Soluție | |
MArghir
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka X 2015 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2025
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,413 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,413
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca te uiti la pozele postate de livrcro in 5 feb, vorbim de piesa 18 - care include si racordul flexibil.
1. de principiu piesa aia e sub 1000 RON pe aftermarket. de exemplu aici aici e 620 lei. Ai luat original, foarte bine, poate o sa tina mai mult.
2. dupa poza de la autoscan, ai si sonda lambda 2. Va trebui desfacuta de pe teava veche de evacuare, si montata pe aia noua. Asta va putea fi un pic mai complicat (temperaturi mari, si expusa la intemperii - ca e sub masina si cand treci prin apa... ) dar mecanicii au trucurile lor. Oricum, cel mai probabil mesterii vor baga disclaimer - poatye va trebui schimbata. De ce? Pentru ca exista sansa sa se strice cand o demonteaza (se poate rupe, de exemplu)
3. inlocuirea piesei nu are cum sa coste mai mult de cateva sute de lei - sub 500. Imi vine greu sa cred ca orice soft de service normeaza operatiunea asta la mai mult de 2 ore.
4. Lasa reprezentanta. Reprezentantele sunt scumpe. La ei mergi cand ai intr-adevar probleme complexe. Cauta un service independent, ca asta e o operatiune uzuala, nu necesita cunostinte specializate pe masina ta - trebuiesc desfacute 5 suruburi (4 de prindere si sonda lambda). Poti incepe cu AutoA si EDS, cred ca ii (mai) gasesti la sectiunea de publicitate, insa nu trebuie sa te limitezi la ei - intreaba prietenii, sa iti recomande un service unde nu au ciocane mai mari de 2 kile (adi lucreaza cu simt, si folosesc capul, nu forta)
MArghir
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka X 2015 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2025
- Mesaj Privat
MArghir
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka X 2015 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2025
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,937 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,937
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Poate scapi doar cu înlocuire termostat.
Furtunul de bypass este cel subțirel din partea superioară a vasului de expansiune. Posibil să plece spre clapeta de accelerație.
L. E.
Primul link este un fel de bălărie ce pare creată de Ai, nu spune nimic concret.
L. L. E.
Al doilea link este ce trebuie.