Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • broschi2002

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Azi am remarcat ca pe peretii vasului de expansiune au aparut mici cantitati de spuma cenusie, si totodata intr-un interval de 2 luni o scazut nivelul vasului si am completat cam 1 litru, Credeti ca e vreo problema, sa ma ingrijorez ?
Skip ads

  • Gaby

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Te-ai uitat daca ai vreo urma sub masina?
La mine era o pata mica in stanga radiatorului, in dreptul unui robinet de golire, care nu era bine strans.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Idea tine sub observatie si uleiul: nivel, spuma, etc.
  • broschi2002

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2005

  • Mesaj Privat
M-am uitat, nu am pata sub masina, nu se vede nimic umed , deasemenea nivelul uleiului este acelasi din februarie can am luat masina, singurul lucru ce l-am facut a fost in februarie sa pun antigel, din pacate alt model decat cel roz de opel, am pus prelix
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
capacul de la vas e strans bine?
  • Gaby

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
broschi2002 a scris: ... alt model decat cel roz de opel, am pus prelix


Nu-i bai, si eu am completat cu altceva, luat de la Shell ...
Verifica colierele, furtunele si capacul, sa fie bine strans, cu a spus io.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
in mod normal nu se amesteca cele 2 tipuri de antigel (roz si verde).
  • 21-Lancer

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2005

  • Mesaj Privat
De obicei, acesta e unul dintre simptomele degradarii garniturii de chiulasa.
Nu ai observat cumva, inaintea constatarii prezentei urmelor cenusii in vasul de expansiune, daca motorul a tins sa se supraincalzeasca la un rulaj cu viteza mica (urban) in genere?
Fenomenul (ulei in apa) apare in cazul in care ventilatorul e cuplat in retea mai tarziu, ceea ce duce la "puscarea" garniturii de chiulasa prin ardere usoara. In momentul in care apare si reversul (apa in ulei) problema e deja foarte grava si necesita atentie imediata.
Am avut aceeasi problema si am schimbat garnitura de chiulasa (am pus una de cota 1) si prezoanele. La vechea garnitura se observa, intr-adevar, o urma de arsura intr-o zona mai delicata (f. ingusta) a unei laturi.

Daca depunerea din vas nu are un usor aspect de spuma ci apare doar ca un sediment, problema tine de antigelul care l-ai pus si care oxideaza aluminiul.

In ceea ce priveste capacul vasului de expansiune - asta deoarece a adus cineva vorba despre el mai sus. Nu trebuie strans deloc as zice, doar atat cat sa stea pe vas, sa nu se desfileteze singur. Asta deoarece, in primul rand, tararea supapelor de suprapresiune din interiorul capacelor de la Opel e facuta din topor (nu o sa vezi niciodata supapa care sa tina relativ constanta suprapresiunea de 1 bar necesara evitarii cavitatiei pompei), iar in al doilea rand, acestea se degradeaza foarte rapid in timp si risti sa prajesti motorul datorita suprapresiunii din instalatie (furtune "beton", pompa functionand in cavitatie).

Cam asta ar fi. Multa bafta!
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
la mine, daca nu strang capacul incepe sa-mi scoata apa din circuit dupa ce merg prin oras, in aglomeratie. mai mult, dupa ce scoate destul lichid, incepe sa-mi sara temperatura peste 90, adica ajunge la 95-100. daca merge 3-4 zile asa prin oras raman fara lichid in borcan...

daca e strans, nu pierde deloc lichid si nici nu trece de 90-95, iar termocupla pleaca normal, tot pe la 90.

oricum, o sa ma uit si eu la lichid, sa vad cum se prezinta.

singura problema ar fi ca nu mai pot sa deschid capota Very Happy Very Happy cred ca am deranjat manerul ala de care se trage de la locul lui.
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
vezi topicul meu cu garnitura chiuloasa vectra c
ce masina ai?
am avut ulei in apa, si nu era garnitura, era termoflotul, un radiator de racire aluleiului
  • broschi2002

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Multam fain de sfaturi, nu cred ca e garnitura, la orice temperatura exterioara si la trafic greu de oras apa la motor nu urca mai mult de 90-95 ,
oricum o sa spal instalatia si o sa vad daca mai apare spuma,
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR