- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- SStoica319
- *
- 41 mesaje
- din 16 Mai 2019
SStoica319
- Mesaje scrise: 41
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2019
- Mesaj Privat
tudy88
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2019
- Mesaj Privat
Buna ziua, sunt proaspat posesor de un Opel Corsa C 1.2 Z12XE recent achizitionata. Problema este urmatoarea : cand pornesc motorul rece face cam asa ceva : https://drive.google.com/fil.../view?usp=sharing . Daca opresc si pornesc imediat motorul porneste fara aceasta smuceala/zgomot. Cu motorul cald la fel porneste bine. Aveti ideea de la ce poate fii pana ajung peste cateva zile la service cu ea?
Ce am mai observat la ea ca motorul devine mai zgomotos cand este cald si cand apas acceleratia se aude un fel de vuiet din zona motorului care creste in intensitate cu RPM.
Masina este din 2004 , cu 132.000 km la bord ( neverificabili) .
Ce am mai observat la ea ca motorul devine mai zgomotos cand este cald si cand apas acceleratia se aude un fel de vuiet din zona motorului care creste in intensitate cu RPM.
Masina este din 2004 , cu 132.000 km la bord ( neverificabili) .
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pare a fi distributie terminata, sorb ulei putin colmatat adica pe jumatate, ceva joc la twinport. Vuietul pe care il descrii ar fi de la rola intinzatoare accesorii sau pompa apa.
De km din bord mai poti uita, se schimba in zece secunde.
Daca mai circuli asa risti sa faci motorul praf si pe linga ce ai acum aprox 1500-1800lei mai pui inca lejer 1000lei sa-l faci.
De km din bord mai poti uita, se schimba in zece secunde.
Daca mai circuli asa risti sa faci motorul praf si pe linga ce ai acum aprox 1500-1800lei mai pui inca lejer 1000lei sa-l faci.
tudy88
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2019
- Mesaj Privat
Am fost la service astazi si mi-a spus ca e posibil sa fie de la distributie , dar nu pot fi siguri, au zis sa las masina la ei sa o porneasca ei dupa cateva ore etc.
Vroiam sa va intreb: poate ca distributia sa faca asa doar la prima cheie dupa o perioada de 2-3 ore de motor oprit? Adica daca i-am dat o cheie cu motorul nepornit de aproximativ minim 2 ore face zgomotul din video . Daca motorul a fost pornit cu mai putin de 2 ore in urma porneste fara probleme. Daca opresc motorul imediat dupa ce face ca toti dracii( ca in video anterior) si il repornesc imediat ( nu are timp sa se incalzeasca) porneste fara nici o problema.
Azi de exemplu mi-a murit motorul la prima cheie : https://drive.google.com/fil.../view?usp=sharing
Si dupa ce a murit motorul vad ca a ramas martorul de la baterie aprins. Dupa a pornit fara problema.
Ca pret de manopera pentru distributie SKF + garnitura capac tacheti + senzor presiune ulei + manopera ( cu garantie si factura) 977 lei. Este un pret bun?
Vroiam sa va intreb: poate ca distributia sa faca asa doar la prima cheie dupa o perioada de 2-3 ore de motor oprit? Adica daca i-am dat o cheie cu motorul nepornit de aproximativ minim 2 ore face zgomotul din video . Daca motorul a fost pornit cu mai putin de 2 ore in urma porneste fara probleme. Daca opresc motorul imediat dupa ce face ca toti dracii( ca in video anterior) si il repornesc imediat ( nu are timp sa se incalzeasca) porneste fara nici o problema.
Azi de exemplu mi-a murit motorul la prima cheie : https://drive.google.com/fil.../view?usp=sharing
Si dupa ce a murit motorul vad ca a ramas martorul de la baterie aprins. Dupa a pornit fara problema.
Ca pret de manopera pentru distributie SKF + garnitura capac tacheti + senzor presiune ulei + manopera ( cu garantie si factura) 977 lei. Este un pret bun?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
tudy88
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2019
- Mesaj Privat
De ce kit original? Imi poti spune si argumente?
Intrebarea mea este daca are sau nu distributia probleme, sa nu o schimb degeaba
Kit-ul original GM la ei este 649 iar SKF 429 lei . Dar as vrea sa stiu si motive pentru a da 220 lei in plus pe ceva, nu doar ca e marca pusa pe produs.
Aceste kit-uri includ si garnitura si restul subansemblelor: http://www.revizieshop.ro/o...-agila-a-gm-p-530
Service-ul care mi-a spus oferta asta este www.revizieautoservice.ro care nu sunt niste tantalai, am mai facut distributie la ei si nu au fost probleme.
Intrebarea mea este daca are sau nu distributia probleme, sa nu o schimb degeaba
Kit-ul original GM la ei este 649 iar SKF 429 lei . Dar as vrea sa stiu si motive pentru a da 220 lei in plus pe ceva, nu doar ca e marca pusa pe produs.
Aceste kit-uri includ si garnitura si restul subansemblelor: http://www.revizieshop.ro/o...-agila-a-gm-p-530
Service-ul care mi-a spus oferta asta este www.revizieautoservice.ro care nu sunt niste tantalai, am mai facut distributie la ei si nu au fost probleme.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://m.autodoc24.ro/skf/7910321 decieste si mai ieftin decat gm , te bucuri la o garnitura si ai suruburi lipsa.
Pe langa asa numitul kit mai trebui si alte garnituri, suruburi, piulite, ulei antigel, solutii curatare, personal calificat si scule dedicate. Numai manopera este 600 lei restul or fi piese ?
Citeste la agila despre distributie dar si in alte sectiuni si nu mai cauta ieftineala ca au patit multi destule cu mecanici de doi bani si lasa ca stii eu mai bine.
Daca te iei dupa poze ca sunt masini de vis in ele la prezentare atunci chiar esti credul.
Pe langa asa numitul kit mai trebui si alte garnituri, suruburi, piulite, ulei antigel, solutii curatare, personal calificat si scule dedicate. Numai manopera este 600 lei restul or fi piese ?
Citeste la agila despre distributie dar si in alte sectiuni si nu mai cauta ieftineala ca au patit multi destule cu mecanici de doi bani si lasa ca stii eu mai bine.
Daca te iei dupa poze ca sunt masini de vis in ele la prezentare atunci chiar esti credul.
tudy88
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2019
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Pare a fi distributie terminata, sorb ulei putin colmatat adica pe jumatate, ceva joc la twinport. Vuietul pe care il descrii ar fi de la rola intinzatoare accesorii sau pompa apa.
De km din bord mai poti uita, se schimba in zece secunde.
Daca mai circuli asa risti sa faci motorul praf si pe linga ce ai acum aprox 1500-1800lei mai pui inca lejer 1000lei sa-l faci.
De km din bord mai poti uita, se schimba in zece secunde.
Daca mai circuli asa risti sa faci motorul praf si pe linga ce ai acum aprox 1500-1800lei mai pui inca lejer 1000lei sa-l faci.
Am schimbat distributia cu tot cu pompa de apa si garniturile aferente distributiei si la fel face la pornire dupa o perioada de cateva ore de stationat : https://drive.google.com/ope...9iVNbjGGZAEPK8c_7
- IGrigore838
- *
- 2 mesaje
- din 17 Apr 2020
IGrigore838
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2020
- Mesaj Privat
Salutare! Am un corsa c 1.2, am schimbat distributia și dupã 100 dekm am o bãtaie metalica sub motor, mai exact se aude în zona baie de ulei. Am schimbat garnitura de la baie și am verificat cuzineții de la biela și nu au nimic. Știe cineva ce ar putea fi? În turație nu se aude daor la relanti. Mulțumesc