avianord
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2016
- Mesaj Privat
Am o rugaminte la cei care ma pot ajuta. Trebuie sa schimb motorul la un Astra H din 2007, benzina, 1,6 XER, 85Kw, cumparat de nou din Romania. Am comandat un motor si mecanicii au zis ca nu se potriveste, deoarece are radiatorul de ulei asezat in alta pozitie. Motorul este adus din Anglia. Intrebarea este: motoarele din Anglia sunt diferite de cele de pe masinile din Romania sau pozitia pe motor a acestui radiator de ulei(termoflot parca se mai numeste) este diferita in functie de anul de fabricatie. Ca nu stiu ce sa caut din cauza acestei probleme. In alta ordine de idei, stiti pe cineva care are vreun motor de vanzare pentru modelul asta de masina. Ca nu prea gasesc. Multumesc pentru ajutor.
MODEL: Astra 2008
MOTOR: Z16XER
MODEL: Astra 2008
MOTOR: Z16XER
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Dacă este fix același motor Z16XER (nu unul asemănător), mă îndoiesc(puternic!) că ar putea avea termoflotul montat într-o altă poziție...nu e ca și cum ai monta o piuliță în altă parte, din greșeală. Poate fi o șansă infimă, ca termoflotul să aibă o formă ușor modificată, dar asta nu face montarea motorului imposibilă...în ultimă instanță, pui termoflotul tău sau unul identic.
Deci ori e alt tip de motor, ori mecanicii sunt pe miriște.
Deci ori e alt tip de motor, ori mecanicii sunt pe miriște.
avianord
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2016
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Da, am ajuns și eu la concluzia că acest motor s-a fabricat și fără termoflot, dar nu am putut găsi și documente pe tema asta...poate dacă-mi dai un VIN, o lămurim...
Problema cu noul motor nu este că nu poate fi montat pe mașina ta...ci doar că trebuie să mai adaugi niște piese(originale GM), ca să faci totul ca la carte, adică e vorba de 2 conducte, ceva O-ringuri și niște șuruburi, care practic fac legătura dintre pompa de apă și carcasa termostatului(via termoflot), înlocuind conducta de pe motorul vechi(cea indicată în poză):
Problema cu noul motor nu este că nu poate fi montat pe mașina ta...ci doar că trebuie să mai adaugi niște piese(originale GM), ca să faci totul ca la carte, adică e vorba de 2 conducte, ceva O-ringuri și niște șuruburi, care practic fac legătura dintre pompa de apă și carcasa termostatului(via termoflot), înlocuind conducta de pe motorul vechi(cea indicată în poză):