PFloresco
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2018
- Mesaj Privat
Pe internet am căutat inf., există supape de ulei în axele cu came, sub pinioanele defazoare? Dar nu solenoizii...
Alt clip explică o valvă pt. care se dau jos alternatorul, clapeta de accelerație și galeria de admisie.
Chiar nu știu...
PFloresco
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2018
- Mesaj Privat
Am aflat că este absolut normal ca, până la amorsarea cu ulei a pinioanelor defazoare, motorul să facă zgomot timp de una sau două secunde și, ca atare, să nu efectuez reparații inutile. Condiția este să nu bată mai mult timp...
Se consideră că supapa unisens ce nu lasă uleiul să curgă din chiuloasă în baia de ulei ar fi în carcasa filtrului de ulei motor, dar, conform manualului, nu se înlocuiește supapa, ci întreaga carcasă, deși aftermarket piesa există.
- bibu16v
- *******
- 7,106 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,106
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Poți să înlocuiești doar cele 2 supape din carcasa filtrului, dacă le găsești.
Celelalte 2 supape (amintite de @corsablue), din blocul motor, au și ele contribuția lor la diminuarea presiunii sistemului de ungere, cu impact asupra VVT...găsești și pe youtube postările unor sud-americani pe tema asta...
- ney
- ****
- 1,121 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Foto corsablue
Reperul care face probleme este nr.40- supapa unisens care tine defazoarele incarcate
Nr.36 este sita din( de pe) baia de ulei, sorbul neavand sita.



Aceasta se schimba destul de greu,trebuie sa ti faci loc pe zona alternatorului si inainte sa urmaresti niste videoclipuri ca sa stii ce scule trebuie sa ti prepari ,,,, un holșurub si un dornulet pt a scoate si a monta aceasta piesa.
Sunt solutii doar cautatile pe youtube .....nisaotoservice exemplu
- ney
- ****
- 1,121 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,121 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Acea supapa din carcasa filtru nu foloseste decat la scurgerea automata a uleiului din carcasa in baie la schimbarea filtrului.
Cu toate astea sunt filtre mai scurte care nu reusesc sa inchida aceasta supapa cand capacul filtrului este strans si scapa presiune in baie....rezulta presiune scazuta in sistem, implicit la defazoare.
1.Mergeti pe filtre lungi ( este vorba de mm in plus,, max 4) de la firma la firma.
2. Schimbati acea supapa din bloc daca va pricepeti sau aveti pe cineva care a mai facut o !
In cazul schimbarii ,dupa scoatere, invartiti sau dati scurt la automat fara sa porneasca pentru ca uleiul ce vine sa scoata afara eventuale resturi din supapa veche ! daca suspectati ca a ramas ceva pe canal.
Va doresc spor la treaba.
PS:
In cazul in care aveti scurgeri de ulei la termoflot , nu schimbati doar garnitura ci si termoflotul !
Acesta se ovalizeaza si degeaba schimbi doar garnitura ,muncesti degeaba.