Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
Soluție
  • MArghir

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka X 2015 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2025

  • Mesaj Privat
Gata, am completat profilul. Graba strica tabla...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,413
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu-i bai, toti invatam
Daca te uiti la pozele postate de livrcro in 5 feb, vorbim de piesa 18 - care include si racordul flexibil.
1. de principiu piesa aia e sub 1000 RON pe aftermarket. de exemplu aici aici e 620 lei. Ai luat original, foarte bine, poate o sa tina mai mult.
2. dupa poza de la autoscan, ai si sonda lambda 2. Va trebui desfacuta de pe teava veche de evacuare, si montata pe aia noua. Asta va putea fi un pic mai complicat (temperaturi mari, si expusa la intemperii - ca e sub masina si cand treci prin apa... ) dar mecanicii au trucurile lor. Oricum, cel mai probabil mesterii vor baga disclaimer - poatye va trebui schimbata. De ce? Pentru ca exista sansa sa se strice cand o demonteaza (se poate rupe, de exemplu)
3. inlocuirea piesei nu are cum sa coste mai mult de cateva sute de lei - sub 500. Imi vine greu sa cred ca orice soft de service normeaza operatiunea asta la mai mult de 2 ore.
4. Lasa reprezentanta. Reprezentantele sunt scumpe. La ei mergi cand ai intr-adevar probleme complexe. Cauta un service independent, ca asta e o operatiune uzuala, nu necesita cunostinte specializate pe masina ta - trebuiesc desfacute 5 suruburi (4 de prindere si sonda lambda). Poti incepe cu AutoA si EDS, cred ca ii (mai) gasesti la sectiunea de publicitate, insa nu trebuie sa te limitezi la ei - intreaba prietenii, sa iti recomande un service unde nu au ciocane mai mari de 2 kile (adi lucreaza cu simt, si folosesc capul, nu forta)
  • MArghir

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka X 2015 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2025

  • Mesaj Privat
Multumesc.
  • MArghir

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka X 2015 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2025

  • Mesaj Privat
Am descoperit problema si nu era doar la racordul flexibil (schimbat si clar nu mai e fum de esapament in habitaclu) ci o problema destul de comuna la Opel Mokka - prezentata in acest video https://youtube.com/watch?v=g1551zAb4YE si aici https://youtube.com/watch?v=pTN0762kV_Q Dupa ce o perioada am simtit iar mirosul dulce-migdalat de fum, acum doua zile mi-a sarit capacul de la vasul de expansiune si tot antigelul s-a dus pe motor... Ce imi recomandati? Sa schimb "cutia termostatului" - cum zice in acele videoclipuri?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,937
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Dacă a dat afară antigelul clar trebuie să verifici termostatul, dar și furtunul de bypass.
Poate scapi doar cu înlocuire termostat.
Furtunul de bypass este cel subțirel din partea superioară a vasului de expansiune. Posibil să plece spre clapeta de accelerație.
L. E.
Primul link este un fel de bălărie ce pare creată de Ai, nu spune nimic concret.
L. L. E.
Al doilea link este ce trebuie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR