalnit-o si eu la tigrutza mea. A aparut problema dupa ce am schimbat bujiile si filtrul de benzina.
Cred ca problema e din cauza noilor bujii (cele pe care le-am dat jos de pe masina aveau in capul bujiilor 4 capete, iar cele noi au doar 2) as ruga pe cineva care se pricepe sau a avut aceeasi problema sa-mi spuna ce este de vina, bujiile sau filtrul de benzina?
Merci anticipat, Paul
Cred ca problema e din cauza noilor bujii (cele pe care le-am dat jos de pe masina aveau in capul bujiilor 4 capete, iar cele noi au doar 2) as ruga pe cineva care se pricepe sau a avut aceeasi problema sa-mi spuna ce este de vina, bujiile sau filtrul de benzina?
Merci anticipat, Paul
mrobert
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Deci, in primul rand motoarele de pe Opel Tigra A nu au debitmetru ci doar un senzor ce citeste temperatura aerului care intra in motor .
In al 2-lea rand, alimentarea se taie undeva la 6500rpm, testat de mine si pe autostrada si pe dinamometru(dyno) .
@Paul : eu cand am schimbat bujiile, am constat ca nici una nu era la fel cu cealalta, adica aveam 3 bujii cu 2 electrozi(2 capete) si una cu unul singur, cu toate astea alimentarea cu benzina tot la 6500rpm o taia . Nu mai stiu codul bujiilor noi care le-am pus, insa pot sa-ti spun ca erau NGK si m-au costat 60ron toate 4.
Ce bujii ai cumparat?! Sigur ai cumparat ceea ce trebuie, adica pentru motorul cu care este echipata masina ta. O sa caut si eu prin autodata sa vad ce distanta trebuie sa aiba bujiile intre electrozi .
Filtrul de aer l-ai schimbat?
Detaliaza problema care spui ca a aparut .
In al 2-lea rand, alimentarea se taie undeva la 6500rpm, testat de mine si pe autostrada si pe dinamometru(dyno) .
@Paul : eu cand am schimbat bujiile, am constat ca nici una nu era la fel cu cealalta, adica aveam 3 bujii cu 2 electrozi(2 capete) si una cu unul singur, cu toate astea alimentarea cu benzina tot la 6500rpm o taia . Nu mai stiu codul bujiilor noi care le-am pus, insa pot sa-ti spun ca erau NGK si m-au costat 60ron toate 4.
Ce bujii ai cumparat?! Sigur ai cumparat ceea ce trebuie, adica pentru motorul cu care este echipata masina ta. O sa caut si eu prin autodata sa vad ce distanta trebuie sa aiba bujiile intre electrozi .
Filtrul de aer l-ai schimbat?
Detaliaza problema care spui ca a aparut .
Paul ypw
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Motivul pt care am schimbat filtrul de benzina si bujiile este ca in momentul in care calcam acceleratia brusc dadea senzatia ca se ineaca, parea ca nu-i vine destula benzina (atat in stationare cat si in sarcina). Am fost la service cu ea credeam ca sunt injectoarele infundate. Tipul de la service e prieten cu mine si mi-a spus ca ar fi bine sa schimbam filtrul de benzina si bujiile. Le-am schimbat si acum nu se mai inceaca, dar la 5000 imi ia benzina Diferenta intre bujiile de pe masina si cele noi le-am spus mai sus. Filtrul de aer il schimb la fiecare schimb de ulei, filtru de ulei (10.000 KM).
Bujiile pe care le-am schimbat m-au costat in jur de 100 lei toate patru.
Bujiile pe care le-am schimbat m-au costat in jur de 100 lei toate patru.
gabby1984
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
@dy_best
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Martin a scris:E normal sa imi taie benzina la nici 5000 rpm ? si in sarcina si pe liber ... daca nu e normal de la ce ar putea fi ?
aaa si daca imi sta aprins becul cu simbolul unui injector ?
aaa si daca imi sta aprins becul cu simbolul unui injector ?
Problema care o ai e de la senzoru detonator care nu mai lucreaza.Uitate sa nu fie firu intrerupt.GARANTEZ ca de acolo e.
- Costin Marculescu
- *
- 21 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1997 16/16v
- Bucuresti
Costin Marculescu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1997 16/16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
Paul ypw
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
@dy_best
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Nu stiu sa iti zic exact unde se afla pentru ca nu am fost eu cu masina la service.Dar din cate am inteles este undeva pe centru in parte din spate a motorului.(La tigra lu fratimiu ii taia benzina cam la 5200 si pe loc si in sarcina spre deosebire de a mea care taie cam la 6600)si el avea martoru de la motor aprins pana sa reconecteze firele.Deci ori sunt firele intrerupte pe undeva ori e dus senzoru.