- PMarius172
- OP
- 6 mesaje
- din 15 Apr 2024
PMarius172
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2024
- Mesaj Privat
Aveam probleme doar la pornirea la cald cu un Opel Astra H 1.7DTH și am ajuns sa schimb supapa mecanică de presiune din capătul rampei comune și pentru asta am dat rampa jos de pe mașină și acum problema este că nu mai pornește mașina, dau la automat și nu mai vine motorină în rampă, am pus și un tester Delphi și nu am presiune in rampă 0,49 MPa aproximativ
Eu am incercat sa amorsez pompa ca atunci când schimb filtru de motorină
Dar acum nu vine motorină din pompa de înaltă presiune
A mai schimba cineva această supapă, ați întâmpinat problema? Dacă trebuie cumva amorsată pompa puteți și îmi spuneți și mie? Sau trebuie făcut ceva din tester?
Mulțumesc mult de tot pentru orice părere și sfat!
MODEL: Opel Astra H 1.7DTH an 2006
MOTOR: Z17DTH
LOCATIE: București
- corsablue
- ****
- 2,960 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,960
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,770 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,770
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pentru amorsare manuala daca nu ai pompa de amorsare manuala montata pe circuitul de motorina, ridici masina cu roata fata (cea de pe partea soferului) pe cric, bagi viteza a 5-a apoi invarti de roata cu mâna în sensul de rulare al masinii. Faci asta vre-o 10min, cu pauze între învârtiri ca te oboseste compresia motorului. Apoi incerci sa dai la automat.
- PMarius172
- OP
- 6 mesaje
- din 15 Apr 2024
PMarius172
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2024
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,770 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,770
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Mai ai o optiune, sa scoti tur si retur din cap filtru motorina si (prelungite cu niste furtune transparente de motorina) sa le bagi intr-o sticla cu motorina, apoi sa incerci pornirea (ca sa faci bypass la filtru, poate trage aer pe acolo?).
Esti sigur ca supapa inlocuita e buna ( cea mecanica, din capatul rampei comune) ? Daca nu e buna, nu se acumuleaza in rampa presiunea necesara deschiderii injectoarelor.
- PMarius172
- OP
- 6 mesaje
- din 15 Apr 2024
PMarius172
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2024
- Mesaj Privat
Salutare!
Nu are pompa in rezervor.
Am rezolvat problema, era rupt un pin de la regulatorul de presiune de pe pompa de inalte si cand facea contact cand nu( rar facea comtact cateva secunde)
- PMarius172
- OP
- 6 mesaje
- din 15 Apr 2024
PMarius172
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2024
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,770 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,770
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Furtunul de retur de la pompa de inalte la care se face referire in filmare (pentru a trage motorina pana la returul de la injectoare) este de regula copt si fragil, eu as evita sa umblu acolo daca nu se planuieste schimbarea lui. Personal l-am schimbat, pentru ca nu am mai avut incredere in el dupa ce l-am vazut in ce stare era (copt pe curbura).