Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • PMarius172

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2024

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!

Aveam probleme doar la pornirea la cald cu un Opel Astra H 1.7DTH și am ajuns sa schimb supapa mecanică de presiune din capătul rampei comune și pentru asta am dat rampa jos de pe mașină și acum problema este că nu mai pornește mașina, dau la automat și nu mai vine motorină în rampă, am pus și un tester Delphi și nu am presiune in rampă 0,49 MPa aproximativ
Eu am incercat sa amorsez pompa ca atunci când schimb filtru de motorină
Dar acum nu vine motorină din pompa de înaltă presiune
A mai schimba cineva această supapă, ați întâmpinat problema? Dacă trebuie cumva amorsată pompa puteți și îmi spuneți și mie? Sau trebuie făcut ceva din tester?

Mulțumesc mult de tot pentru orice părere și sfat!


MODEL: Opel Astra H 1.7DTH an 2006
MOTOR: Z17DTH

LOCATIE: București
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Are și o pompă în rezervor. Ar trebui verificat dacă trece motorina de filtrul de combustibil, adică ajunge motorina la pompa de înaltă presiune?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu are pompa lift în rezervor. Corpul filtrului de motorina sa fie plin pâna sus, slabesti putin un holender de la unul din injectoare si dai la automat. Cand începe sa curga bine pe la injector motorina, strângi holender-ul si apoi trebuie sa o ia la cheie.

Pentru amorsare manuala daca nu ai pompa de amorsare manuala montata pe circuitul de motorina, ridici masina cu roata fata (cea de pe partea soferului) pe cric, bagi viteza a 5-a apoi invarti de roata cu mâna în sensul de rulare al masinii. Faci asta vre-o 10min, cu pauze între învârtiri ca te oboseste compresia motorului. Apoi incerci sa dai la automat.
  • PMarius172

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2024

  • Mesaj Privat
Am dar ieri la automat cu un holender slăbit și asta e problema că nu ajunge deloc motorină acolo
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Slabeste doar putin holender-ul, cat sa iasa aerul sau sa se prelinga putin motorina, nu slabi prea mult ca nu o mai amorsezi.

Mai ai o optiune, sa scoti tur si retur din cap filtru motorina si (prelungite cu niste furtune transparente de motorina) sa le bagi intr-o sticla cu motorina, apoi sa incerci pornirea (ca sa faci bypass la filtru, poate trage aer pe acolo?).

Esti sigur ca supapa inlocuita e buna ( cea mecanica, din capatul rampei comune) ? Daca nu e buna, nu se acumuleaza in rampa presiunea necesara deschiderii injectoarelor.
  • PMarius172

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2024

  • Mesaj Privat
corsablue a scris:Are și o pompă în rezervor. Ar trebui verificat dacă trece motorina de filtrul de combustibil, adică ajunge motorina la pompa de înaltă presiune?

Salutare!
Nu are pompa in rezervor.
Am rezolvat problema, era rupt un pin de la regulatorul de presiune de pe pompa de inalte si cand facea contact cand nu( rar facea comtact cateva secunde)
  • PMarius172

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2024

  • Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=c-S6B57Yxb4
Am facut un mic video despre supapa regulatoare de presiune
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Furtunasele de retur dintre injectoare arata intr-un mare fel… Smile Smile Smile

Furtunul de retur de la pompa de inalte la care se face referire in filmare (pentru a trage motorina pana la returul de la injectoare) este de regula copt si fragil, eu as evita sa umblu acolo daca nu se planuieste schimbarea lui. Personal l-am schimbat, pentru ca nu am mai avut incredere in el dupa ce l-am vazut in ce stare era (copt pe curbura).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR