- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- SStoica319
- *
- 41 mesaje
- din 16 Mai 2019
SStoica319
- Mesaje scrise: 41
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2019
- Mesaj Privat
tudy88
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2019
- Mesaj Privat
Ce am mai observat la ea ca motorul devine mai zgomotos cand este cald si cand apas acceleratia se aude un fel de vuiet din zona motorului care creste in intensitate cu RPM.
Masina este din 2004 , cu 132.000 km la bord ( neverificabili) .
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
De km din bord mai poti uita, se schimba in zece secunde.
Daca mai circuli asa risti sa faci motorul praf si pe linga ce ai acum aprox 1500-1800lei mai pui inca lejer 1000lei sa-l faci.
tudy88
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2019
- Mesaj Privat
Vroiam sa va intreb: poate ca distributia sa faca asa doar la prima cheie dupa o perioada de 2-3 ore de motor oprit? Adica daca i-am dat o cheie cu motorul nepornit de aproximativ minim 2 ore face zgomotul din video . Daca motorul a fost pornit cu mai putin de 2 ore in urma porneste fara probleme. Daca opresc motorul imediat dupa ce face ca toti dracii( ca in video anterior) si il repornesc imediat ( nu are timp sa se incalzeasca) porneste fara nici o problema.
Azi de exemplu mi-a murit motorul la prima cheie : https://drive.google.com/fil.../view?usp=sharing
Si dupa ce a murit motorul vad ca a ramas martorul de la baterie aprins. Dupa a pornit fara problema.
Ca pret de manopera pentru distributie SKF + garnitura capac tacheti + senzor presiune ulei + manopera ( cu garantie si factura) 977 lei. Este un pret bun?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
tudy88
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2019
- Mesaj Privat
Intrebarea mea este daca are sau nu distributia probleme, sa nu o schimb degeaba 😊
Kit-ul original GM la ei este 649 iar SKF 429 lei . Dar as vrea sa stiu si motive pentru a da 220 lei in plus pe ceva, nu doar ca e marca pusa pe produs.
Aceste kit-uri includ si garnitura si restul subansemblelor: http://www.revizieshop.ro/o...-agila-a-gm-p-530
Service-ul care mi-a spus oferta asta este www.revizieautoservice.ro care nu sunt niste tantalai, am mai facut distributie la ei si nu au fost probleme.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pe langa asa numitul kit mai trebui si alte garnituri, suruburi, piulite, ulei antigel, solutii curatare, personal calificat si scule dedicate. Numai manopera este 600 lei restul or fi piese ?
Citeste la agila despre distributie dar si in alte sectiuni si nu mai cauta ieftineala ca au patit multi destule cu mecanici de doi bani si lasa ca stii eu mai bine.
Daca te iei dupa poze ca sunt masini de vis in ele la prezentare atunci chiar esti credul.
tudy88
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2019
- Mesaj Privat
De km din bord mai poti uita, se schimba in zece secunde.
Daca mai circuli asa risti sa faci motorul praf si pe linga ce ai acum aprox 1500-1800lei mai pui inca lejer 1000lei sa-l faci.
Am schimbat distributia cu tot cu pompa de apa si garniturile aferente distributiei si la fel face la pornire dupa o perioada de cateva ore de stationat : https://drive.google.com/ope...9iVNbjGGZAEPK8c_7
- IGrigore838
- *
- 2 mesaje
- din 17 Apr 2020
IGrigore838
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2020
- Mesaj Privat
- pyanystul
- **
- 113 mesaje
- din 05 Jan 2018
- Corsa 2010 A12XER
- Bucuresti
pyanystul
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
Se aude un ticait (metalic zic eu), fie motorul rece, fie motorul cald, doar arunci cand apas pe acceleratie.
DOAR CA, face asa sa zic la 3-5 drumuri, dupa aceea fac un drum cu ea fara absolut nici un ticait, dupa aceea iar merg cateva zile cu ea cu ticaitul si iar are o zi in care nu ticaie deloc.
Ce ar putea sa fie?
Pare ca are un numar de porniri cu ticait si dupa acel numar iar nu mai ticaie un singur drum dupa care iar se aude zile la rand.
Pare un zgomot de tachet din cunostiintele mele vagi de mecanica.
Multumesc!