- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Scurt istoric :
Z10XE trebuie schimbata distributia, masina merge bine dar tacane. Merge omul la reprezentanta Opel cu lista de piese in mina, aia evident ca erau pe alta planeta, dupa scandal ca nu le primeau etc...masina e gata. La pornire hop P0340 (camshaft) ! Pleca omul nervos si aia intre timp "rezolva", era murdar senzorul !?
Ia masina si constata ca nu trage deloc, parca i-au luat aia ceva caluti in service, bec in bord nu are !
Din momentul asta iar scandal dar nu ai cu cine, aia atita pot atita fac ! Cine dracu ii acrediteaza nu stiu, oricum sunt mult mai dobitoci decit Cold Paltin.
Proprietarul se pricepe la masini dar a mers pe idea ca nu am facut la astea nimic nu ma bag, sa faca cine stie !
Telefonic incepem diagnoza si constatarea e ca distributia e aiurea pusa ! Surubul care se scoate de se baga KM de blocare vibrochen neatins, axe came nealiniate, disc fante aiurea si el (dar cod P0340 nu are !).
Se doteaza cu interfata si trusa KM ptr. reglat distributia (neterminatii de la reprezentanta Opel nici macar nu au asa ceva!) si se pune la treaba.
Dupa ce distibutia este reglata si pusa la punct profesional exact cum scrie in TIS motorul si-a mai revenit la viata dar problema : apare P0340 !
Senzor exclus, cablaje/fire/tensiuni verificate !
Deci cu distributie aiurea nu avea cod si acum cind totul este ok el apare. Evident ca ECU intra pe map avarie si avans electronic nu are.
INTREBARE :
Se poate ca aia sa fi rescris soft si ECU sa fi invatat pozitie came aiurea ? (asta ca sa scape de P0340)
A folosit cineva la programul lui Sanders kwp2000 functia ECU RESET ? Eu nu am dat click pe el niciodata, se poate pune astfel ECU la valori de fabrica ?
Hai ceva idei ca am rupt la telefon, amindoi suntem blocati, Sa nu imi spune-ti sa mearga la imbecilii aia sa rescrie soft, sa-i actioneze in judecata ca el acolo nu vrea sa mai puna piciorul !
Z10XE trebuie schimbata distributia, masina merge bine dar tacane. Merge omul la reprezentanta Opel cu lista de piese in mina, aia evident ca erau pe alta planeta, dupa scandal ca nu le primeau etc...masina e gata. La pornire hop P0340 (camshaft) ! Pleca omul nervos si aia intre timp "rezolva", era murdar senzorul !?
Ia masina si constata ca nu trage deloc, parca i-au luat aia ceva caluti in service, bec in bord nu are !
Din momentul asta iar scandal dar nu ai cu cine, aia atita pot atita fac ! Cine dracu ii acrediteaza nu stiu, oricum sunt mult mai dobitoci decit Cold Paltin.
Proprietarul se pricepe la masini dar a mers pe idea ca nu am facut la astea nimic nu ma bag, sa faca cine stie !
Telefonic incepem diagnoza si constatarea e ca distributia e aiurea pusa ! Surubul care se scoate de se baga KM de blocare vibrochen neatins, axe came nealiniate, disc fante aiurea si el (dar cod P0340 nu are !).
Se doteaza cu interfata si trusa KM ptr. reglat distributia (neterminatii de la reprezentanta Opel nici macar nu au asa ceva!) si se pune la treaba.
Dupa ce distibutia este reglata si pusa la punct profesional exact cum scrie in TIS motorul si-a mai revenit la viata dar problema : apare P0340 !
Senzor exclus, cablaje/fire/tensiuni verificate !
Deci cu distributie aiurea nu avea cod si acum cind totul este ok el apare. Evident ca ECU intra pe map avarie si avans electronic nu are.
INTREBARE :
Se poate ca aia sa fi rescris soft si ECU sa fi invatat pozitie came aiurea ? (asta ca sa scape de P0340)
A folosit cineva la programul lui Sanders kwp2000 functia ECU RESET ? Eu nu am dat click pe el niciodata, se poate pune astfel ECU la valori de fabrica ?
Hai ceva idei ca am rupt la telefon, amindoi suntem blocati, Sa nu imi spune-ti sa mearga la imbecilii aia sa rescrie soft, sa-i actioneze in judecata ca el acolo nu vrea sa mai puna piciorul !
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Dane nu cred ca sint aia atit de destepti incit sa invete ECU(sa modifice hartile din ECU nu cred ca le permite dotarea standard de service) sa "recunoasca" noua ordine de distributie "setata" de ei , la cit de bita sint chiar daca au schimbat softul au pus tot original de Opel ... , totusi sa nu fi fost atit de "destepti" incit sa fi pus de z12xe in loc de z10xe data fiind asemanarea intre cele doua motoare ... ar putea fi o varianta in cazul in care au resoftuit .
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
ce stiu este ca o rescriere de soft dureaza cam jumatate de ora,asta depinzind de "cunostintele"celui care o face.prin rescriere nu se pot schimba valorile,ele fiind standard.ce cred eu este sa nu fi facut aia o mangla la senzor sa scape de ea,chiar sa puna un senzor naspa.
referitor la ECU RESET,stiu ca se foloseste la rescriere soft,dupa copierea fisierului original,se strege cu aceasca comanda si apoi se rescrie ECU cu noua fila.SPER SA NU MA INSEL.singura varianta ar fi sa fi gresit aia softul,desi inainte de rescriere le apare MARE cit capul lor atentionarea daca fac o greseala,DAR MAI TREBUIE SA STII SI ENGLEZA SA CITESTI,ceea ce este foarte greu pentru unii "meseriasi"
referitor la ECU RESET,stiu ca se foloseste la rescriere soft,dupa copierea fisierului original,se strege cu aceasca comanda si apoi se rescrie ECU cu noua fila.SPER SA NU MA INSEL.singura varianta ar fi sa fi gresit aia softul,desi inainte de rescriere le apare MARE cit capul lor atentionarea daca fac o greseala,DAR MAI TREBUIE SA STII SI ENGLEZA SA CITESTI,ceea ce este foarte greu pentru unii "meseriasi"
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
ECU RESET e de mai multe feluri, pentru cazul de fata e necesar cel de parametri.
Aceasta resetare se produce la rescrierea de soft (in mod automat), la cerere din tech2 sau chiar prin deconectarea bateriei (nu stiu daca la toate ECU, dar la majoritatea). Nu stiu ce fel de reset e cel de la KWP.
Dupa resetare, ECU se apuca sa (re)invete diversi parametri. Pe care ii ia de buni. Acest proces de re-invatare difera de la un model la altul, la unele nici nu iti dai seama ca s-a resetat, la altele comportamentul e ciudat in primele secunde-minute dupa pornire, culminand cu Multec-ul de pe Z16SE care te chinuie cam jumatate de ora pana ajunge la un comportament normal.
Deci raspunsul meu la intrebarea din titlu e "cam da".
Incercati sa resetati ECU din nou.
Aceasta resetare se produce la rescrierea de soft (in mod automat), la cerere din tech2 sau chiar prin deconectarea bateriei (nu stiu daca la toate ECU, dar la majoritatea). Nu stiu ce fel de reset e cel de la KWP.
Dupa resetare, ECU se apuca sa (re)invete diversi parametri. Pe care ii ia de buni. Acest proces de re-invatare difera de la un model la altul, la unele nici nu iti dai seama ca s-a resetat, la altele comportamentul e ciudat in primele secunde-minute dupa pornire, culminand cu Multec-ul de pe Z16SE care te chinuie cam jumatate de ora pana ajunge la un comportament normal.
Deci raspunsul meu la intrebarea din titlu e "cam da".
Incercati sa resetati ECU din nou.
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
La Z10/Z12 ECU e M1.5.5 si la decuplare baterie peste 30 min se cam reseteaza, uita coduri de eroare de exemplu si la reconectare trebuie lasat motorul fara sa calci acceleratia pina ajunge la 88 grd. In acest timp stiu sigur ca el invata noile valori de la sonde lambda (caz concret si probat de un coleg la Bacau).
Acum daca el invata si pozitie came mi se pare cam o prostie, dar asta este.
Incercam si metoda asta, lasat masina fara borna - citeva ore, motor rece, cuplat bateria, contact peste 30 sec si dupa ce isi face cursa motorasul din throttle body pornit motorul, lasat la ralanti pina se incalzeste motor fara sa apasam pedala acceleratie, daca vrea 30 minute sa mearga asa o sa facem...
Va tin la curent cu istoria asta.
Acum daca el invata si pozitie came mi se pare cam o prostie, dar asta este.
Incercam si metoda asta, lasat masina fara borna - citeva ore, motor rece, cuplat bateria, contact peste 30 sec si dupa ce isi face cursa motorasul din throttle body pornit motorul, lasat la ralanti pina se incalzeste motor fara sa apasam pedala acceleratie, daca vrea 30 minute sa mearga asa o sa facem...
Va tin la curent cu istoria asta.
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Se pare ca poate invata valori gresite !
Astia in service cind au schimbat distributia se pare ca nu i-au deconectat bateria, de asta la sfirsit au avut cod P0340. Au scapat de el prin deconectare baterie sau rescris soft si atunci sigur s-a resetat ecu. Asta una din greseli.
La reglare, capitor separat complet in tis apare din nou :
Deci chiar daca la reglare nu scoti practic niciun senzor sau mufa neaparat faci reset si invatare. Daca ai si ESP din 2004 incoace ai si treaba cu el.
In tis fiecare virgula conteaza ! Cazul cu Cold Paltin si surubul buclucas este virf de tinut minte, doar scrie clar "renew bolt".
Hai ca asta cu recalibrare EPS cind ramii fara baterie mai mult timp nu o stiam nici eu .
Astia in service cind au schimbat distributia se pare ca nu i-au deconectat bateria, de asta la sfirsit au avut cod P0340. Au scapat de el prin deconectare baterie sau rescris soft si atunci sigur s-a resetat ecu. Asta una din greseli.
La reglare, capitor separat complet in tis apare din nou :
1. Open bonnet
Important: On vehicles from model year 04 with ESP - every time the battery is disconnected, the steering angle sensor loses its basic setting. It must be recalibrated.
2. Disconnect battery
Detach ground cable
3. Disconnect wiring harness plug for engine management
tra la la....
30. Install ignition module
Remove KM-6009
Tighten bolts (8 Nm / 6 lbf. ft.)
31. Install wiring harness for engine management
Route wiring harness
Clip-in wiring trough
Connect wiring harness for engine management
Connect 4 wiring harness plugs
32. Connect battery
33. Calibrate steering angle sensor
Turn on ignition
Note: Turn the steering wheel once from the right stop to left stop.
34. Program volatile memories
35. Close bonnet
Important: On vehicles from model year 04 with ESP - every time the battery is disconnected, the steering angle sensor loses its basic setting. It must be recalibrated.
2. Disconnect battery
Detach ground cable
3. Disconnect wiring harness plug for engine management
tra la la....
30. Install ignition module
Remove KM-6009
Tighten bolts (8 Nm / 6 lbf. ft.)
31. Install wiring harness for engine management
Route wiring harness
Clip-in wiring trough
Connect wiring harness for engine management
Connect 4 wiring harness plugs
32. Connect battery
33. Calibrate steering angle sensor
Turn on ignition
Note: Turn the steering wheel once from the right stop to left stop.
34. Program volatile memories
35. Close bonnet
Deci chiar daca la reglare nu scoti practic niciun senzor sau mufa neaparat faci reset si invatare. Daca ai si ESP din 2004 incoace ai si treaba cu el.
In tis fiecare virgula conteaza ! Cazul cu Cold Paltin si surubul buclucas este virf de tinut minte, doar scrie clar "renew bolt".
Hai ca asta cu recalibrare EPS cind ramii fara baterie mai mult timp nu o stiam nici eu .
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
maumau
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Problema rezolvata si simpla.
Imi lipsea pe moment logica :
-maimutoi care schimba distibutie aiurea = cod P0340
-destept care sa invete ecu altfel nu se poate, ar fi prea bun ca sa nu descopere greseala "mecanicilor"!
Vine omul in Iasi si afara pe vint si frig ne apucam de treaba (eu chiar vroiam sa pun ECU meu sa il programez pa aia si sa vad minunea), dar....
Mai intii vreau sa vad distibutia ca e la punct, axe si fante ok, DAR ceva suspect, pinion admisie era ala vechi si pe evacuare nou. Ma uit la lant iarasi ceva suspect, parca nu calca cum stiu eu. Pe pinion admisie zgiriiat pozitie, identic si pe disc fante senzor camshaft. Ma uit mai atent si vad ca idiotii au pus pe came evacuare alt pinion cu alt cod, mai mic in diametru el fiind de la Z12XEP si nu pentru Z10XE cazul nostru (masurat cu subler!).
Deci ei au stat 2 zile in service nu cu tech2 in mina ci cu cheia si hai sa gaseasca o pozitie in care nu se aprinde beculetul .
Ce sa mai spun ...acum trebuie alt lant, pinioane noi, garnituri etc, nici nu mai pomenesc ca nu au schimbat conform celor spuse de GM. Imi pare rau de om, mai bine venea direct aici, aranjam o expertiza si acum avea masina noua sau service inchis. Nu sunt bertone dar asa ceva nu am crezut ca se poate intimpla la un service Opel.
Momentan va dau o "momeala" :
Cind il ajut (se pricepe nu e gluma!) va fac poze/film numai sa vedeti ce facut un "service Opel".
Momentan si chiar pe viitor nu pot divulga "mesterii". Sunt atitea discutii si injuraturi la adresa lor incit chiar nu vreau sa intru in polemica de doi lei. Nici proprietarul nu vrea sa-i mai vada in fata ochilor, alegerea lui....daca era dupa mine aia mincau ...
Recunosc ca am folosit cuvinte dure dar asa ceva chiar e de pus la zid. Cum poti monta alte piese cind un simplu vinzator te serveste exact numai sa ai la tine Carte Identitate sau serie motor/sasiu ?!
Mai de curind asa numitele "service" sunt obligate sa aiba chei dinamometrice in dotare....sincer nu am vazut nicaieri......
Imi lipsea pe moment logica :
-maimutoi care schimba distibutie aiurea = cod P0340
-destept care sa invete ecu altfel nu se poate, ar fi prea bun ca sa nu descopere greseala "mecanicilor"!
Vine omul in Iasi si afara pe vint si frig ne apucam de treaba (eu chiar vroiam sa pun ECU meu sa il programez pa aia si sa vad minunea), dar....
Mai intii vreau sa vad distibutia ca e la punct, axe si fante ok, DAR ceva suspect, pinion admisie era ala vechi si pe evacuare nou. Ma uit la lant iarasi ceva suspect, parca nu calca cum stiu eu. Pe pinion admisie zgiriiat pozitie, identic si pe disc fante senzor camshaft. Ma uit mai atent si vad ca idiotii au pus pe came evacuare alt pinion cu alt cod, mai mic in diametru el fiind de la Z12XEP si nu pentru Z10XE cazul nostru (masurat cu subler!).
Deci ei au stat 2 zile in service nu cu tech2 in mina ci cu cheia si hai sa gaseasca o pozitie in care nu se aprinde beculetul .
Ce sa mai spun ...acum trebuie alt lant, pinioane noi, garnituri etc, nici nu mai pomenesc ca nu au schimbat conform celor spuse de GM. Imi pare rau de om, mai bine venea direct aici, aranjam o expertiza si acum avea masina noua sau service inchis. Nu sunt bertone dar asa ceva nu am crezut ca se poate intimpla la un service Opel.
Momentan va dau o "momeala" :
Cind il ajut (se pricepe nu e gluma!) va fac poze/film numai sa vedeti ce facut un "service Opel".
Momentan si chiar pe viitor nu pot divulga "mesterii". Sunt atitea discutii si injuraturi la adresa lor incit chiar nu vreau sa intru in polemica de doi lei. Nici proprietarul nu vrea sa-i mai vada in fata ochilor, alegerea lui....daca era dupa mine aia mincau ...
Recunosc ca am folosit cuvinte dure dar asa ceva chiar e de pus la zid. Cum poti monta alte piese cind un simplu vinzator te serveste exact numai sa ai la tine Carte Identitate sau serie motor/sasiu ?!
Mai de curind asa numitele "service" sunt obligate sa aiba chei dinamometrice in dotare....sincer nu am vazut nicaieri......
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Dupa mult timp mi-am adus aminte de subiect .
A venit inca odata in Iasi si am schimbat distributia ca la carte si chiar mai mult de atit. Rezultatul e mai mult decit bun, motorul nu mai tremura, nu are cod de eroare, consum bun, se infinge de dracu' o ia...
Da, se poate rescrie soft pentru recolerare semnale senzori camshaft si crankshaft, nu gasesc acum dar va tin la curent.
A venit inca odata in Iasi si am schimbat distributia ca la carte si chiar mai mult de atit. Rezultatul e mai mult decit bun, motorul nu mai tremura, nu are cod de eroare, consum bun, se infinge de dracu' o ia...
Da, se poate rescrie soft pentru recolerare semnale senzori camshaft si crankshaft, nu gasesc acum dar va tin la curent.
- danielardelian
- *
- 5 mesaje
- din 30 Mar 2009
- Astra 2004 Z16XE
- Timis
danielardelian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Am o problema oarecum asemanatoare la masina tatalui meu (Opel Astra G 1.6 benzina, 2004, cod motor Z16XE).
Masina merge perfect, dar are aprins in bord martorul Check Engine. La o diagnoza a rezultat DTC P0340. Mecanicii de la reprezentanta au scos la imprimanta lista cu pasii pentru remediere si s-au apucat de treaba: s-a inlocuit senzorul, s-a verificat alimentarea senzorului, s-a verificat cablajul pana in conectorul ECU, fara nici un rezultat. Prin urmare, mecanicii au ajuns la ultimul pas de pe lista, inlocuirea ECU, cu niste costuri ce ajung la un sfert din valoarea masinii.
Pe de alta parte, unul dintre mecanici a dat de inteles ca "cunoaste el pe un hacker", care contra unei sume intre 400 si 800 RON, va incerca sa rescrie softul din ECU, inainte de a inlocui ECU.
Va rog mai dati-mi cateva idei, ca nu mai stiu ce as putea sa incerc. E plauzibila chestia cu rescrierea softului? Daca da, de ce nu se poate face pe cai oficiale, cu garantie si factura, de ce trebuie mers la un "hacker"?
Am o problema oarecum asemanatoare la masina tatalui meu (Opel Astra G 1.6 benzina, 2004, cod motor Z16XE).
Masina merge perfect, dar are aprins in bord martorul Check Engine. La o diagnoza a rezultat DTC P0340. Mecanicii de la reprezentanta au scos la imprimanta lista cu pasii pentru remediere si s-au apucat de treaba: s-a inlocuit senzorul, s-a verificat alimentarea senzorului, s-a verificat cablajul pana in conectorul ECU, fara nici un rezultat. Prin urmare, mecanicii au ajuns la ultimul pas de pe lista, inlocuirea ECU, cu niste costuri ce ajung la un sfert din valoarea masinii.
Pe de alta parte, unul dintre mecanici a dat de inteles ca "cunoaste el pe un hacker", care contra unei sume intre 400 si 800 RON, va incerca sa rescrie softul din ECU, inainte de a inlocui ECU.
Va rog mai dati-mi cateva idei, ca nu mai stiu ce as putea sa incerc. E plauzibila chestia cu rescrierea softului? Daca da, de ce nu se poate face pe cai oficiale, cu garantie si factura, de ce trebuie mers la un "hacker"?
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- danielardelian
- *
- 5 mesaje
- din 30 Mar 2009
- Astra 2004 Z16XE
- Timis
danielardelian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
- danielardelian
- *
- 5 mesaje
- din 30 Mar 2009
- Astra 2004 Z16XE
- Timis
danielardelian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
- danielardelian
- *
- 5 mesaje
- din 30 Mar 2009
- Astra 2004 Z16XE
- Timis
danielardelian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am depasit timpul pentru editarea mesajului, asa ca adaug aici inca cateva noutati:
A mai fost si la un alt service auto independent, s-a pus osciloscopul pe iesirea senzorului si semnalul pare in regula, dar exista doua chestii ciudate:
- la pornirea motorului, tensiunea de alimentare a senzorului scade de la 5V la 3V
- peste semnalul de la iesirea senzorului este prezent un zgomot cu amplitudinea de aproximativ 5 - 10 % din amplitudinea impulsurilor.
Mentionez ca "noutatile" ajung mai greu la mine, intrucat masina este in Deva iar eu sunt in Timisoara si incerc sa ofer suport tehnic si moral "prin telefon".
A mai fost si la un alt service auto independent, s-a pus osciloscopul pe iesirea senzorului si semnalul pare in regula, dar exista doua chestii ciudate:
- la pornirea motorului, tensiunea de alimentare a senzorului scade de la 5V la 3V
- peste semnalul de la iesirea senzorului este prezent un zgomot cu amplitudinea de aproximativ 5 - 10 % din amplitudinea impulsurilor.
Mentionez ca "noutatile" ajung mai greu la mine, intrucat masina este in Deva iar eu sunt in Timisoara si incerc sa ofer suport tehnic si moral "prin telefon".